Πρωτοσέλιδα εφημερίδων και εξώφυλλα περιοδικών
Πρωτοσέλιδο Τα Νέα: Τι έφταιξε...
Newspaper website Website







Recognized text:
ΕΥΡΩ 1,3Ο. ΑΡΙΘΜΟΣ ΦΥΛΛΟΥ 1.636
9771108 620148 "
TA NEA
• Τα πρώτα στοιχεία της έρευνας
» Ο ρόλος του σταθμάρχη και των
μηχανοδηγών Τέσσερις κρίσιμες ερωτήσεις
και απαντήσεις για την κατάσταση του
δικτύου, τις ελλείψεις και τα μοιραία κενά
• Οι καταγγελίες και οι μαρτυρίες που
αγνοήθηκαν ο Καμία αλλαγή μέχρι νεωτέρας
στον εκλογικό σχεδιασμό Μια θλιβερή
παγκόσμια πρωτιά για την Ελλάδα Τι θα
ανακοινώσει σήμερα ο Κ. Αχ. Καραμανλής
αποχωρώντας από το υπ. Μεταφορών,
γιατί πάει στη θέση του ο Γ. Γεραπετρίτης
ΟΙ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ
We want
ΤΟ «ΜΑΥΡΟ ΚΟΥΤΙ» ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ
TI έφταιξε...
BASSTRIN
και το πιο αποτελ
να το κάνουμε τη
ΘΛΙΒΕΡΟΣ
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
ΩΡΑ: 24:00
43 ΝΕΚΡΟΙ
65 ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ
και τον κόπο και το κατά πόσον
τη διάρκεια
της Μάνας και απολαυ
η ανάγκες της Κίνας και προς
λόγου
my 17 st Deser
VERSIEVERS man
ted, s
3.THE SOR
με τη μη τήρηση του φυσικού αντικειμένου της σύμβασης 717 με την αναίτια αποξήλωση των εν
λειτουργία χρηματοδοτούμενων με ευρωπαϊκό κονδύλιας υφιστάμενων συστημάτων
αλληλεξάρτησης στους Σ.Σ.Τανάνοια. Ελεώνα Θήκες Salus Αθήν
των συμβατικά προβλεπόμενων κυκλώματων γραμμής με μετρητές αξόνων, διότι με την
υλοποίηση του ΕTCS θα επιτρέπεται η κυκλοφορία των τρένων στο εν λόγω τμήμα με
200Km/h, χωρίς σε αυτό να υπάρχει καμία ένδειξη της κατάστασης της γραμμής, ακόμα
και θραύση αυτής, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην ασφάλεια κυκλοφορίας των τρένων.
στις αρχικές προς στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ως προς την αποπεράτωση του ETCS του
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
«ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΤΕΤΟΙΑ ΤΡΑΓΩΔΙΑ»
Σ. 2-6, 8-18, 24, 39, 55
ΠΕΜΠΤΗ 2 ΜΑΡΤΙΟΥ 2023
HELLENIC.
TRAINI
• 180022
123:00
Αναχωρεί
για Θεσσαλονίκη
με 352 επιβάτες
(μεταξύ τους και
10 εργαζόμενοι
της Hellenic Train)
4 22:52
φθάνει στη Λάρισα,
αποβιβάζονται 81 άτομα
3.22:28
2 21:40
Το Intercity αναχωρεί
Σταθμός Παλαιοφάρσαλου
Το Intercity λόγω
προβλήματος
ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ
4 ΜΑΡΤΙΟΥ
TA NEA
ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ
στην ηλεκτροκίνηση
παραμένει στον
σταθμό για 48 λεπτά
Ευαγγελισμός
Μακρυχώρι,
Λάρισα
ΑΘΗΝΑ
Κατερίνη (
Τέμπη
Πλαταμώνας
Γοργοπόταμος
ΤΟ ΜΟΙΡΑΙΟ ΛΑΘΟΣ
Ο σταθμάρχης της Λάρισας
δεν είχε αντιληφθεί
ότι το intercity κινούνταν
στη γραμμή καθόδου.
Στην ίδια γραμμή δηλαδή
με την εμπορική
αμαξοστοιχία που κατέβαινε
από τη Θεσσαλονίκη
Η τηλεδιοίκηση
και η φωτοσήμανση που
αποτελούν επιπλέον μέτρο
ασφάλειας και θα μπορούσαν
να αποτρέψουν τη σύγκρουση
δεν είναι σε λειτουργία
- Πλατύ
Κάτω Τιθορέα
· Για 15 λεπτά
τα δύο τρένα
κινούνταν
μετωπικά
19:50
Αναχώρηση εμπορικής
αμαξοστοιχίας 63503
ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ: ΑΘΗΝΑ
Ὁ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
στην ίδια γραμμή,
χωρίς κανείς
να το αντιληφθεί
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ
Ηθικά
Νικομάχεια
23:15
25 χλμ. έξω από τη Λάρισα
με ταχύτητα 140 χλμ./ώρα,
το Intercity συγκρούεται
μετωπικά με την
εμπορική αμαξοστοιχία 63503
που εκτελούσε το δρομολόγια
Θεσσαλονίκη - Αθήνα
με δύο μηχανοδηγούς
Αλίαρτος
Σε όλο
το μήκος της,
η σιδηροδρομική
γραμμή Αθηνών
Θεσσαλονίκης
είναι διπλή
Μνημείο
Οπαδών
του ΠΑΟΚ
WWW.TANEA.GR
Iers Moter
OCIOY FPHROPIOY
ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
ΑΓΚΗ ΠΕΡΙΟ
LEONARY DE
1 19:22
Σχηματάρι
TA NEA
Οινόφυτα
ΑΘΗΝΑ
Αναχώρηση Intercity 62
με 422 επιβαίνοντες
ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