ΣΑΒΒΑΤΟ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2025 ΕΤΟΣ: 530 ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ: 15285 ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΠΡΩΙΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΧΩ ΤΩΝ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΩΝ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ ΤΕΛΟΣ Τακ. Γραφείο Κ.Τ.Α. Αριθμός λέειος ΚΩΔΙΚΟΣ: 1781 TEAOTON ΕΛΤΑ Hellenic Post 9 772529 029152 Τ: 210 38 17 700 - 210 38 17 716 - 210 38 17 737 F: 210 38 17 331 E: [email protected] W: www.ihodimoprasion.gr Ευρώπη: Πόσες ώρες την εβδομάδα δουλεύουν οι εργαζόμενοι Η σύγκριση με την Ελλάδα Ένα σημαντικό ποσοστό του πληθυσμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης δουλεύει πολλές ώρες εβδομαδιαίως, με την πολύωρη εργασία να αποτελεί τον κανόνα σε πολλές περιπτώσεις. Σύμφωνα με τη Eurostat, ως «πολλές ώρες» ορίζονται οι 49 ή περισσότερες την εβδομάδα, γεγονός που ισχύει για το 7,1% του εργατικού δυναμικού του μπλοκ. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση τα ψηλότερα ποσοστά εντοπίζονται στην Ελλάδα (11,6%), στην Κύπρο (10,4%) και στη Γαλλία (10,1%), με το ποσοστό να είναι μεγαλύτερο στους αυτοαπασχολούμενους (29,3%) σε σχέση με τους μισθωτούς (3,6%). Συνολικά, από όσες χώρες αναλύθηκαν, το μεγαλύτερο ποσοστό καταγράφεται στην Τουρκία (27,2%), με την Ισλανδία να ακολουθεί με 13,8%. Η Τουρκία έχει επίσης τη μεγαλύτερη εβδομάδα εργασίας κατά μέσο όρο με 44,2 ώρες, ακολουθούμενη από τη Σερβία (41,7), τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη (41,4) και την Ελλάδα (39,8), με τον μέσο όρο στην ΕΕ να είναι 36,1 ώρες. Σημειώνεται ότι οι θέσεις εργασίας με τις περισσότερες ώρες αφορούν τους χειρωνακτικούς τομείς, με τη γεωργία, τη δασοκομία και την αλιεία (41,5 ώρες), τα ορυχεία και τα λατομεία (39,1 ώρες) και τις κατασκευές (38,9 ώρες) να έρχονται πρώτοι. Στην αντίπερα όχθη, σε Ολλαν δία (32,2 ώρες), Αυστρία (33,6 ώρες) και Γερμανία (34 ώρες) καταγράφονται οι λιγότερες ώρες εργασίας. FEBRE ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ «ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΤΙ» ΤΗΣ ΑΑΔΕ: Ξεκινά η εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου Invoice πό τον Ιανουάριο, μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα αναμένεται να αλλάξει τον τρόπο λειτουργίας πολλών επιχειρήσεων στη χώρα μας. Το ψηφιακό πελατολόγιο, ένα εργαλείο της ΑΑΔΕ, θα παρέχει στη φορολογική διοίκηση λεπτομερή στοιχεία για τους πελάτες των επαγγελματιών, με στόχο την ενίσχυση της φορολογικής συμμόρφωσης. Επαγγελματίες που σχετί ζονται με την παροχή υπηρεσιών σε οχήματα όπως συνεργεία οχημάτων, ηλεκτρολογεία αυτοκινήτων, βουλκανιζατέρ, φανοποιεία, επιχειρήσεις πώλησης ανταλλακτικών και αξε σουάρ οχημάτων, χώροι στάθμευσης οχημάτων, πλυντήρια αυτοκινήτων, επιχειρήσεις ενοικίασης οχημάτων, επιχειρήσεις πώλησης καινούργιων και μεταχειρισμένων οχημάτων. Επαγγελματίες που δραστηριοποι Invoice ούνται στον κλάδο των εκδηλώσεων από χώρους (κτήματα και αίθουσες) μέχρι εταιρείες catering και εταιρεί ες διοργάνωσης. Η διασύνδεση των ταμειακών μηχανών με τα POS, τα ψηφιακά δελτία αποστολής και τα ηλεκτρονικά τιμολόγια, σε συνδυ ασμό με το ψηφιακό πελατολόγιο, παρέχει στις φορολογικές αρχές μια ολοκληρωμένη εικόνα για τις συναλλαγές των επιχειρήσεων. Το ψηφιακό πελατολόγιο καταγράφει αυτόματα τον αριθμό των πελατών που επισκέπτονται μια επιχείρηση. Στη συνέχεια, συγκρίνει αυτά τα δεδομένα με τις αποδείξεις που εκδί δονται. Η διασύνδεση με το TAXIS εξασφαλίζει την ακρίβεια και την ασφάλεια των πληροφοριών. Σε περί πτωση που εντοπιστούν σημαντικές αποκλίσεις μεταξύ των πελατών και των αποδείξεων, οι φορολογικές αρ χές μπορούν να προχωρήσουν σε πιο εξονυχιστικούς ελέγχους. Το τέλος μιας εποχής Το νέο σύστημα θυμίζει τα πρόσθετα βιβλία που τηρούσαν παλαιότερα πολλοί επαγγελματίες, όπως γιατροί, οδοντίατροι και επιχειρηματίες στον τομέα της φιλοξενίας. Αυτά τα βιβλία καταργήθηκαν με την εισαγωγή του νέου Κώδικα Φορολογικών Διαδικασιών. Το ψηφιακό πελατολόγιο αποτελεί ουσιαστικά τη σύγχρονη, ψηφιακή εκδοχή τους, προσφέροντας όμως πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια και αποτελεσματικότητα. Η εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου αναμένεται να έχει σημαντικά οφέλη για την οικονομία. Καταρχάς, θα συμβάλει στην αύξηση των φορολογικών εσόδων, καθώς θα περιοριστεί η φοροδιαφυγή. Επιπλέον, θα δημιουργήσει ένα πιο δίκαιο επιχειρηματικό περιβάλλον, όπου όλοι οι επιχειρηματίες θα καλούνται να τηρούν τους ίδιους κανόνες. Από την άλλη πλευρά το Ψηφιακό Πελατολόγιο προσφέρει στους επαγγελματίες αυτοματοποίηση στη διαχείριση των πελατών τους και συμμόρφωση με τις φορολογικές απαιτήσεις, μέσω μιας σειράς προηγμένων λειτουργιών όπως: Καταχώριση νέων πελατών Ενημέρωση και τροποποίηση υφι στάμενων εγγραφών Ακύρωση πελατών χωρίς την ανάγκη χειροκίνητης υποβολής εγγράφων Συσχέτιση των εγγραφών με αποδείξεις και παραστατικά Το σύστημα θα διευκολύνει τις επιχειρήσεις να παρακολουθούν τις συναλλαγές τους και να μειώσουν την πιθανότητα λαθών που μπορεί να οδηγήσουν σε πρόστιμα.
Πρωτοσέλιδο Ηχώ των Δημοπρασιών:
Recognized text: