Πρωτοσέλιδα εφημερίδων και εξώφυλλα περιοδικών
Πρωτοσέλιδο Εστία:
Newspaper website Website







Recognized text:
Η ΚΥΡΙΑ ΕΠΙ ΤΩΝ ΤΙΜΩΝ, Μέ ἀπώλεια ἑνός ἀκινήτου ἔληξε τό εἰδύλλιο - Ὑγρασία στήν πρεσβεία - Ἡ τράνς μέ τά ψηλοτάκουνα ἀναστάτωσε τό Στρασβοῦργο Σελ. 7
)" 772732 " 907100 Τ
Κυριακή, 11 Φεβρουαρίου 2024
ΑΔΩΝΙΣ ΚΥΡΟΥ
Διευθυντής (1898-1918)
ΑΧΙΛΛΕΥΣ Α. ΚΥΡΟΥ
(1918-1950)
ΚΥΡΟΣ Α. ΚΥΡΟΥ
(1918-1974)
ΑΔΩΝΙΣ
ΚΥΡΟΥ
(1974-1997)
ΑΛΕΞΗΣ ΖΑΟΥΣΗΣ
(1997-2015)
Τ. ΙΩ. ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ - ΟΙ ΤΡΙΚΟΥΠΗΔΕΣ: Ἀγῶνες γιά τήν
ἐλευθερία, τόν ἐκσυγχρονισμό καί τήν ἐπέκταση τῶν ὁρίων τῆς
πατρίδας
Σελ. 32
Β. ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ Τό ἔπαθλο τῆς νίκης, ὅλη ἡ περσική
ἐπικράτεια
Σελ. 27
Δ. ΚΑΠΡΑΝΟΣ «Ποσειδώνια 2024»: Ἡ μεγαλύτερη
ναυτιλιακή έκθεση στον κόσμο
Σελ. 15
ΟΥΡ. ΓΑΛΑΝΟΥ Σενάρια ἀνεξαρτητοποίησης Τσίπρα ἀπό τόν
ΣΥΡΙΖΑ ἀμέσως μετά τίς ἐκλογές
Σελ. 6
Μ. ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Σέ έλλειψη τά συνταγογραφούμενα
φάρμακα
Σελ. 8
ΑΓΓ. ΔΕΡΕΤΖΗΣ Λαϊκές Αγορές: «Ταφόπλακα» ή
τεκμαρτή φορολόγηση ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΙΣ στόν ΓΙΩΡΓΟ Μ.
ΑΤΣΑΛΑΚΗ
Σελ. 11
ΑΝΤ. ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ Ἡ πανουργία τῆς Ἱστορίας Σελ. 14
Δ. ΘΩΜΑΣ Ὑπό τήν ἀπειλή συνταγματικῆς κρίσεως οἱ ΗΠΑ
λόγῳ μεταναστευτικοῦ
Σελ. 17
ΣΤ. ΘΕΟΔΩΡΟΥ Γερμανία: Θά εἶναι τό 2024 annus
horribilis;
Σελ. 19
Βλασίου ἱερομάρτυρος. Θεοδώρας βασιλίσσης
τῆς στερεωσάσης τήν ὀρθοδοξίαν
Κ. ΡΑΠΤΗΣ Οἱ ΗΠΑ ἀνάμεσα στό «φρένο» καί τό «γκάζι»
στήν Μέση Ανατολή
Σελ. 18
Χ. Γ. ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ Ἐκδόσεις ἀπό σημαντικούς φορεῖς
γιά τήν Ἱστορία μας
Σελ. 27
ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ Βουλή τῶν Ἐφήβων: Συντελεῖ στήν ἀντίληψη
τῶν νέων γιά τά κοινά; Γράφουν οἱ: Μ. ΣΙΦΟΝΙΟΣ και Γ.
ΓΑΪΤΑΝΗΣ
Σελ. 26
ΗΛ. ΠΑΛΙΟΥΔΑΚΗΣ Στηρίζουμε τό «Σπιτικό τῆς Ἀγάπης»
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΙΣ στην ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Σελ. 24
Θ. ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ Τό αυταρχικό στοιχεῖο δέν ἔλειψε
ποτέ ἀπό τήν πολιτική του Βενιζέλου ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΙΣ στην
ΜΑΡΙΑ ΚΟΡΝΑΡΟΥ
Σελ. 25
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ
«Ἡ ποίησις ἀρχίζει ἐκεῖ πού τελειώνει
ἡ φιλοσοφία» ἔλεγε ὁ Ἀξελός!
TEESSIIVASTAB.Cos
τοῦ ΜΑΚΗ ΔΕΛΗΠΕΤΡΟΥ
Σεβαστή
Καλλισπέρη:
Ἡ πρώτη Ἑλληνίς
HAESZONT CSINY
ΛΕΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΧΘΕΣ
Διδάκτωρ
Φιλολογίας
τῆς Σορβόννης
τοῦ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ Γ. ΣΚΙΑΔΑ
η οποία και αυτό και το
Συναγερμός στο Μπάκινγκχαμ
μετά τήν δημοσιοποίηση
τῆς ἀσθενείας τοῦ Καρόλου
τοῦ ΔΗΜΗΤΡΗ ΘΩΜΑ
ΑΡΘΡΑ
Μ. ΝΙΚΟΛΑΪΔΟΥ
Ἕνα ἀκόμη μάθημα γιά τό ΕΛΚ
Σελ. 23
Σελ. 28
Σελ. 21
Σελ. 16
ΕΚΔΟΣΙΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ
ΕΣΤΙΑ
Οἰκήιον ἐλευθερίης παρρησίη. Δημόκριτος
ΝΙΚ. ΧΑΒΟΥΤΗΣ
Οἱ ἐξελικτικές τάσεις στήν χρήση τῶν media
Σελ. 13
ΚΑΙΡΟΣ
ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΧΡΥΣΑΓΗ Κ
14-3-2023
ΧΑΛΚΙΑΣ Γατας ευχεδιάζουμε πάρα πολύ. Αυτές της Αλ. 75/31-1-2024 του
RITAS &
ΧΡΥΣΑΚΗΣ Κ.: Αυτή η διαγώνιος λοιπόν όταν ο σταθμάρχης το διώχνει το τρένο γιατί
αυτό εδώ πέρα είναι ο σταθμός του ας πούμε, αυτή εδώ η διαγώνιος είχε μείνει στην
κατάσταση της διαγωνίου.
Σέ ὅλη τήν χώρα νεφώσεις, με τοπικές βροχές. Φαινόμενα πιθανόν κατά τόπους ισχυρά. Λίγα χιόνια
στά βορειοδυτικά ὀρεινά. Μεταφορά ἀφρικανικῆς σκόνης. Ἄνεμοι ἰσχυροί. Μικρή πτῶσις θερμοκρασίας.
ΠΥΡΓΊΔΗΣ ΧΡ. Και είχε μείνει μάλλον απ' το προηγούμενο;
ΧΡΥΣΑΚΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ
Κ.: Ναι.
ΠΡΟΦΙΛΙΔΗΣ Β.: Από το προαστιακό Θεσσαλονίκη:Λάρισα.
ΧΡΥΣΑΚΗΣ Κ. Υποθέτουμε. Ή το γύρισε, γιατί και αυτό δεν μπορείς να το πεις, το γύρισε Λεγκμεστημένο απλώς δεν λειτουργεί
λάθος.
ΠΡΟΦΙΛΙΔΗΣ Β.: Δηλαδή το είχε αφήσει και ξέχασε να το ξαναγυρίσει;
ΧΡΥΣΑΚΗ͂Σ Κ.: Ναι. Είναι το πιθανότερα. Η διαγώνιος δηλαδή στην έξοδο της Λάρισας
προς τους Νέους Πόρους στην άνοδο είχε μείνει γυρισμένη στη θέση διαγωνίου και όχι
στην ευθεία.
ΠΥΡΓΊΔΗΣ ΧΡ.: Αν υπήρχε αυτό το σύστημα θα είχε αποφευχθεί τις
ΠΡΟΦΙΛΊΔΗΣ Β.: Αν υπήρχε το ETCS; Προφανώς. Θα το είχε ακινητοποιήσει.
ΧΡΥΣΑΚΗΣ Κ.: Ναι.
ΠΥΡΓΊΔΗΣ ΧΡ.: Ἔχουμε λοιπόν επιλέξει το level 1, έτσι;
ΧΡΥΣΑΚΗΣ Κ.: Ναι
ΠΥΡΓΊΔΗΣ ΧΡ.: Εντάξει, δεν έχω ασχοληθεί.
Οἱ τουρίστες πληρώνουν
8 ευρώ γιά νά «ἀπολαύσουν»
τήν ξενάγησή τους
στίς ρημαγμένες ἑστίες
τῶν Ἑλληνοκυπρίων –
Πολυτελῆ ξενοδοχεῖα,
μέ θέα τά ἐρείπια!
