Πρωτοσέλιδα εφημερίδων και εξώφυλλα περιοδικών
Πρωτοσέλιδο Ο Λόγος:







Recognized text:
[email protected]
ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ
Θα μπορούσε να γίνει
και δημοψήφισμα για
τα ομόφυλα ζευγάρια
Σελ. 3
ΕΡΥΘΡΑ ΘΑΛΑΣΣΑ
Αλλάζει το σκηνικό
- με κρύο, χιόνια και μποφόρ.
Επίθεση των Χούθι
εναντίον αμερικανικού
δεξαμενόπλοιου που
διαχειρίζεται ελληνική
ναυτιλιακή εταιρεία
Σελ. 8
Υπέρβαση 2,2 δισ. στις
τουριστικές εισπράξεις
έναντι του 2019
Κ. ΣΚΡΕΚΑΣ
Σελ. 5
Ενισχύουμε τον
υγιή ανταγωνισμό,
προστατεύουμε
τους καταναλωτές
Ο ΛΟΓΌΣ
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ 11208 - ΕΤΟΣ 400 - ΤΙΜΗ 1 € - ΣΑΒΒΑΤΟ 20 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024
ΕΚΤΑΚΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΚΑΙΡΟΥ
Σελ. 4
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟ
Ζητήματα δικαιωμάτων
δεν λύνονται με δημοψηφίσματα
ΑΠΟ ΤΗΝ 1Η ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ
Σελ. 2
"Πράσινες" αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά
Γεισιτήρια της Κρήτης
ο λόγος
· Σελ. 4
· www.ologos24.gr
Ενημέρωση
για όλους & για όλα
Σελ. 2
Σήμα κινδύνου
Αν δεν βρεθεί άμεσα λύση με τη διώρυγα του
Σουέτ υπάρχει κίνδυνος για ελλείψεις προϊόντων
και μεγάλες αυξήσεις τιμών λόγω της επιβάρυνσης
στα ναύλα και στα ασφάλιστρα. Σύμφωνα με τον
πρόεδρο του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου
Αθηνών, Γιάννη ΧατΖηθεοδοσίου οι ανατιμήσεις
στο κόστος εμπορευμάτων λόγω του αυξημένου
κινδύνου διέλευσης από τη Διώρυγα του Σουέτ,
εξαιτίας των επιθέσεων των Χούθι της Υεμένης,
άρχισαν να γίνονται αισθητές σε όλο τον κόσμο με
την Ελλάδα και το λιμάνι του Πειραιά να μην μένει
ανεπηρέαστο. Αυτή τη στιγμή, περίπου, 200.000
κοντέινερ δεν έχουν έρθει στον Πειραιά λόγω του
αποκλεισμού (της διώρυγας του Σουέz) και
ουσιαστικά αυτό που υποχρεώνονται τα πλοία αυτά
είναι να κάνουν τον περίπλου της Αφρικής, κάτι
που σημαίνει 15 έως 20 μέρες καθυστέρηση"
εξήγησε ο κ. Χατzηθεοδοσίου. Ο πρόεδρος δήλωσε
ότι η καθυστέρηση αυτή εκτός από τον μεγαλύτερο
χρόνο παράδοσης έχει επιπτώσεις και στο κόστος
μεταφοράς σημειώνοντας ότι κάθε κοντέινερ
επιβαρύνεται πλέον με 6.000 δολάρια αλλά και
αυξημένα ασφάλιστρα. Ο ίδιος εκτίμησε ότι αν δεν
βρεθεί άμεσα λύση, υπάρχει κίνδυνος αφενός για
μεγάλες καθυστερήσεις και άρα έλλειψη προϊόντων
και αφετέρου για μεγάλη αύξηση των τιμών των
εισαγόμενων προϊόντων λόγω της επιβάρυνσης στα
ναύλα αλλά και στα ασφάλιστρα.
Ο λογικός