ΠΡΩΪΝΟΣ TUΠΟΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ + Ιδρυτής - Νικόλαος Καραθάνος 1951-1974 * Ιδιοκτήτρια - Εκδότρια Σταυρίδου Ι. Στυλιανή ΔΡΑΜΑ, ΠΕΜΠΤΗ 16 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 Περίοδος Β' (1974)* Αρ. φύλλου 6880-12.617 0,50 € Μετά από την εγκατάσταση του εργολάβου την Τρίτη Αργύρης Πατακάκης περιφερειακός σύμβουλος Δράμας Ξεκίνησε η κατεδάφιση του Κολυμβητηρίου Δράμας 2ο Φεστιβάλ Παιδικού ΒιβλίουΚαλαμπάκι 18 & 19 Ιουνίου «Καλαμπάκι 1950» ένα πρωτότυπο επιδαπέδιο παιχνίδι στο 2ο Φεστιβάλ Παιδικού Βιβλίου Συνεχίζονται στη Δράμα τα γυρίσματα της ταινίας <> Έρμαιο βανδάλων το Χιονοδρομικό Κέντρο του Φαλακρού Δράμας Ευθύνη της Περιφέρειας ΑΜΘ οι αφύλακτες εγκαταστάσεις Stl. 50 GEN. 31 SEA. 3n GEA. 3n Κι όμως, ακόμα περιμένουμε... Παράταση 50 ημερών για τα έργα του ΒΑΑ στην περιοχή της 19ης Μαΐου Το σύνολο του έργου περιλαμβάνει όλα τα οδικά έργα καθώς και το στήσιμο του αστικού εξοπλισμού Σε 18 μήνες θα είχε δημοπρατηθεί ο οδικός άξονας Δράμας – Αμφίπολης αλλά ακόμα περιμένουμε του Θανάση Πολυμένη N ΚΑΙ η τελική ημε Περιμένουμε ακόμα και τα έργα οδικής ασφάλειας στον υφιστάμενο δρόμο! 1 του Θανάση Πολυμένη A ρομηνία ήταν αυτή ΙΑΒΑΖΟΥΜΕ συνέχεια το τελευταίο διάστημα, δήθεν νέα δημοσιεύματα, ίδια θέματα, όσον αφορά τα μεγάλα οδικά Drama ιστο τέλος Ιουνίου για την ολοκλήρωση των έργων της Βιοκλιματικής Αναβάθμισης στην πε ριοχή της 19ης Μαΐου και των πέριξ οδών, εντούτας είναι προφανές ότι αυτά δεν θα ολοκληρωθούν μέχρι τότε. ΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕΤΑ έργα στη χώρα. Μερικά απ' αυτά βρίσκονται στη Βόρεια Ελλάδα. Τα οποία έργα - είναι αλήθεια ότι – αν και όταν γίνουν, θα αναβαθ μίσουν τις τοπικές οικονομίες και όχι μόνο. Και μια απ' αυτές τις περιοχές είναι και η Πε ριφερειακή Ενότητα της Δράμας. ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ Π.Τ. Και η αναβάθμιση της Δράμας, μπορεί να έρθει κυρίως μέσα από δύο οδικά έργα: το Iένα ο δρόμος Δράμας – Καβάλας και ο νέος Ποδικός άξονας, αλλά κυρίως ο οδικός άξο Ινας Δράμας – Αμφίπολης. στου και ότι επί της ουσίας η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Δράμας πήρε από φαση επ' αυτής. | ΦΩΤΟ Π.Τ. στου 2022. Το έργο αυτό, αποφασίστηκε τελικά να γίνει μέσω φείς να σκάβουν στα χωράφια!!! Το πρωί της Τετάρτης 15 Ιουνίου, η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Δράμας, ψήφισε θετικά να δώσει παράταση στον εργολάβο που την είχε ζητήσει μέχρι και 17 Αυγού-Εξήγησε μάλιστα ο κ. Καψημάλης, ότι το εργολάβος είχε υπογράψει την σύμβάση του έργου τον Μάιο του 2020, ενώ μέχρι τον Οκτώβριο του ίδιου έτους δεν είχε στήσει εργοτάξιο για να ξεκινήσει εργασίες. Και αυτό επειδή ήταν ακόμα μέσα στο έργο η ΔΕΗ και δεν είχε ολο κληρώσει τις εργασίες της. Οπότε, αυτή η παράταση που ζήτησε και πήρε, ήταν το πεντάμηνο εκείνο του 2020». Η αντιπολίτευση Να σημειωθεί ότι, η παράταση αυτή αφορά στο σύνολο του έργου, όπως την ολοκλήρωση των οδικών έργων, πεζοδρόμια, ασφαλτόστρωση καθώς και τη φύτευση θάμνων και ποώδων φυτών και δενδροφυτεύσεις, καθώς και την τοποθέτηση του συνόλου του αστικού εξοπλισμού όπως παγκάκια, κολώνες φωτισμού, σκίαστρα μεγάλης κλίμακας, στέγαστρα και ενεργά συστήματα υποβάθμισης της θερμοκρασίας και άλλα. . Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα. Είναι τα λε- Σε άρθρο του, που δημοσιεύεται στην έγκυρη ιστοσε .γόμενα έργα ΣΔΙΤ, για τα οποία θα προσφέρουν χρή-λίδα ypodomes.com, (14 Ιουνίου 2022) ο δημοσιογράματα από ιδιωτικά κεφάλαια. Είχαμε λάβει λοιπόν την φος κ. Νίκος Καραγιάννης, που θεωρείται γνώστης των έργων αυτών, δημοσιεύσει άρθρο με τίτλο: «Ποια είναι τα δέκα νέα έργα – ΣΔΙΤ ύψους 2,3 δισ. ευρώ που θα δη μοπρατηθούν φέτος». Η υπόσχεση–τόσο προεκλογικά όσο και μετεκλογικά – ότι το έργο του οδικού άξονα Δράμας – Αμφίπολης μέσα σε 1 18 μήνες θα είχε δημοπρατηθεί, τουλάχιστον ένα τμήμα Σ' αυτό αναφέρει μεταξύ άλλων ότι, «δέκα νέα έργα μέσω ΣΔΙΤ προετοιμάζονται για το 2022 από το Υπουρ γείο Υποδομών και Μεταφορών. Είναι μέρος του προγράμματος των συνολικών 20 έργων ΣΔΙΤ που έχει στην Παρ' όλα αυτά, μέχρι σήμερα, δεν έχει γίνει τίποτα. Ο Το κόσμος, περιμένει να δει τα τελευταία βήματα, που ση Ιμαίνει δημοπράτηση των έργων και όχι να βλέπει τις διά ¦ φορες προσλήψεις τεχνικών συμβούλων που Η αποκομίζουν μερικές χιλιάδες ευρώ για να μας πουν το δρόμος μπορεί να γίνει ή όχι, αν υπάρξουν οφέλη από I το δρόμο ή όχι ατζέντα του το υπουργείο. Τα δέκα νέα έργα έχουν προ υπολογισμό περίπου 2,3 δισ. ευρώ και αναμένεται να τραβήξουν το ενδιαφέρον της επενδυτικής και κατασκευαστικής κοινότητας αλλά και συμβουλευτικές εται ρείες Τεχνικοί, Νομικοί και Χρηματοοικονομικοί Σύμβουλοι). Για το ίδιο θέμα μιλώντας στον «Π.Τ.» ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης Σε δηλώσεις του στον «Πρωινό Τύπο», της μείζονος αντιπολίτευσης «πόλη + ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων του ζωή» κ. Μλεκάνης, είπε ότι «η καθυστέ Δήμου Δράμας κ. Καψημάλης, σημείωσε ρηση είναι δεδομένο ότι οφείλεται στον ότι επί της ουσίας, η παράταση αυτή δί εργολάβο και οι λόγοι που επικαλείται για νεται από την Ενδιάμεση Διαχειριστική το φυσικό αέριο, δεν ευσταθούν. Κι Αρχή της Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας - αυτό, γιατί το φυσικό αέριο ό,τι ζημιές Θράκης, η οποία είχε ήδη προεγκριθεί». κάνει τις αποκαθιστά το ίδιο. Άλλωστε το Όπως διευκρίνισε μάλιστα, υπήρχε έργο γίνεται τμηματικά και θα μπορούαπόφαση έγκρισης από την Ενδιάμεση σαν τμηματικά να δουλεύουν ταυτό Διαχειριστική Αρχή μέχρι τις 17 Αυγού-χρονα στο έργο. σελλη Γιατί, αλήθεια, μπορεί να γίνει ένας δρόμος που συν δέει μια άλλη περιοχή στην Ελλάδα και δεν μπορεί να γίνει ένας δρόμος που βγάζει έναν ολόκληρο Νομό από την