Πρωτοσέλιδα εφημερίδων και εξώφυλλα περιοδικών

Τρίτη 02/06/2020

Τρίτη 26/05/2020

Τελευταία νέα από την εφημερίδα
  • 2 είναι οι καλύτεροι τρόποι για να ποτίζεις τις ορχιδέες και να μη χαλάσουν
    Η ορχιδέα θεωρείται ένα από τα πιο κομψά φυτά που ομορφαίνουν τον χώρο μας αλλά είναι και πολύ ευαίσθητη ως λουλούδι. Η ορχιδέα είναι από τα πιο δημοφιλή φυτά στον κόσμο, γνωστή για την εκθαμβωτική της ομορφιά και την ποικιλία των ειδών της. Με χιλιάδες είδη και υβρίδια, η ορχιδέα καταλαμβάνει μια ξεχωριστή θέση στους λάτρεις των φυτών. Τα φυτά αυτά μπορούν να βρεθούν σε πολλά μέρη του κόσμου, από τις τροπικές ζούγκλες έως τις ορεινές περιοχές και τις ερήμους. Ως τόσο όμορφα λουλούδια, είτε είναι μωβ, λευκά ή άλλες αποχρώσεις όπως πορτοκαλί ή πράσινο, προσθέτο�
  • Το μυστήριο γύρω από την ύπαρξη των Πυραμίδων της Αιγύπτου μάλλον λύθηκε
    Νέα επιστημονική μελέτη ρίχνει φως στην ανεξήγητη θέση των τεράστιων αρχαίων κατασκευών Για χιλιάδες χρόνια το μυστήριο γύρω από την ύπαρξη των Πυραμίδων της Αιγύπτου βασανίζει αρχαιολόγους και επιστήμονες. Ανά τα χρόνια έχουν διατυπωθεί διάφορες θεωρίες για το πώς κατάφερε ο άνθρωπος να συγκεντρώσει και να μεταφέρει τα υλικά για την κατασκευή τους, πόσο μάλλον εάν αναλογιστεί κανείς ότι στο εσωτερικό τους υπάρχουν κρυμμένοι θάλαμοι και πολλά άλλα. 4.700 χρόνια μετά την κατασκευή τους επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας έκαναν μια επαν�
  • Οι αναμνήσεις προκαλούν μυστηριώδεις βλάβες του DNA
    Εγκέφαλος: Μυστηριώδεις βλάβες του DNA εμπλέκονται στον σχηματισμό αναμνήσεων Η λειτουργία της μνήμης δείχνει να βασίζεται σε φλεγμονώδεις αντιδράσεις του ανοσοποιητικού συστήματος, δείχνει έρευνα σε ποντίκια. Το μεγάλο μυστήριο του πώς σχηματίζονται οι αναμνήσεις δείχνει να περιπλέκεται μετά τον εντοπισμό μυστηριωδών βλαβών του DNA στο «κέντρο της μνήμης» στον εγκέφαλο. Οι ερευνητές που υπογράφουν την ανακάλυψη στο περιοδικό Nature παραδέχονται ότι δεν μπορούν να εξηγήσουν το φαινόμενο, εικάζουν όμως ότι αυτές οι κυτταρικές βλάβες μπορεί να παίζουν κεντρ
  • Η όμορφη βάπτιση του Σταύρου – Στέργιο και Αλεξάνδρα να σας ζήσει!
    Τον γιο τους Σταύρο βάπτισαν ο Στέργιος Παράσχος και η Αλεξάνδρα Παπαδημητρίου. Το μυστήριο της βάπτισης πραγματοποιήθηκε στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου. Νονοί του μικρού ο Γιώργος Μοσχόπουλος και η Μαρία Κεχρινοπούλου. Να σας ζήσει ο Στάυρος και πάντα άξιοι οι νονοί! Δείτε εικόνες του Σάκη Χασαπέτη:
  • Οικογενειακοί γιατροί: Αυξάνονται οι ασθένειες από έντομα και ρύπανση
    Προστασία του πλανήτη και της υγείας μας επιδιώκουν οι οικογενειακοί γιατροί Εκστρατεία ενημέρωσης με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Οικογενειακών Ιατρών ξεκινά στις 19 Μαΐου, με θέμα «Υγιής Πλανήτης, Υγιείς Άνθρωποι» Επείγουσα είναι η ανάγκη για δράση κατά της κλιματικής αλλαγής και των επιπτώσεών της στην ανθρώπινη υγεία, επισημαίνουν οι οικογενειακοί γιατροί με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Οικογενειακού Ιατρού στις 19 Μαΐου, η οποία καθιερώθηκε από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Οικογενειακών Iατρών – WONCA. Η έμφαση στο περιβάλλον, έρχεται μετά από ανοιχτή επιστολ