Πρωτοσέλιδα εφημερίδων και εξώφυλλα περιοδικών
Πρωτοσέλιδο Ο Λόγος:







Recognized text:
5. Ο ΛΟΓΟΣ
[email protected]
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ 10951 - ΕΤΟΣ 390 - ΤΙΜΗ 1 € - ΣΑΒΒΑΤΟ 11 ΜΑΡΤΙΟΥ 2023
ΚΥΡ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ: ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ
ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ
Κ. ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ
Τέλος στους κάδους
με πόδια και
στις «καδομαχίες»
ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ
«Έκρηξη» στους
αναποφάσιστους και
κλείσιμο της ψαλίδας
ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ
-----y
ΗΜΕΡΙΔΑ
Στο μικροσκόπιο των
ελληνικών εξαγωγών
οι Βόρειες Χώρες
Σελ. 4
ΕΛΣΤΑΤ
SUR SARA
τους παραστάσεις των πολ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
Σελ. 3
Σελ. 3
Μείωση 21,9%
σημείωσε τον
Ιανουάριο εφέτος
το εμπορικό έλλειμμα
της χώρας
Σελ. 5
Έρευνα
εξπρές
ΑΛ. ΤΣΙΠΡΑΣ
Η αποποίηση και διάχυσης
της ευθύνης είναι απόπειρα
συγκάλυψης
ΣΕ ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ
Τέλος στο χαρτοβασίλειο»
για τις μεταβιβάσεις ακινήτων
Σελ. 2
Σελ. 5
ο λόγος
www.ologos24.g
Ενημέρωση
για όλους & για όλα
Σελ. 2
Βουβή θλίψη
Τη δρομολόγηση ενεργειών που θα στοχεύουν
στην εξεύρεση οριστικών λύσεων στο θέμα της
διέλευσης του σιδηροδρομικού δικτύου, μέσα
από τον αστικό ιστό της Λάρισας, Ζητά με
επιστολή του προς τον πρωθυπουργό Κυριάκο
Μητσοτάκη ο δήμαρχος Λαρισαίων Απόστολος
Καλογιάννης. Στην επιστολή του, ο δήμαρχος
Λαρισαίων, αφού αναφέρει ότι η Λάρισα
στέκει βουβή και θρηνεί για τις απώλειες της
τραγωδίας των Τεμπών, συμπληρώνει ότι «η
πόλη έχει πληρώσει, σε βάθος ετών, βαρύ φόρο
αίματος στις σιδηροδρομικές γραμμές και
υπογραμμίζει ότι «το πάγιο αίτημα όλων των
δημοτικών αρχών (...) δυστυχώς δεν βρήκε
ευήκοα ώτα, ούτε μεταξύ των κατά καιρούς
διοικήσεων του ΟΣΕ, ούτε δυστυχώς μεταξύ
των υπηρετησάντων υπουργών Μεταφορών”.
Υπογραμμίζει ότι τον Μάρτιο του 2019 είχε
ανακοινωθεί από τον τότε ΓΓ του Υπουργείου
Υποδομών και Μεταφορών, μεταξύ άλλων, η
άμεση εκπόνηση ειδικής μελέτης σκοπιμότητας
για τη διερεύνηση εναλλακτικών σεναρίων με
στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση της Λάρισας,
ενώ το 2021 πραγματοποιήθηκε σύσκεψη
τεχνικών κλιμακίων του ΟΣΕ και του Δήμου
Λαρισαίων, παρουσία πολιτικού προσωπικού
των δύο φορέων, όπου αποφασίστηκε η
συγχρηματοδότηση της μελέτης σκοπιμότητας
- βιωσιμότητας των εναλλακτικών λύσεων που
απαιτούνται, χωρίς ωστόσο μέχρι στιγμής να
έχει γίνει τίποτα.
Ο λογικός