οδική και εμπορική απομόνωση; Γιατί, παράδειγμα, ! θεωρείται ιδιαίτερα απαραίτητος ο δρόμος που Πρόκειται για δύο οδικά που αφορούν στους άξονες Δράμα-Αμφίπολη και Θεσσαλονίκη- Έδεσσα, δύο για Δι θα συν καστικά Μέγαρα σε Κρήτη και Θεσσαλία, τα 5 ΑστυνοΛειτουργίας & Συντήρησης που αφορά στο Μετρό Θεσσαλονίκης και τα Ηλεκτρονικά Διόδια. δέει τα Τρίκαλα με την Εγνατία Οδό μήκους 70,5 χλμ.,μικά Μέγαρα. Επίσης είναι δύο έργα σελλη Γεωργιάδης ! ενώ για το Δράμα – Αμφίπολη μόλις 30 χλμ., πρέπει να κάνουμε δεκάδες μελέτες προκειμένου να αποδειχθεί αν είναι απαραίτητος ή όχι και αν όντως έχει σημασία αυτός; Κι αν όλα αυτά επιβάλλεται να γίνουν, κάτι που όχι μόνο αμφισβητούμε, αλλά το επιβεβαιώνουμε, πού βασίστηκαν όταν μας έλεγαν Ακουστικά Βαρηκοΐας ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΡΑΜΑΣ Ο.Ε. | Πάτκας – Μασμανίδης Συμβεβλημένος με τον ΕΟΠΥΥ Εφαρμογή ακουστικών ΝΕΟΣ ΑΞΟΝΙΚΟΣ ΤΟΜΟΓΡΑΦΟΣ 64 ΤΟΜΩΝ ότι σε 18 μήνες τμήμα του οδικού άξονα που βγάζει τη Δράμα από την απομόνωση, θα έχει δη μοπρατηθεί; Σε τι βασίζονταν πραγματικά; • Εγγύηση συντήρηση Εξυπηρέτηση κατ' οίκον Μπαταρίες αναλώσιμα ΚΩΝ/ΝΟΥ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ 22 (όπισθεν Ι.Κ.Α) Τηλ: 25210-22112 & 25210-20806 Ακοοπροθετιστής Γεωργιάδης Σάββας Μετεκπαιδευτής στο πρόγραμμα σπουδών «Ακοολογία νευροωτολογία» της Σχολής Επιστημών Υγείας - Ιατρική Σχολή ΕΚΠΑ Φυσικά, μην ξεχνάμε τα παραμυθάκια που μας έλεγε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, ότι πριν τη λήξη της κυβέρνησης εκείνης, το έργο θα είχε επίσης δημοπρατηθεί και μάλιστα ορισμένοι έβλεπαν ακόμα και τους εκσκαΑξονικές τομογραφίες με αυστηρή τήρηση σύγχρονων διαγνωστικών πρωτοκόλων. Εξειδικευμένες εξετάσεις όπως: Αναίμακτη - Αξονική Στεφανιογραφία Αξονικές Αγγειογραφίες Συμβεβλημένοι με τον ΕΟΠΥΥ Καθημερινά 8:30 - 14:00 και 17:30 -20:30, εκτός απόγευμα Τετάρτης ΔΡΑΜΑ - Κ. ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ 17 — Τ. 25210 22239 | Κ. 697 186 6976 ΡΟΔΟΛΙΒΟΣ — Τ. 23240 72555 | Κ. 697 186 6976 Dr. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΘΕΟΦΙΛΟΥ ΣΤΗΡΊΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΙΑΤΡΙΚΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΔΡΑΜΑΣ Α.Ε. ΟΡΘΟΠΑΙΔΙΚΟΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΔΙΔΑΚΤΩΡ ΙΑΤΡΙΚΗΣ Δ.Π.Θ. τ. ΙΑΤΡΟΣ Κ.Α.Τ. ΑΘΗΝΩΝ Σύγχρονες υπηρεσίες διαγνωστικών εξετάσεων ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΓΕΡΜANIA ПAN/MIO MÜNSTER-MAINZ Dr. MED. APOSTOLOS THEOFILOU FACHARZT FÜR ORTHOPÄDIE Προύσσης 26, Δράμα Τηλ.: 25210 22423 ΠΡΩΙΝΟΣ ΤύΠΟΣ Κ. ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ 26 - 1* ΟΡΟΦΟΣ ΤΗΛ. 2521306858 - 6946376111 ΔΕΧΕΤΑΙ ΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ email: [email protected] • Μαγνητικός Τομογράφος • Αξονικός Τομογράφος
Πρωτοσέλιδο Πρωινός Τύπος Δράμας:
Recognized text: