Πρωτοσέλιδα εφημερίδων και εξώφυλλα περιοδικών
Πρωτοσέλιδο Ηχώ των Δημοπρασιών:
Newspaper website Website







Recognized text:
ΠΕΜΠΤΗ
ΙΟΥΝΙΟΥ 2023
ΕΤΟΣ: 520
ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ: 14898
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΠΡΩΙΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
ΧΡΟΝΙΑ
ΗΧΩ
Εκλογές 2023:
Δωρεάν η διέλευση
από τα διόδια
Ελεύθερη, χωρίς καταβολή διοδίων, θα είναι η
διέλευση των πολιτών σε όλους τους αυτοκινητόδρομους της χώρας προκειμένου να διευκολυνθεί η μετακίνησή τους στις βουλευτικές
εκλογές της 25ης Ιουνίου 2023.
Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εξέδωσε εντολή για δωρεάν διελεύσεις επιβατικών Ι.Χ. και δικύκλων σε όλους τους αυτοκινητόδρομους λόγω διεξαγωγής των βουλευτικών
εκλογών ως εξής:
* Για τους ψηφοφόρους από τις 00:00 του
Σαββάτου 24 Ιουνίου 2023 (μεσάνυχτα Παρασκευής προς Σάββατο) μέχρι τις 08:00 το
πρωί της Δευτέρας 26 Ιουνίου 2023.
* Για τους δικαστικούς αντιπροσώπους, οι δωρεάν διελεύσεις ισχύουν από τις 10:00 το πρωί
της Πέμπτης 22 Ιουνίου 2023 έως και τις 24:00
της Δευτέρας 26 Ιουνίου 2023. Η διέλευσή
τους χωρίς την επιβολή διοδίων θα γίνεται με
την επίδειξη του εγγράφου τοποθέτησης δικαστικού αντιπροσώπου, καθώς και του Δελτίου
Αστυνομικής Ταυτότητάς τους.
ΤΩΝ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΩΝ
Τ: 210 38 17 700 - 210 38 17 716 - 210 38 17 737 F: 210 38 17 331 E: [email protected] W: www.ihodimoprasion.gr
Η HELLASTRON ανακοινώνει, για λογαριασμό των μελών της, ότι στην Αττική Οδό, στην
Ολυμπία Οδό, στη Νέα Οδό και την Οδό
Κεντρικής Ελλάδος, στον Αυτοκινητόδρομο
Μορέας, στην Εγνατία Οδό, στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου και στη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου,
η διέλευση των οχημάτων των κατηγοριών
1 και 2 (επιβατικά ΙΧ και δίκυκλα) από τους
σταθμούς διοδίων θα γίνεται χωρίς χρέωση.
Για τα οχήματα των υπολοίπων κατηγοριών (λεωφορεία και φορτηγά), τα οποία δεν εμπίπτουν
στην ανωτέρω ρύθμιση, η καταβολή διοδίων
θα γίνεται κανονικά με τους συνήθεις τρόπους
(ηλεκτρονικά-χειροκίνητα).
Αναλυτικές οδηγίες για την ασφαλή και ομαλή
ροή της κυκλοφορίας τις συγκεκριμένες
ημερομηνίες:
διέλευση από τις λωρίδες με εισπράκτορα
θα γίνεται ως συνήθως, καθώς οι μπάρες στα
διόδια θα είναι σε λειτουργία. Για τον λόγο
αυτό, οι οδηγοί θα πρέπει να προσεγγίζουν
τους σταθμούς διοδίων με τις συνήθεις χαμηλές ταχύτητες, ώστε να μπορούν να σταματήσουν, μέχρι ο εισπράκτορας να εκτελέσει την
συναλλαγή με μηδενική έωση.
* Οι κάτοχοι πομποδεκτών μπορούν να διέρχονται από τις ηλεκτρονικές λωρίδες, όπου αυτές
είναι ανοικτές, επίσης χωρίς χρέωση. Θα πρέπει να μειώνουν σημαντικά την ταχύτητά τους
προκειμένου να λειτουργεί ομαλά το αυτόματο
άνοιγμα της μπάρας.
* Στα τμήματα όπου οι ηλεκτρονικές λωρίδες
θα είναι κλειστές, η ελεύθερη διέλευση θα
γίνεται μέσω των λωρίδων με εισπράκτορα.
Οι οδηγοί θα ενημερώνονται, επίσης, μέσω
των φωτεινών Πινακίδων Μεταβλητών Μηνυμάτων (VMS), όπου αυτές είναι διαθέσιμες, ότι
πρέπει να σταματούν στους σταθμούς διοδίων.
πό την Πρωτοχρονιά μέχρι και 20 Ιουνίου
εργαζόμασταν μόνο και μόνο για να πληΑ
της χρονιάς. Εργαστήκαμε για τις ανάγκες της
κρατικής μηχανής 171 από τις 365 ημέρες του χρόνου. Από σήμερα εργαζόμαστε για τα προς το ζην
καθώς η 21η Ιουνίου είναι η Ημέρα Φορολογικής
Ελευθερίας και έρχεται δυο εβδομάδες νωρίτερα
σε σχέση με το 2022 που ήταν η 5η Ιουλίου και
είχαμε εργαστεί για το κράτος 185 ημέρες.
Τα στοιχεία της έρευνας του Κέντρου Φιλελεύθερων Μελετών αποκαλύπτουν ότι τα χρήματα
σχεδόν έξι μηνών που αποκτούν από την εργασία
τους οι φορολογούμενοι δεν πάνε για να καλύψουν
τις ανάγκες τις δικές τους και των οικογενειών τους
αλλά τις ανάγκες του κράτους.
Μάλιστα, το 2022 πληρώσαμε 2 φορές περισσότερα
σε φόρους και εισφορές από όσα καταβάλαμε για
τις βασικές ανάγκες. Συγκεκριμένα, τα νοικοκυριά ξόδεψαν 44,1 δις. ευρώ το 2021 για στέγαση,
διατροφή, ένδυση, μεταφορές, επικοινωνίες ενώ
σε φόρους και εισφορές έδωσαν 88,5 δις. ευρώ
το 2022 .
Αν στην Ημέρα Φορολογικής Ελευθερίας συνυπολογιστεί το έλλειμμα της Γενικής Κυβέρνησης,
το οποίο αντιπροσωπεύει μελλοντικούς φόρους,
τότε η Ημέρα Φορολογικής Ελευθερίας για το
2023 έρχεται την 28η Ιουνίου, 17 ημέρες νωρίτερα
από ότι ήρθε το 2022 (15η Ιουλίου).
Η έρευνα
Σύμφωνα με την έρευνα:
- Οι 171 ημέρες εργασίας για το κράτος που προβλέπονται για το 2023 είναι η χαμηλότερη φορολογική επιβάρυνση από το 2011, όταν το αντίστοιχο
μέγεθος ήταν 169 ημέρες. Αν συνυπολογιστεί το
έλλειμμα της Γενικής Κυβέρνησης, τότε οι 178
ημέρες εργασίας για το κράτος που προβλέπονται
για το 2023 είναι η χαμηλότερη φορολογική επιβάρυνση από το 2007, όταν το αντίστοιχο μέγεθος
ήταν 177 ημέρες.
- Η ανταποδοτικότητα των φόρων στην Ελλάδα
είναι χαμηλή. Σύμφωνα με στοιχεία του ΟΟΣΑ
η ικανοποίηση των Ελλήνων πολιτών στην πανδημία (2020) από τις υπηρεσίες του κράτους στο
εκπαιδευτικό σύστημα είναι η μικρότερη και στις
υπηρεσίες στο σύστημα υγείας η δεύτερη μικρότερη ανάμεσα σε 35 αναπτυγμένες οικονομίες.
- Το 2018 υπήρξε το έτος όπου οι ημέρες εργασίας
για το κράτος έφτασαν τις 186 και ακολουθεί το
2022, για το οποίο εκτιμάται πως οι ημέρες εργασίας για το κράτος θα είναι 185. Οι 171 ημέρες που
προβλέπονται για το 2023 αποτελούν ρεκόρ 12
ετών, καθώς είναι η χαμηλότερη επίδοση από το
2011, όταν το αντίστοιχο μέγεθος ήταν 169 ημέρες.
cocai
ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
Δουλεύουμε 171 ημέρες το χρόνο για
τους φόρους και τις εισφορές της χρονιάς
ΜΕΘΕΝΤΑ
ΣΤΡΟΥΝΤ
ΓΙΑΟΥΡ
ΣΕΙΡΑ:
EYNOMO
EMAXIA
679C1C13/7 ΣΥΝΟΛΟ
0004 0016 METPHTA
ΡΕΣΤΑ
ETRATA
ΕΣΤΑ
ΠΛΗΘΕΝΤΑ
ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ
ΤΕΛΟΣ,
Tex. Tooptio
ΚΤΑ
Após Abeias
ΥΠ/ΜΑ:
ΑΦΜ: 094
«ΕΒΓΑΛ IL
COCA COLA LIG
ΤΕΡΓΙΟΥ 105G N
REPICAL
TEMAXIA : 3
ΣΕΙΡΑ: 1781 00433777
Από το 2010 στο 2020 προστέθηκαν 25 επιπλέον
ημέρες εργασίας για το κράτος, μία αύξηση που
είναι η δεύτερη μεγαλύτερη ανάμεσα σε 28 ανεπτυγμένες ευρωπαϊκές οικονομίες.