ΛΟΑΤΚΙ τῆς ἐποχῆς τοῦ Σοβιέτ
ΧΡΥΣΑΚΗΣ Κ. Level 1 τώρα έχει μάλιστα το κομμάτι Πλακεντίας-Αεροδρομίου έχει level
Σελ. 8
ΠΡΟΦΙΛΙΔΗΣ Β.: Δηλαδή για τη διαχείριση του συρμού 1062 που έγινε όπως έγινε. Έγινε
όπως έγινε γιατί δεν είχε προχωρήσει η 717, δεν είχε φτάσει στους Νέους Πόρους;
ΧΡΥΣΑΚΗΣ Κ.: Ναι, αν είχε φτάσει με φωτοσήματα θα έφευγε το τρένο, κανονικά. Και
μάλιστα τότε ακόμα...
Διαφημίζουν τήν μαρτυρική Αμμόχωστο
ὡς ἀξέχαστη περιπέτεια στήν «Πόλη Φάντασμα»!
τῆς ΜΥΡΝΑΣ ΝιΚΟΛΑΪΔΟΥ
Τά Τέμπη τῆς Δικαιοσύνης καί
ἡ ἄγνωστη κατάθεσις Χρυσάγη
τῶν ΜΑΡΙΑΣ ΔΕΛΗΘΑΝΑΣΗ - ΜΑΙΡΗΣ ΜΠΕΝΕΑ
Ἡ ΝΔ ἀντιγράφει τούς Μπολσεβίκους
καί μᾶς γυρίζει ἕναν αἰῶνα πίσω!
τοῦ ΜΑΝΩΛΗ ΚΟΤΤΑΚΗ
Τα πρωτοπαλλήκαρα
τοῦ Λένιν κατήργησαν
τά φῦλα καί θέσπισαν
τόν γάμο τῶν ὁμόφυλων
ζευγαριῶν τό 1920
– Ἕνα ἀποκαλυπτικό
κείμενο
EPHMEPIE
Τί πρόλαβε να καταθέσει στούς ἐμπειρογνώμονες γιά τά αἴτια τῆς τραγωδίας ὁ ἀδικοχαμένος
Διευθυντής Κυκλοφορίας τοῦ ΟΣΕ, ὁ ὁποῖος σκοτώθηκε σε δυστύχημα στο Σούνιο τρεῖς μέρες πρίν
ἀπό τήν κλήση του στήν Δικαιοσύνη • «Ἔγινε ὅ,τι ἔγινε γιατί δέν εἶχε προχωρήσει ἡ 717 μέχρι τούς
Νέους Πόρους• Ἐπιτρέπαμε στα τραῖνα νά “τρέχουν” μέ 160 χλμ. τήν ὥρα, χωρίς σηματοδότηση,
γιά νά προσελκύσουμε σιδηροδρομικές ἐπιχειρήσεις νά κάνουν αἰτήσεις γιά δρομολόγια
• Ἡ μοιραία “62” ἔφθασε στην Λάρισα ἀπό τήν κάθοδο • Ὁ σταθμός τῆς Λάρισας ἦταν Κέντρο Ελέγχου
Κυκλοφορίας, ἀλλά δέν ἤλεγχε τόν σταθμό! Δούλευε μόνον μέ σταθμάρχες, χωρίς τηλεδιοίκηση
• Τό ἐπιτρόχιο GSMR δέν δουλεύει • Ἄν λειτουργοῦσε τό ECTS, θά εἶχε ἀκινητοποιήσει το τραῖνο
• Εἰκόνα διάλυσης στον σταθμό τό μοιραῖο βράδυ» - Καί 10 ἐρωτήματα γιά τούς δικαστές
ADHNAN,
Σελίς 16
Ἀριθμός φύλλου 121
Τιμή: 2 ευρώ
ESTIA
ΔΝΤ: Ἡ φούσκα
τῶν ἀκινήτων ἀπειλεῖ
καί τίς τράπεζες
Σελ. 4-5
τοῦ ΓΙΑΝΝΗ ΣΤΕΡΓΙΟΥ
ΔΟΛΟΠΛΟΚΟΣ
Θά φορολογήσουν
καί τά ἐνοίκια!
τῆς ΦΑΝΗΣ ΧΑΡΙΣΗ
Σελίς 9
Σελίς 10
Σόκ: Νέφος
στήν Θεσσαλονίκη
φέρνει τό Fly over!
Μελέτη τῆς Περιφέρειας
Κεντρικῆς Μακεδονίας
Σελίς 6