- Ο ΛΟΓΟΣ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ [email protected] ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ Στις 1.302,35 μονάδες Ανοδο 0,30% ΕΥΚΑΙΡΙΑ Η ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ Ισχυρή ανάπτυξη το 2024 και συνεχή πτώση του πληθωρισμού «βλέπει» η ΤτΕ Σελ. 5 ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΟΙ ΣΤΟ ΓΚΑΖΙ Προφυλακιστέος ο 33χρονος συνοδηγός Σελ. 4 ΈΚΤΑΚΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΗΣ Έρχεται χαμηλό βαρομετρικό με καταιγίδες και χαλάζι Σελ. 2 ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ 11186 - ΕΤΟΣ 390 - ΤΙΜΗ 1 € - ΠΕΜΠΤΗ 21 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2023 ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ «ΦΩΝΕΣ» ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΥΟ ΠΛΗΡΩΜΕΣ Καταβάλλεται η πρώτη δόση του επιδόματος θέρμανσης σε 763.307 δικαιούχους «Οδικός χάρτης» των ιδιωτικών πανεπιστημίων Σελ. 2 «ΕΧΘΡΟΙ» ΚΑΙ «ΦΙΛΟΙ» ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ, ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ CP 327 Ιστορική συμφωνία: για Μεταναστευτικό και Άσυλος Σελ Βι ο λόγος www.ologos24.gr Ενημέρωση για όλους & για όλα «Τρικυμία» Περισσότερα από 100 πλοία containerships ακολουθούν τη μακρά διαδρομή γύρω από την Αφρική για να αποφύγουν την υψηλού πλέον κινδύνου Ερυθρά Θάλασσα, καθώς οι ΗΠΑ αναζητούν τρόπο αντιμετώπισης της πρόσφατης απειλής για την παγκόσμια οικονομία από τις επιθέσεις των Χούτι. Η εκτροπή των πλοίων αυξάνει το κόστος μεταφοράς και δημιουργεί καθυστερήσεις στην παράδοση των εμπορευμάτων. Σύμφωνα με τον κολοσσό του κλάδου logistics Kuehne + Nagel, 103 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αλλάζουν τα προγραμματισμένα δρομολόγιά τους μέσω της Ερυθράς Θάλασσας και κινούνται γύρω από την Αφρική. Οι εταιρείες αρχίζουν επίσης να εξετάζουν τη χρήση σιδηροδρομικών και αεροπορικών διαδρομών, καθώς θεωρείται πολύ επικίνδυνο να διασχίσουν τα πλοία την πλωτή οδό που μεταφέρει το 12% του παγκόσμιου εμπορίου. Οι επιθέσεις σε εμπορικά πλοία από τους μαχητές Χούτι που εδρεύουν στην Υεμένη, ισοδυναμούν με κλιμάκωση του πολέμου Ισραήλ-Χαμάς, αλλά όχι αυτή που περίμεναν οι περισσότεροι αναλυτές. Οι Χούτι ενεργούν για να υποστηρίξουν τη Χαμάς – αρχικά στοχεύοντας πλοία που συνδέονται με το Ισραήλ – και οι ΗΠΑ και οι σύμμαχοί τους προσπαθούν να απαντήσουν με το καλύτερο δυνατό τρόπο χωρίς να κλιμακώσουν τη βία. Τα ασφάλιστρα αυξάνονται για όσους διασχίζουν την Ερυθρά Θάλασσα, οι ναύλοι εκτινάσσονται και το ίδιο και οι τιμές του πετρελαίου – παράγοντες που μπορεί να οδηγήσουν σε μεγαλύτερο πληθωρισμό, τη στιγμή που οι κεντρικές τράπεζες φαινόταν να κερδίζουν το πάνω χέρι. «Και οι δύο επιλογές των αυξημένων ασφαλίστρων και της αλλαγής δρομολογίου στην Αφρική θα επηρεάσουν αρνητικά την τιμή των αγαθών». Σε κάθε περίπτωση, το όλο πρόβλημα θα καταλήξει στον καταναλωτή που θα δει για μια ακόμη φορά τις τιμές να εκτινάσσονται.
Πρωτοσέλιδο Ο Λόγος:
Recognized text: