Πρωτοσέλιδα εφημερίδων και εξώφυλλα περιοδικών
Πρωτοσέλιδο Ο Λόγος:







Recognized text:
- Ο ΛΟΓΟΣ
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ 11187 - ΕΤΟΣ 390 - ΤΙΜΗ 1 € - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2023
ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΜΙΚΡΕΣ ΠΟΙΝΕΣ - «ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙ» ΑΝΤΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ
[email protected]
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
Στις 1.298,56 μονάδες
Πτώση 0,25%
Η 3η ΕΚΘΕΣΗ ΜΕΤΑΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗΣ
ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ
Εύσημα και
προειδοποιήσεις
της Κομισιόν
για την Ελλάδα
Σελ. 5
ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2024
Δίμηνη παράταση
και αλλαγές
στα πρόστιμα
ΕΩΣ 11,4% ΠΑΝΩ
ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΦΕΤΟΣ
Σελ. 8
«Τσουχτερό»
το χριστουγεννιάτικο
τραπέζι
Σελ. 4
ΑΝΟΙΓΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ NEO CHAMPIONS LEAGUE
Το δικαστήριο της ΕΕ δικαίωσε
τη European Super League
«ΠΥΡΑ» ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
"Face lifting"
Δικαιοσύνης
Zek. 4
Σε θέσεις μάχης η αντιπολίτευση
για τα «μη κρατικά» πανεπιστήμια
ο λόγος
Σελ. 3
- www.ologos24.gr
Ενημέρωση
για όλους & για όλα
Σελ. 2
«Οικονομική εκτροπή»
«Η διεθνής κοινότητα αντιμετωπίζει μία μέγιστη
πρόκληση ασφάλειας στην περιοχή της Ερυθράς
Θάλασσας και του Κόλπου του Άντεν.
Οι επιθέσεις σε εμπορικά πλοία από ομάδες
ενόπλων, από drones και πυραύλους, αποτελούν
τεράστια απειλή κατά ανθρώπινων ζωών, της διεθνούς
ασφάλειας και σταθερότητας, της παγκόσμιας
οικονομίας και της ευημερίας των πολιτών.
Πολλά δεξαμενόπλοια και φορτηγά πλοία που
κανονικά διέρχονται μέσω της Διώρυγας του Σουέτ
στον Ινδικό Ωκεανό επαναδρομολογούνται στην
ήπειρο της Αφρικής, γεγονός που προσθέτει 14 έως
15 ημέρες κατά μέσο όρο στο θαλάσσιο ταξίδι τους.
Η διεθνής εταιρεία logistics DHL προειδοποίησε ότι
«η εκτροπή θα αυξήσει σημαντικά τους χρόνους
διέλευσης μεταξύ Ασίας και Ευρώπης και θα απαιτήσει
από τις ναυτιλιακές γραμμές να αυξήσουν την
προγραμματισμένη χωρητικότητα».
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης υποσχέθηκαν να
συνεχίσουν να στοχεύουν πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα
παρά την κίνηση των ΗΠΑ να συγκροτήσουν μια
διεθνή ναυτική task force για την προστασία του
θαλάσσιου εμπορίου σε μια από τις πιο σημαντικές
πλωτές οδούς του κόσμου.
Κάθε χρόνο πραγματοποιούνται «περίπου 35.000
κινήσεις πλοίων ... κυρίως εμπορικές συναλλαγές
μεταξύ Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Ασίας» στην
περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας, που αντιπροσωπεύουν
περίπου το 10% του παγκόσμιου ΑΕΠ.
«Οι Χούθι δεν χρειάζεται να εμποδίσουν φυσικά τα
πλοία να περάσουν από την Ερυθρά Θάλασσα.
Το μόνο που χρειάζεται είναι να προκαλέσουν
αρκετή αναστάτωση ώστε να καταστήσουν
απαγορευτικά τα ναυτιλιακά ασφάλιστρα ή να
υποχρεώσουν τις περισσότερες ναυτιλιακές εταιρείες
να αναστείλουν τις δραστηριότητές τους στην περιοχή».
Και βέβαια οι παραπάνω κινήσεις θα εκτινάξουν τις
τιμες στο παγκόσμιο εμπόριο.
Ο λογικός