Πρωτοσέλιδα εφημερίδων και εξώφυλλα περιοδικών
Πρωτοσέλιδο Νέα Εγνατία:







Recognized text:
Αθλητισμός

ΣΕΛΙΔΕΣ
4 ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ

Εγνατία

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

& ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΣΧΟΛΙΑ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΑΠΟ ΤΗΝ
ΚΑΒΑΛΑ
ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
15.09.2017
ΣΑΒΒΑΤΟ
16.09.2017
Έτος 20ο
Αρ. Φύλλου 4811
Κωδικός: 2974

Τιμή: € 1,00

Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ –ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΡΟΦΥΛΛΙΔΗΣ
ΞΕΤΥΛΙΓΕΙ ΤΟ ΝΗΜΑ ΤΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ
 ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ ΣΤΙΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ Η ΠΑΜΘ

Τα στοιχεία της ΚΛΙΜΑΚΑ για τις
αυτοκτονίες δίνουν «ηγετική»
θέση στην περιφέρειά μας Σελ. 7

 ΟΕΧΒΕ ΑΠΑΝΤΑ ΣΕ ΚΙΤΣΑΚΟ

«Φωνάζει ο κλέφτης για
να φοβηθεί ο νοικοκύρης» Σελ. 10-11
 ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΔΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

Αλκατράζ»

«Πρόσφυγες φιλοξενούνται στο "Ασημακοπούλου", όχι
αποδράσαντες από το

Σελ. 9

 4ο KAVALA
NIGHT CITY RUN

Η μεγάλη γιορτή
της πόλης! Σελ. 21

«Είμαστε μια χώρα που μετράει
τα τρένα που φύγανε…»
Η

Σιδηροδρομική Εγνατία, όπως αυτή τη στιγμή
σχεδιάζεται, μπορεί να ξεκινήσει ως ένα έργο
εμπορευματικών μεταφορών σε βάθος πενταετίας και να αρχίσει μια σοβαρή κουβέντα με ορίζοντα 10ετίας ή 15ετίας για μια άλλη χάραξη που να έχει
ενδεχομένως δυο σήραγγες και θα βγει κάτω από τις
Σέρρες για να βρει την παλιά γραμμή. Είναι αδύνατο
αυτή τη στιγμή και στην ορατή πενταετία να γίνει μια
νέα σιδηροδρομική σύνδεση Καβάλας – Θεσσαλονίκης
με γραμμές υψηλών ταχυτήτων. Το δύσκολο του πράγματος έγκειται αφενός στο μεγάλο μήκος και αφετέρου στο ότι ο σιδηρόδρομος έχει νόημα μόνο όταν πιάνει το κέντρο των πόλεων. Αυτή είναι επιγραμματικά
η επιστημονική άποψη του Βασίλη Προφυλλίδη, Πολιτικού Μηχανικού του ΑΠΘ, Συγκοινωνιολόγου και Διδάκτορα του Πολυτεχνείου των Παρισίων για το έργο
που ανέβηκε ψηλά μετά τη συμφωνία που υπέγραψαν
στην Καβάλα Τσίπρας και Μπορίσοφ. Στην πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη που παραχώρησε στον Alpha
Radio 88,6 και τον Νίκο Χαζαρίδη ο κ. Προφυλλίδης
υπογραμμίζει ότι η σιδηροδρομική σύνδεση έχει νόημα
όταν το τρένο φτάνει στο κέντρο της πόλης, λέγοντας
ότι θα ήθελε να έβλεπε το τρένο στην Καβάλα έξω από
την βιβλιοθήκη «Βασίλης Βασιλικός», όπως συμβαίνει
σε όλες τις ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις. Σελ. 4