Πρωτοσέλιδα εφημερίδων και εξώφυλλα περιοδικών
Πρωτοσέλιδο Ηχώ των Δημοπρασιών:
Newspaper website Website







Recognized text:
ΠΕΜΠΤΗ
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022
ΕΤΟΣ: 520
ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ: 14773
Επιταγή ακρίβειας:
Άνοιξε η πλατφόρμα
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΠΡΩΙΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
ΧΡΟΝΙΑ
για τα 250 ευρώ
σε μακροχρόνια ανέργους
Ενεργοποιήθηκε χθες, Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου
2022, η πλατφόρμα για την εφάπαξ έκτακτη
οικονομική ενίσχυση ύψους 250 ευρώ που θα
καταβάλει η ΔΥΠΑ σε μη επιδοτούμενους μακροχρόνια ανέργους που έχουν συμπληρώσει
12-24 μήνες συνεχόμενης ανεργίας.
Δικαιούχοι είναι οι μακροχρόνια άνεργοι που
πληρούν όλες τις εξής προϋποθέσεις:
Ήταν εγγεγραμμένοι στο μητρώο της ΔΥΠΑ
για διάστημα πάνω από 12 και έως 24 μήνες
στις 30.11.2022
· Δεν είναι δικαιούχοι άλλης παροχής, επιδόματος, βοηθήματος ή ενίσχυσης της ΔΥΠΑ, του
Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος, των οικονομικών παροχών που χορηγούνται σε άτομα
με αναπηρία ή του Επιδόματος Παιδιού
.Πληρούν τα εισοδηματικά κριτήρια του Επιδόματος Θέρμανσης 2021, κατά το φορολογικό έτος 2021, δηλαδή έως 14.000 ευρώ για
άγαμους, 20.000 ευρώ για έγγαμους προσαυξανόμενο κατά 3.000 ευρώ για κάθε τέκνο,
ή 23.000 ευρώ για μονογονεϊκή οικογένεια
προσαυξανόμενο κατά 3.000 ευρώ για κάθε
τέκνο.
Η διαδικασία για την καταβολή της ενίσχυσης
έχει ως εξής:
Οι δυνητικά δικαιούχοι εισέρχονται στην
πλατφόρμα με τους κωδικούς TaxisNet στην
ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.gov.gr/
ipiresies/ergasia-kai-asphalise/anergia/ektakteoikonomike-eniskhuse-se-makrokhroniaanergous, ως εξής:
Καταχωρούν ή επικαιροποιούν τα στοιχεία
τραπεζικού λογαριασμού (IBAN) για την καταβολή της ενίσχυσης, καθώς και την οικογενειακή κατάσταση
207221
Η ΔΥΠΑ ελέγχει την πλήρωση των προϋποθέσεων μέσω διασταύρωσης με τα στοιχεία
αρμόδιων φορέων (ΑΑΔΕ, ΗΔΙΚΑ, ΓΓΠΣΔΔ)
Η καταβολή της ενίσχυσης γίνεται αυτόματα
στους λογαριασμούς των δικαιούχων, οι οποίοι
πιστώνονται εντός 3 εργάσιμων ημερών.
Επισημαίνεται ότι μόνο όσοι ήταν μακροχρόνια άνεργοι πάνω από 12 και έως 24 μήνες
στις 30.11.2022 μπορούν να εισέλθουν στην
πλατφόρμα και να καταχωρίσουν ΙΒΑΝ. Δεν
απαιτείται η υποβολή δικαιολογητικών και
δεν υπάρχει κανένας λόγος προσέλευσης στα
Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) της
ΔΥΠΑ.
ΤΩΝ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΩΝ
Τ: 210 38 17 700 - 210 38 17 716 - 210 38 17 737 F: 210 38 17 331 E: [email protected] W: www.ihodimoprasion.gr
ΗΧΩ
"αρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ.
φη μεταξύ της ΣΤΑΣΥ και της αναδόχου εταιρείας Construcciones y
Auxiliar de Ferrocarriles, σύμβαση
για την αναβάθμιση 14 συρμών της
Γραμμής 1 του Μετρό της Αθήνας
(Ηλεκτρικός).
Τη σύμβαση υπέγραψαν ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ κ.
