Πρωτοσέλιδα εφημερίδων και εξώφυλλα περιοδικών
Πρωτοσέλιδο Γενική Δημοπρασιών:







Recognized text:
ΚΩΔΙΚΟΣ
ΓΙΑ ΕΛΤΑ
011776
DAHPOMENO
ΤΕΛΟΣ
ΤΟΥ ΚΕΜΠΑ
ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ
ΕΛΤΑ
CIPP FAEP
ΣΑΒΒΑΤΟ
6 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024
ΕΤΟΣ 450
ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ 13422
0,60 ΕΥΡΩ
Άλμα 173% στο κόστος
μεταφοράς
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
βραχυπρόθεσμα ναύλα για τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ
Ασίας, Ευρώπης και ΗΠΑ καταγράφουν
ραγδαία άνοδο λόγω των διαταραχών στις
διελεύσεις από την Ερυθρά Θάλασσα. Η
τιμή spot για την μεταφορά εμπορευμάτων
σε ένα κοντέινερ 12 μέτρων ξεπερνά τώρα
τα 4.000 δολάρια, ένα άλμα 173% σε σχέση
με τα μέσα Δεκεμβρίου. ΣΕΛ.4
Τα «στοιχήματα»
των αγορών το 2024
Υπό
Υπάρχουν όμως δύο μεγάλοι κίνδυνοι
για τις αγορές το 2024. Ο ένας είναι οι
γεωπολιτικές εξελίξεις, καθώς μεγαλώνει
ο κίνδυνος μιας περιφερειακής ανάφλεξης στην Μέση Ανατολή. Μια άλλη αβεβαιότητα η οποία θα έρθει στο προσκήνιο, είναι οι εκλογές που θα διεξαχθούν σε
ευαίσθητες γεωγραφικές Ζώνες, αλλά και
σημαντικές Οικονομίες (Ευρώπη, ΗΠΑ,
Ρωσία, Ινδία,). ΣΕΛ.8
Η ακρίβεια χτύπησε
και τη Γερμανία
ΓΕΝΙΚΗ
Στην τελική ευθεία η δημόσια προσφορά για το 18% του ΔΑΑ
«Ελ. Βενιζέλος»: Πτήση προς... το Χ.Α.
Η ακρίβεια χτύπησε και τη Γερμανία.
-Περιόρισαν τις αγορές ακόμα και σε
τρόφιμα οι Γερμανοί καταναλωτές. Οι πωλήσεις τροφίμων μειώθηκαν τον Νοέμβριο,
ενώ οι λιανικές πωλήσεις εκτός τροφίμων
μειώθηκαν 3,6%. Να σημειωθεί ότι ο πληθωρισμός των τροφίμων είναι στο 28% την
τελευταία διετία, πάνω από το μέσο όρο
της Ευρωζώνης. ΣΕΛ.8
ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΩΝ
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ - ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
ΣΩΝΙΕΡΟΥ 20 & ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ 6 - Τ.Κ. 104 38 ΑΘΗΝΑ
RAYMITAN
Στην τελική ευθεία εισέρχεται η είσοδος του «Ελ. Βενιζέλος» στο
ρίου.
Η εμβληματική εισαγωγή του Ελ. Βενιζέλος δεν θα είναι απλώς μια νέα
εισαγωγή εταιρείας αλλά μια κίνηση που θα επανασυστήσει την ελληνική
αγορά στο εξωτερικό. Το ΤΑΙΠΕΔ κατέχει το 30% των μετοχών Η αξία του
ΔΑΑ σήμερα εκτιμάται σε 3 δισ. με τα προσδοκώμενα έσοδα του ΤΑΙΠΕΔ
είναι περίπου 1 δισ. .
Ιστορικό ρεκόρ κατέγραψε το 2023 η επιβατική κίνηση στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Αθήνας, «Ελευθέριος Βενιζέλος» «σπάζοντας» για πρώτη
φορά το φράγμα των 28 εκατ. επιβατών και ξεπερνώντας κατά πολύ το
αντίστοιχο προηγούμενο ρεκόρ του 2019 που ήταν 25,57 εκατ.
Στο 9μήνο 2023, κατέγραψε έσοδα 436 εκατ., αυξημένα 22% . Τα κέρδη
μετά από φόρους ανήλθαν στα 188 εκατ. από 131,9 εκατ. το 2022, ενισχυμένα 42%.
UM VET
Η ατζέντα της συνάντησης
Μητσοτάκη- Μπλίνκεν
Ο Πρωθυπουργός θα έχει το απόγευμα του Σαββάτου κατ' ιδίαν συ
οικία
Εξωτερικών Άντονι Μπλίνκεν.
Στην ατζέντα των συνομιλιών πρόκειται να βρεθούν οι εξελίξεις στη Μέση
Ανατολή και τα ελληνοτουρκικά, αλλά και το ενδιαφέρον της Αθήνας για
τα αμερικανικά μαχητικά F-35. Υπενθυμίζεται πως η επίσκεψη Μπλίνκεν
στην Ελλάδα, εντάσσεται στο πλαίσιο της νέας περιοδείας του Αμερικανού ΥΠΕΞ στη Μέση Ανατολή, καθώς είναι έκδηλη η διεθνής ανησυχία για
την επέκταση της κρίσης στη Μέση Ανατολή και την πιθανή εμπλοκή του
Ιράν, μετά την πολύνεκρη τρομοκρατική επίθεση. ΣΕΛ.2
Αναζωπύρωση
του πληθωρισμού
9772529 "030165
νοδικά κινήθηκε ο πληθωρισμός
Σύμφωνα με την Eurostat, διαμορφώθηκε στο 2,9% από 2,4% τον Νοέμβριο.
Στην Ελλάδα, αυξήθηκε στο 3,7% από
2,9%.
Οι τιμές των τροφίμων, του αλκοόλ και
του καπνού αυξήθηκαν με έντονο ρυθμό
7,6% τον Δεκέμβριο, όσο και τον Νοέμβριο, ενώ οι τιμές ενέργειας μειώθηκαν
κατά 4% έναντι μείωσης 7,2% τον Νοέμβριο.
Στην Ελλάδα, οι τιμές καταναλωτή
έτρεξαν με +3,7% τον Δεκέμβριο μετά το
2,9% του Νοεμβρίου, ενώ στη σύγκριση
των δύο μηνών εμφάνισαν μικρή αύξηση
0,1%. ΣΕΛ.3
ΑΑΔΕ:
«Μεγάλος αδερφός»
για τα οχήματα
νατροπές στο καθεστώς των οχηαυτόματου μηχανισμού για τον εντοπισμό όσων δεν είναι ασφαλισμένα ή δεν
έχουν περάσει από ΚΤΕΟ και καθιέρωση νέου ποινολογίου για τα τέλη κυκλοφορίας σχεδιάζει το υπουργείο Οικονομικών. Αναλυτικότερα η ατζέντα περιλαμβάνει:
Εφαρμογή αυτόματου συστήματος
εντοπισμού των οχημάτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα χωρίς να είναι ασφαλισμένα. Μέσω μιας νέας πλατφόρμας η
ΑΑΔΕ θα ελέγχει και θα εντοπίζει τα ανασφάλιστα οχήματα και θα επιβάλλει τα
ανάλογα πρόστιμα .
Μέσω του μόνιμου μηχανισμού για τα
ανασφάλιστα οχήματα θα εντοπίζονται
και τα οχήματα που δεν έχουν περάσει
ΚΤΕΟ. ΣΕΛ.3