Πρωτοσέλιδα εφημερίδων και εξώφυλλα περιοδικών
Πρωτοσέλιδο Ηχώ των Δημοπρασιών:
Newspaper website Website







Recognized text:
ΕΤΟ
ΤΕΤΑΡΤΗ
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2024
ΕΤΟΣ: 530
ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ: 15260
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΠΡΩΙΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
ΧΡΟΝΙΑ
ΗΧΩ
ΤΩΝ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΩΝ
ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ
ΤΕΛΟΣ
Τακ. Γραφείο
K.T.A
Αριθμός λόγιος
ICAOTON
ΚΩΔΙΚΟΣ: 1781
ΕΛΤΑ
Hellenic Post
ΠΕΡΙΟ
9 772529 029138
Τ: 210 38 17 700 - 210 38 17 716 - 210 38 17 737 F: 210 38 17 331 E: [email protected] W: www.ihodimoprasion.gr
Τέλη κυκλοφορίας 2025:
Η πληρωμή
και τα ειδοποιητήρια
στο τον
Αναρτημένα στις ψηφιακές εφαρμογές
της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων
(ΑΑΔΕ) είναι εδώ και περίπου έναν μήνα τα
ειδοποιητήρια πληρωμής για τα τέλη κυκλοφορίας του έτους 2025.
Τέλη κυκλοφορίας: Τα ειδοποιητήρια μέσω
myΑΑΔΕ με και χωρίς κωδικούς
Οι υπόχρεοι ιδιοκτήτες των οχημάτων,
προκειμένου να εξοφλήσουν εμπρόθεσμα
τα Τέλη Κυκλοφορίας έως τις 31/12/2024,
μπορούν να ενημερωθούν για τους κωδι
κούς πληρωμής μέσω της ψηφιακής πύλης
myAADE (myaade.gov.gr):
- στην πλατφόρμα myCAR,
-με χρήση κωδικών TAXISnet, στη διαδρομή:
myAADE > Εφαρμογές > Φορολογικές Υπηρεσίες > Οχήματα > myCAR > Είσοδος στην
Εφαρμογή > Τέλη Κυκλοφορίας Οχημάτων >
Ειδοποιητήρια Τελών Κυκλοφορίας Οχημά
των,
- χωρίς κωδικούς TAXISnet, στη διαδρομή:
myAADE > Εφαρμογές > Φορολογικές Υπηρεσίες > Οχήματα > Τέλη κυκλοφορίας χωρίς
κωδικούς TAXISnet > Είσοδος στην Εφαρμο
γή, καταχωρώντας τον ΑΦΜ και τον αριθμό
κυκλοφορίας του οχήματος.
Επίσης οι φορολογούμενοι μπορούν να
ενημερωθούν για τους κωδικούς πληρωμής
και μέσω του myAADE app, στην επιλογή
myWallet > Τέλη Κυκλοφορίας.
Τέλη κυκλοφορίας 2025: Τα πρόστιμα εκπρό
θεσμης καταβολής
Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με το νόμο, προβλέπεται πρόστιμο εκπρόθεσμης καταβολής:
-είκοσι πέντε τοις εκατό (25%) του ποσού
των Τελών Κυκλοφορίας, εάν η εξόφληση
πραγματοποιηθεί έως τις 31/1/2025,
-πενήντα τοις εκατό (50%) του ποσού των
Τελών Κυκλοφορίας, εάν η εξόφληση πραγ
ματοποιηθεί εντός του Φεβρουαρίου 2025,
Κλείσιμο
-ισόποσο των Τελών Κυκλοφορίας, σε περίπτωση:
-εξόφλησης από την 1/3/2025 και μετέπειτα ή
-μερικής εξόφλησης ή μη εξόφλησης των
Τελών Κυκλοφορίας έτους 2025.
Οι ιδιοκτήτες οχημάτων αρχικά εκτυπώνουν
το ειδοποιητήριο για τα τέλη κυκλοφορίας
και στη συνέχεια μπορούν:
-Να επισκεφθούν ένα μηχάνημα αυτόματων
συναλλαγών και να σκανάρουν το QR code
του ειδοποιητηρίου, ακολουθώντας τις οδηγί
ες στην οθόνη.