Σύμφωνα με έρευνα του ΟΟΣΑ η ικανοποίηση των
Ελλήνων πολιτών από τις δημόσιες υπηρεσίες την
εποχή της πανδημίας είναι από τις χαμηλότερες
ανάμεσα στις αναπτυγμένες οικονομίες, ιδιαίτερα
την στιγμή που η φορολογική επιβάρυνση στην
Ελλάδα παρέμεινε υψηλή. Πιο συγκεκριμένα, οι
Έλληνες πολίτες είχαν το χαμηλότερο ποσοστό
ικανοποίησης από τις υπηρεσίες του κράτους
στο εκπαιδευτικό σύστημα (36%) ανάμεσα σε 35
αναπτυγμένες οικονομίες. Η ίδια δυσαρέσκεια
επικρατεί και από την παροχή υπηρεσιών από το
σύστημα υγείας, καθώς οι Έλληνες πολίτες είχαν
το δεύτερο χαμηλότερο ποσοστό ικανοποίησης
(38%) ανάμεσα σε 36 αναπτυγμένες οικονομίες,
με την χειρότερη επίδοση να καταγράφεται στην
Πολωνία.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις του Προγράμματος
Σταθερότητας 2023, που κατέθεσε η κυβέρνηση
στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή τον Απρίλιο του 2023,
τα συνολικά έσοδα από φόρους και ασφαλιστικές
εισφορές το 2023 αναμένεται να ανέλθουν στα 86,8
δισ. ευρώ, τα οποία κατανέμονται ως εξής:
– 37,4 δισ. ευρώ από έμμεσους φόρους (το 43,1%
των συνολικών εσόδων από φόρους και ασφαλι9l 772529 | 029145
MIPHENEE
IKASTON
Κατά
ΕΥΡΩ
007800
NOM. AM0A.# 1. B6CA43F66EE4B321159BAE
ΝΟΜΙΜΗ ΑΓ
00066547 17062408
* ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ
ΚΩΔΙΚΟΣ: 1781
ΕΛΤΑ
Hellenic Post
0,82 24%
20,00
16,64
17 08:19:53
στικές εισφορές),
– 21,3 δισ. ευρώ από άμεσους φόρους (το 24,5% των
συνολικών εσόδων από φόρους και ασφαλιστικές
εισφορές),
– 27,9 δισ. ευρώ από ασφαλιστικές εισφορές (το
32,1% των συνολικών εσόδων από φόρους και
ασφαλιστικές εισφορές), και
– 222 εκατ. ευρώ από φόρους επί του κεφαλαίου
(το 0,3% των συνολικών εσόδων από φόρους και
ασφαλιστικές εισφορές).
Το Καθαρό Εθνικό Εισόδημα για το 2023 προβλέπεται να ανέλθει στα 186,4 δισ. ευρώ.
Σχολιάζοντας τα φετινά αποτελέσματα, ο Εκτελεστικός Διευθυντής του Κέντρου Φιλελεύθερων
Μελετών Νίκος Ρώμπαπας δήλωσε: σημαντική
φετινή μείωση της φορολογικής ελάφρυνσης στη
χώρα μας, εφόσον βεβαίως οι σχετικές προβλέψεις
επιβεβαιωθούν από τα τελικά δεδομένα, είναι ένα
βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση καθώς οδηγεί σε
αύξηση του πραγματικού διαθέσιμου εισοδήματος
των νοικοκυριών και ενθαρρύνει τις επενδύσεις
και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Η πρόκληση πλέον είναι η μείωση των φορολογικών
βαρών να συνεχιστεί και ταυτόχρονα να βελτιωθεί
ουσιαστικά η ποιότητα των παρεχόμενων από το
κράτος υπηρεσιών στους πολίτες, μέσα από την
εισαγωγή νέων τεχνολογιών και πρακτικών και την
ενίσχυση του θεσμού της αξιολόγησης».