ΕΥΡΩ 1,3Ο. ΑΡΙΘΜΟΣ ΦΥΛΛΟΥ 1.636 9771108 620148 " TA NEA • Τα πρώτα στοιχεία της έρευνας » Ο ρόλος του σταθμάρχη και των μηχανοδηγών Τέσσερις κρίσιμες ερωτήσεις και απαντήσεις για την κατάσταση του δικτύου, τις ελλείψεις και τα μοιραία κενά • Οι καταγγελίες και οι μαρτυρίες που αγνοήθηκαν ο Καμία αλλαγή μέχρι νεωτέρας στον εκλογικό σχεδιασμό Μια θλιβερή παγκόσμια πρωτιά για την Ελλάδα Τι θα ανακοινώσει σήμερα ο Κ. Αχ. Καραμανλής αποχωρώντας από το υπ. Μεταφορών, γιατί πάει στη θέση του ο Γ. Γεραπετρίτης ΟΙ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ We want ΤΟ «ΜΑΥΡΟ ΚΟΥΤΙ» ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ TI έφταιξε... BASSTRIN και το πιο αποτελ να το κάνουμε τη ΘΛΙΒΕΡΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΩΡΑ: 24:00 43 ΝΕΚΡΟΙ 65 ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ και τον κόπο και το κατά πόσον τη διάρκεια της Μάνας και απολαυ η ανάγκες της Κίνας και προς λόγου my 17 st Deser VERSIEVERS man ted, s 3.THE SOR με τη μη τήρηση του φυσικού αντικειμένου της σύμβασης 717 με την αναίτια αποξήλωση των εν λειτουργία χρηματοδοτούμενων με ευρωπαϊκό κονδύλιας υφιστάμενων συστημάτων αλληλεξάρτησης στους Σ.Σ.Τανάνοια. Ελεώνα Θήκες Salus Αθήν των συμβατικά προβλεπόμενων κυκλώματων γραμμής με μετρητές αξόνων, διότι με την υλοποίηση του ΕTCS θα επιτρέπεται η κυκλοφορία των τρένων στο εν λόγω τμήμα με 200Km/h, χωρίς σε αυτό να υπάρχει καμία ένδειξη της κατάστασης της γραμμής, ακόμα και θραύση αυτής, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην ασφάλεια κυκλοφορίας των τρένων. στις αρχικές προς στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ως προς την αποπεράτωση του ETCS του ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ «ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΤΕΤΟΙΑ ΤΡΑΓΩΔΙΑ» Σ. 2-6, 8-18, 24, 39, 55 ΠΕΜΠΤΗ 2 ΜΑΡΤΙΟΥ 2023 HELLENIC. TRAINI • 180022 123:00 Αναχωρεί για Θεσσαλονίκη με 352 επιβάτες (μεταξύ τους και 10 εργαζόμενοι της Hellenic Train) 4 22:52 φθάνει στη Λάρισα, αποβιβάζονται 81 άτομα 3.22:28 2 21:40 Το Intercity αναχωρεί Σταθμός Παλαιοφάρσαλου Το Intercity λόγω προβλήματος ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 4 ΜΑΡΤΙΟΥ TA NEA ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ στην ηλεκτροκίνηση παραμένει στον σταθμό για 48 λεπτά Ευαγγελισμός Μακρυχώρι, Λάρισα ΑΘΗΝΑ Κατερίνη ( Τέμπη Πλαταμώνας Γοργοπόταμος ΤΟ ΜΟΙΡΑΙΟ ΛΑΘΟΣ Ο σταθμάρχης της Λάρισας δεν είχε αντιληφθεί ότι το intercity κινούνταν στη γραμμή καθόδου. Στην ίδια γραμμή δηλαδή με την εμπορική αμαξοστοιχία που κατέβαινε από τη Θεσσαλονίκη Η τηλεδιοίκηση και η φωτοσήμανση που αποτελούν επιπλέον μέτρο ασφάλειας και θα μπορούσαν να αποτρέψουν τη σύγκρουση δεν είναι σε λειτουργία - Πλατύ Κάτω Τιθορέα · Για 15 λεπτά τα δύο τρένα κινούνταν μετωπικά 19:50 Αναχώρηση εμπορικής αμαξοστοιχίας 63503 ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ: ΑΘΗΝΑ Ὁ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ στην ίδια γραμμή, χωρίς κανείς να το αντιληφθεί ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ Ηθικά Νικομάχεια 23:15 25 χλμ. έξω από τη Λάρισα με ταχύτητα 140 χλμ./ώρα, το Intercity συγκρούεται μετωπικά με την εμπορική αμαξοστοιχία 63503 που εκτελούσε το δρομολόγια Θεσσαλονίκη - Αθήνα με δύο μηχανοδηγούς Αλίαρτος Σε όλο το μήκος της, η σιδηροδρομική γραμμή Αθηνών Θεσσαλονίκης είναι διπλή Μνημείο Οπαδών του ΠΑΟΚ WWW.TANEA.GR Iers Moter OCIOY FPHROPIOY ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΑΓΚΗ ΠΕΡΙΟ LEONARY DE 1 19:22 Σχηματάρι TA NEA Οινόφυτα ΑΘΗΝΑ Αναχώρηση Intercity 62 με 422 επιβαίνοντες ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Πρωτοσέλιδο Τα Νέα: Τι έφταιξε...
Recognized text: