Πρωτοσέλιδα εφημερίδων και εξώφυλλα περιοδικών
Πρωτοσέλιδο Απογευματινή: Τα ήξερε ο Σπίρτζης από το 2017







Recognized text:
= Τρίτη 7 Μαρτίου 2023 = Αρ. φύλ. 36 = Τιμή 1,30€
ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ανεβαίνει η ένταση του θρήνου = Οι πολίτες Ζητούν απαντήσεις στα τεράστια «γιατί»
Οι ερωτήσεις-βόμβα
στη Βουλή για
τα «τυφλά» τρένα
Τα ήξερε
ο Σπίρτζης
από το 2017
Όμως, με μία πρωτοφανή στα κοινοβουλευτικά χρονικά συμπεριφορά, δεν μας απαντήσατε, όπως το
Σύνταγμα,
οι Νόμοι και το άρθρο 127 του Κανονισμού της Βουλής επιβάλλουν, στην παραπάνω
Ερώτηση & Α.Κ.Ε., οὔτε λάβετε κανένα μέτρο για όσα σας καταγγείλαμε
• Οι καθυστερήσεις στη σύμβαση 717/2014 που σας επισημάναμε στις παραπάνω Ερωτήσεις & Α.Κ.Ε
είχαν σαν συνέπεια τη μη λειτουργία των συστημάτων σηματοδότησης τηλεδιοίκησης σε ολόκληρο
και δεν τον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη και έτσι φτάσαμε στο τραγικό δυστύχημα στο Άδενδρο, το
οποίο στοίχισε τη ζωή σε τρεις (3) ανθρώπους,
Έχετε αντιληφθεί, κύριε υπουργό, ότι, αν λειτουργούσε το σύστημα σηματοδό
περιοχή του Αδένδρου, δεν θα είχε συμβεί
το τραγικό αυτό δυστύχημα και δι
τρεις (3) ανθρώπινες ζωές. Έχετε αντιληφθεί, κύριε υπουργέ, ότι ενδεχομένω
τραγικού δυστυχήματος δεν είναι αυτή στην
της επιτροπής εμπειρογνωμόνων, που δώσετε στη δημοσιότητα, αλλά η μη
οποία αποδίδει το δυστύχημα η
40% επιδότηση σε επιχειρήσεις
για τη μετατροπή θέσεων
μερικής απασχόλησης σε πλήρους
Έως τις 31 Δεκεμβρίου 2023 οι αιτήσεις των ενδιαφερόμενων. Οι όροι και οι προϋποθέσεις. 122
«τυφλά» και
αμαξοστοιχία
φωτοσημάτ
μεγαλύτερη
εκτροχιασμό
συστημάτων ασφαλείας, δηλαδή του συστήματος σηματοδότησης-τηλεδιοίκ
ραδιοσυστήματος GSM-R και του συστήματος προστασίας των τρίτωνέτος, τα οποία έπρεπε να ν
υπήρχαν οι εγκληματικές καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των αντίστοιχων συμβάσεων, να βρίσκοντ
σε λειτουργία:
9 771108 652125"
«Η κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου είναι τραγική! Οι διάσπαρτες εργολαβίες που δεν
τελειώνουν ποτέ, έχουν μετατρέψει το σιδηροδρομικό δίκτυο σε ένα απέραντο εργοτάξιο και ακόμη και
τα συστήματα σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης και τηλεπικοινωνιών που λειτουργούσαν επί χρόνια
τεθεί εκτός λειτουργίας και τα τρένα κυκλοφορούν «τυφλά» με ανταλλαγή
όπως την εποχή του Τρικούπη!
ήξης των συστημάτων είναι σε εξέλιξη, αλλά κι αυτές δεν τελειώνουν, παρά το ότι
προ πολλού οι ημερομηνίες που έπρεπε να περατωθούν. Χαρακτηριστική είναι η
ΜΕ ΑΜΝΗΣΙΑ
Ο... ΣΥΡΙΖΑ!
Α, κύριε υπουρο Τσουρνούσαν τα εν λόγω συστήματα, τα τρένα δεν θα αφού τ
καινε το «ανθρώπινο λάθος» του
πληγός του και παρά τις ενδείξεις των
ΟΣΟΙ ΕΦΤΑΙΞΑΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ
- Αντικατάσταση 70 αλλαγών τροχιάς σε εντοπισμένα τμήματα του Άξονα ΑθήναΘεσσαλονίκη-Προμαχώνας», η οποία υπεγράφη στις 26-9-2014 και έπρεπε να περατωθεί στις 26-92016, αλλά ακόμη συνεχίζεται η κατασκευή της!»
Στα χέρια εφέτη
η ανάκριση για τις
ποινικές ευθύνες μετά
την επιστολή Μητσοτάκη
στον Ισίδωρο Ντογιάκο
(του Αρείου Πάγου)
«Έβλεπε και
συγκάλυπτε τις
ὑποθέσεις
παιδεραστίας»
και κατά στα έργα υποδομής
Η Οικονομική
Εισαγγελία ανασύρει
φακέλους από το αρχείο
για να διερευνήσει τις
Από τότε που ήταν Επίσκοπος Κρακοβίας ο Πάπας
Ιωάννης Παύλος Β'. 26
16, 10-18
ΣΤΑ ΜΑΥΡΑ ΚΑΙ
Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ
Το ΑΠΘ πενθεί με τον δικό του τρόπο
Το κράτος
αναλαμβάνει τις
ευθύνες του
Έπιασε δουλειά ο Γεραπετρίτης
στη Λάρισα. Συνέντευξη Τύπου
την Τετάρτη, υπουργικό συμβούλιο την Πέμπτη. Η Κομισιόν στέλνει κλιμάκιο ειδικών στην Αθήνα
για την ασφάλεια στις ράγες.
Άρθρο-παρέμβαση του Μενέλαου Τασιόπουλου: Περιμένοντας τη «συγγνώμη» του ελληνικού Κοινοβουλίου
ΔΥΟ ΓΙΑΤΡΟΙ ΚΑΤΈΘΕΣΑΝ ΧΘΕΣ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΠΙΣΠΙΡΙΓΚΟΥ: Η ΤΖΩΡΤΖΙΝΑ ΔΕΝ ΕΔΕΙΧΝΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ »20