Πρωτοσέλιδα εφημερίδων και εξώφυλλα περιοδικών
Πρωτοσέλιδο Ο Λόγος:







Recognized text:
[email protected]
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
Ο ΛΟΓΟΣ
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ 11438 - ΕΤΟΣ 400 - ΤΙΜΗ 1 € - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 25 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2024
ο λόγος
www.ologos24.gr
Ενημέρωση
για όλους & για όλα
ΚΡΙΣΙΜΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ - ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ - ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ
Στις 1.402,60 μονάδες
KORAIS
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Πτώση 0,32%
ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗΣ
G THE FOTONE
Αναπτυξιακό
πρόγραμμα δημόσιων
επενδύσεων
13,1 δισ. ευρώ
Σελ. 5
Σκόπελος
στην ακτοπλοία
Σελ. 3
ΠΑΝΩ ΑΠΟ 380.000 ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΙ
ΓΙΑ ΤΗ ΓΡΙΠΗ ΣΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
Στα 130.000 self test τα 1.000
"Χτυπήσαμε το κέντρο βγήκαν θετικά για τον καρκίνο
διοίκησης της Χαμάς
σε πρώην σχολείο
της Γάζας"
ΠΩΣ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕ
Η ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΙΕΡΕΩΝ
Τι απαντά
Σελ. 8
η Καθολική Εκκλησία
για το σκάνδαλο
«ξεπλύματος μαύρου
χρήματος»
Σελ. 2
του παχέος εντέρου
ΥΠΟΘΕΣΗ NOVARTIS
U NOVARTIS
Σελ. 2
Τέλος στο καθεστώς προστασίας
των προστατευόμενων μαρτύρων
Σελ. 4
«Αγώνας δρόμου»
Βελτιωμένη πρόταση που καλύπτει πλήρως τον
πληθωρισμό και παράλληλα προσφέρει και επιπλέον
αύξηση που φθάνει στο σύνολο της μέχρι 7% ή 8%
ανάλογα την διάρκεια της Συλλογικής Σύμβασης
Εργασίας (ΣΣΕ) κατέθεσε στην Πανελλήνια Ναυτική
Ομοσπονδία (ΠΝΟ) σύμφωνα με πληροφορίες του ot.gr
ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας
(ΣΕΕΝ).
Η πρόταση κατατέθηκε προκειμένου να αρθεί ένα
διαφαινόμενο αδιέξοδο στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες
από την παράταση των απεργιακών κινητοποιήσεων των
ναυτεργατών.
Η ΠΝΟ που απεργεί μόνο στα πλοία της «μεγάλης»
ακτοπλοΐας (τα δρομολόγια των πορθμείων εκτελούνται
κανονικά) για δεύτερο 48ωρο ζητά αυξήσεις 12% και
άλλα θεσμικά αιτήματα.
Πάντως σε μία δεύτερη ανακοίνωση της άφησε ανοικτό
το ποσοστό της αύξησης σημειώνοντας χαρακτηριστικά
ότι για την απεργία έλαβε υπόψη την προκλητική και
αδιάλλακτη στάση της εργοδοσίας για ανανέωση και
υπογραφή της ΣΣΕ για το 2025, όχι μόνο για το ύψος του
ποσοστού αύξησης, αλλά και για μια σειρά πολύ σοβαρών
προβλημάτων όπως τις απλήρωτες υπερωρίες, τα εξπρές
δρομολόγια και τις διανυκτερεύσεις των μελών του
πληρώματος αλλά και μια σειρά κλαδικών προβλημάτων».
Η προηγούμενη πρόταση προέβλεπε αύξηση της τάξεως
του 3%, ενώ ο ΣΕΕΝ υπενθύμιζε επίσης ότι «βάσει των
Σ.Σ.Ε. για τα έτη 2023-2024 που έχουμε υπογράψει, τα
πληρώματα της επιβατηγού ναυτιλίας έλαβαν στα δυο
αυτά έτη, αθροιστικά, συνολική αύξηση των αποδοχών
τους άνω του 11% (6% για το 2023 και 5% για το 2024),
ποσοστό που υπερβαίνει θεαματικά τις όποιες αυξήσεις
έχουν δοθεί τα χρόνια αυτά σε οποιονδήποτε κλάδο της
ελληνικής οικονομίας».
Σε κάθε περίπτωση ελπίζεται ότι η κατάσταση θα
ξεκαθαρίσει σήμερα μετά την συνάντηση που θα έχει στις
9 π.μ. ο Υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης με την
Ο λογικός