Αθανάσιος Κοταράς και ο CEO και
μέλος της εκτελεστικής επιτροπής
της CAF SA (Construcciones y
Auxiliar de Ferrocarriles) κ. Urtzi
Montalvo Ibargoyen. Παραβρέθηκαν ο Γ.Γ. Μεταφορών κ. Γιάννης
Ξιφαράς, ο πρόεδρος της ΣΤΑΣΥ κ.
Χάρης Δαμάσκος, ο κ. Mikel Maiz
(Managing Director, Engineering
Modernizations) και ο διευθυντής
πωλήσεων κ. Inigo Ruz de Apodaca.
Αντικείμενο του έργου είναι η πλήρης
αναβάθμιση 14 συρμών, 8ης παραλαβής, που μπήκαν στην κυκλοφορία
μεταξύ 1983-1985. Οι αναβαθμισμένοι
συρμοί θα είναι λειτουργικά ικανοί
για 25 ακόμα χρόνια.
Σε δηλώσεις του ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας
Καραμανλής ανέφερε:
«Σήμερα βάζουμε τέλος σε έναν
κύκλο τριακονταετούς αποεπένδυσης στη Γραμμή 1 του Μετρό, την
ιστορική γραμμή του «ηλεκτρικού»
της Αθήνας, για τους παλιότερους».
Οι συρμοί της λειτουργούν από το
1984. Έχουν ξεπεράσει τον προσδοκώμενο χρόνο ζωής που είναι τα 30
χρόνια. Εδώ και χρόνια, η έλλειψη
ανταλλακτικών και η ελλιπής τεχνική υποστήριξη από την αγορά
δυσκόλεψε πολύ τη συντήρηση, αὐξησε τις βλάβες και εν τέλει αύξησε
το κόστος. Δεν είναι αυτό το επίπεδο
υπηρεσιών που αξίζουν οι πολίτες.
Σήμερα, λοιπόν, υπογράφεται η σύμβαση για την αναβάθμιση 14 συρμών,
που μπήκαν στην κυκλοφορία μεταξύ 1983-1985. Οι αναβαθμισμένοι
συρμοί θα είναι λειτουργικοί για άλλα
25 χρόνια. Κι έτσι θα έχουμε περισΟ Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής υπέγραψε τη σύμβαση
για την αναβάθμιση του ηλεκτρικού.
σότερους και καλύτερους συρμούς
στη Γραμμή 1. Και βέβαια, συχνότερα
δρομολόγια και σημαντική μείωση
των χρονοαποστάσεων.
Η παράδοση των συρμών θα γίνει
τμηματικά. Ξεκινά στους 19 μήνες
και ολοκληρώνεται στους 34.
Έτσι, λοιπόν, πραγματοποιούμε άλλο
ένα βήμα για την υλοποίηση του ολοκληρωμένου σχεδίου του Υπουργείου μας για την ανασυγκρότηση των
αστικών συγκοινωνιών.
Στα μέσα σταθερής τροχιάς, μετά
τις επεκτάσεις της Γραμμής 3, τα
έργα της Γραμμής 4 και την ενίσχυση
του Τραμ, προχωρούμε και σε ουσιαστικές παρεμβάσεις στη βασική
Γραμμή 1.
Συγκεκριμένα, θα ακολουθήσουν
άμεσα, τέσσερις παρεμβάσεις ύψους
άνω των 2 εκατομμυρίων ευρώ και
στους σταθμούς της. Επίσης, έχουμε
εκπονήσει – μαζί με τη διοίκηση της
ΣΤΑΣΥ – και ένα σχέδιο 10 σημείων
για τη περαιτέρω αναβάθμιση και των
παρεχομένων υπηρεσιών.
Άλλωστε, όπως γνωρίζετε, οι σιδηροδρομικές μεταφορές είναι οι
πλέον πράσινες μεταφορές, είναι οι
μεταφορές του μέλλοντος. Γι' αυτό
και πέραν των αστικών κέντρων, με
τα έργα Μετρό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, έχουμε βάλει μπρος και το
μεγαλύτερο πακέτο σιδηροδρομικών
ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ
ΤΕΛΟΣ
Tex. foopeio
K.T.A
έργων που έχει γίνει ποτέ στη χώρα,
ύψους 4,5 δισ. ευρώ.
Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υλοποιεί ένα σχεδιασμό
με ορίζοντα τις επόμενες γενιές».