-Να μπουν στο e-banking και να πληρώσουν
χρησιμοποιώντας τον 23ψήφιο κωδικό RF
που αναγράφεται στο ειδοποιητήριο.
-Να πληρώσουν σε κάποιο κατάστημα τράπεζας ή ΕΛΤΑ επιδεικνύοντας το ειδοποιητήριο.
ΚΩΣΤΗΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ:
Προανήγγειλε μείωση 50%
στις χαμηλές προμήθειες των τραπεζών
Τη μη έκτακτη φορολόγηση
των τραπεζών επανέλαβε για
μια ακόμη φορά ο Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών
κ. Κωστής Χατζηδάκης (φωτογρ.)
ο οποίος ωστόσο προανήγγειλε μεί
ωση 50% στις χαμηλές προμήθειες
(σ.σ. δηλαδή προμήθειες πληρωμών
και εμβασμάτων) για τις οποίες αν
χρειαστεί θα νομοθετήσει σχετικά.
Παράλληλα αναγνώρισε ως μείζον
θέμα τη στέγαση και σημείωσε πως
και εκεί θα υπάρξουν παρεμβάσεις
ουσίας σε συνεργασία με τις τρά
πεζες.
Ο Υπουργός μίλησε στην εκπομπή
Ωρα Ελλάδας του Open και σε ό,τι
αφορά τον φόρο σημείωσε πως οι
τράπεζες τώρα μόλις βγήκαν από μια
ευαίσθητη περίοδο ενώ υπογράμμισε
πως έναντι των υπολοίπων επιχειρήσεων πληρώνουν υψηλότερη φορολογία (DTC- αναβαλλόμενος φόρος)
έχοντας έναν συντελεστή 29% έναντι
22% των υπολοίπων εταιριών.
Αυτοί είναι οι λόγοι που το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης
αποφάσισε να μην προχωρήσει σε
ένα παρόμοιο μέτρο.
Ωστόσο αναγνώρισε την ανάγκη
επέκτασης του συστήματος πληρωμών IRIS παντού ώστε αρκετές
συναλλαγές να είναι δωρεάν όπως
επίσης και την ανάγκη να μειωθούν
οι προμήθειες των τραπεζών ακόμη
και στο μισό σε ότι αφορά αυτές που
αφορούν μικρές καθημερινές συναλλαγές. Επίσης ο κ. Χατζηδάκης
μίλησε για το υψηλό spread μεταξύ
επιτοκίων καταθέσεων και των αντίστοιχων χορηγήσεων και σημείωσε
την πολύ μεγάλη ψαλίδα έναντι του
τι συμβαίνει στη λοιπή Ευρώπη.
Ως προς τα ακίνητα δεν είναι βέβαιο
το τι μέτρα θα προκριθούν ωστόσο
θα αποτελέσουν μέτρα τα οποία θα
οδηγήσουν στην αύξηση προσφοράς
ακινήτων στην αγορά σε συνεργασία
με τις τράπεζες.
Το βασικό πρόβλημα όπως εντοπίζεται από τις τράπεζες είναι οι
ακριβές τιμές στις οποίες μεγάλο
μέρος ιδιωτών δεν μπορούν να ανταποκριθούν ούτε με δάνειο λόγω και
των χαμηλών μισθών.
Σύμφωνα με πληροφορίες τα πιστωτικά ιδρύματα έχοντας ένα στοκ
περίπου 20.000 ακινήτων μπορούν
μέσα από κάποιες καίριες παρεμβάσεις να αυξήσουν την προσφορά
στην αγορά εφόσον τους επιτραπεί
να τα βγάλουν προς πώληση χωρίς
τις χρονοβόρες διαδικασίες που
απαιτούν οι τακτοποιήσεις επί των
ακινήτων αυτών.
Τα συγκεκριμένα ακίνητα έχουν
περιέλθει στις τράπεζες μέσω πλειστηριασμών.