Η σύμβαση για την αναβάθμιση των
14 συρμών της Γραμμής 1 του Μετρό
της Αθήνας (Ηλεκτρικός)
Με την ολοκλήρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας εντός του προβλεπόμενου χρονοδιαγράμματος, το τελικό
συμβατικό τίμημα διαμορφώθηκε
στα 65,5 εκ. ευρώ χωρίς Φ.Π.Α. Η
σύμβαση έχει πάρει το «πράσινο
φως» από το Ελεγκτικό Συνέδριο. Το
έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ.
Μεταξύ άλλων παρεμβάσεων προβλέπεται:
Γαριθμός λέειος
Η αντικατάσταση των παλαιών και
ενεργοβόρων DC κινητήρων έλξης με
σύγχρονους κινητήρες AC. Η αντικατάσταση του συστήματος έλξης,
της περιστρεφόμενης γεννήτριας,
των αεροσυμπιεστών και του πνευματικού συστήματος. Η αναβάθμιση του συστήματος κλιματισμού,
διευκολύνσεις των επιβατών ΑμεΑ.
Αλλά και ένα συνολικό και ουσιαστικό αισθητικό «λίφτινγκ» των συρμών.
Ο χρόνος παράδοσης του συμβατικού αντικειμένου ορίζεται στους 34
μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Ωστόσο, η παράδοση των
συρμών θα γίνεται τμηματικά: Ο
ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΚΗΦΙΣΙΑ ΑΛΛΙΩΣ...
"Λίφτινγκ" σε 14 συρμούς
της Γραμμής 1 του μετρό (Ηλεκτρικός)
CORNUTO
MIPHEILE
ISAOTON
ΚΩΔΙΚΟΣ: 1781
TRIAT
ΕΛΤΑ
Hellenic Post
9 772529 "029145
πρώτος ανακαινισμένος συρμός θα
παραδοθεί στους 19 μήνες, άλλοι τέσ
σερις στους 25 μήνες, πέντε ακόμη
στους 30 μήνες και οι εναπομείναντες
τέσσερις στους 34 μήνες.
Στόχος είναι με την ολοκλήρωση
του Έργου να υπάρχει μία ποσοτική αλλά και ποιοτική αναβάθμιση
του τροχαίου υλικού. Παράλληλα,
οι χρονοαποστάσεις της γραμμής θα
μειωθούν και θα είναι αντίστοιχες με
αυτές των γραμμών 2 και 3.
Οι παρεμβάσεις στους σταθμούς της
Γραμμής 1 του Μετρό της Αθήνας
(Ηλεκτρικός), περιλαμβάνουν:
Ανακατασκευή περίφραξης κατά μήκος της Γραμμής 1, προϋπολογισμού
761.000 ευρώ. Η διαγωνιστική διαδικασία έχει ξεκινήσει το Νοέμβριο
του 2022 και Φεβρουάριο του 2023
θα έχει υπογραφεί η σύμβαση.
Αντιολισθιτική προστασία σταθμών
Γραμμής 1, προϋπολογισμού 154.250
ευρώ. Εφαρμογή ειδικής επεξεργασίας για τη δημιουργία αντιολισθιτικής επιφάνειας σε εκτεθειμένες
επιφάνειες (δάπεδα, σκάλες). Η διαγωνιστική διαδικασία βρίσκεται σε
εξέλιξη και η σύμβαση θα υπογραφεί
μέχρι το τέλος του 2022.
Εργασίες ελαιοχρωματισμών σε
σιδηροκατασκευές και στέγαστρα,
σύμφωνα με την εκτίμηση των σταθμών της Γραμμής 1, προϋπολογισμού
780.000 ευρώ. Ο διαγωνισμός έχει
αναρτηθεί το πρώτο δεκαήμερο του
Νοεμβρίου και η σύμβαση θα υπογραφεί τον Ιανουάριο του 2023.
Αντικατάσταση υπαρχόντων λαμπτήρων με λαμπτήρες τύπου LED, για
καλύτερο φωτισμό των σταθμών και
εξοικονόμηση ενέργειας, προϋπολογισμού 400.000 ευρώ. Η διαγωνιστική διαδικασία έχει ξεκινήσει το
Νοέμβριο του 2022 και υπογραφή
σύμβασης τον Ιανουάριο του 2023.
Το συνολικό κόστος των παραπάνω παρεμβάσεων ανέρχεται στα
2.095.250 ευρώ.