Χρειάζονται ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες για την ενεργειακή κρίση ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Οικονομικών και Επιχειρηματικών Ειδήσεων - Προμηθειών και Δημοπρασιών Α’ ΕΚΔΟΣΗ ESM: Ραντεβού το Σεπτέμβρη δίνουν για την εκλογή διαδόχου του Ρέγκλινγκ Το Συμβούλιο των Διοικητών του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας (ESM) δεν κατάφερε να επιλέξει τη Δευτέρα τον διάδοχο του Κλάους Ρέγκλινγκ στη θέση του Διευθύνοντα Συμβούλου του ESM και η ψηφοφορία μετατέθηκε για τον Σεπτέμβριο. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Email:[email protected] ή Email: [email protected] ΕΤΟΣ 26ο - Τιμή Περ.:0,50 Ε Α.Φ. 6271 Τετάρτη 13.07.2022 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - Εγνατία 64 : Τηλ. 2310 - 240652 Fax: 2310 242778 ΑΘΗΝΑ - Πλ. Ομονοίας (Γλάδστωνος 5) : Τηλ:210-3304587 FAX:210-3304605 Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος του ESM αναμένεται να αναλάβει καθήκοντα τον Οκτώβριο, όταν θα λήξει η δεύτερη πενταετής θητεία του νυν Διευθύνοντα Συμβούλου Κλάους Ρέγκλινγκ. Ωστόσο για τρίτη φορά δεν κατέστη δυνατό ούτε και σήμερα να βγει λευκός καπνός από το Συμβούλιο Διοικητών του Αποσύρθηκε μία υποψηφιότητα Όπως ανακοίνωσε ο Πρόεδρος του Eurogroup, Πασκάλ Ντόναχιου, ο ένας εκ των τριών υποψηφίων, ο Ιταλός Μάρκο Μπούτι απέσυρε την υποψηφιότητά του πριν ξεκινήσει η ψηφοφορία. Ωστόσο, κανείς εκ των δύο άλλων υποψηφίων, ούτε ο πρώην υπουργός Οικονομικών του Λουξεμβούργου, Πιερ Γκραμένια, ούτε ο πρώην υπουργός Οικονομικών της Πορτογαλίας, Ζοάο Λεάο, δεν κατάφερε να αναδειχθεί νικητής μέσω της ψηφοφορίας. «Και οι δύο υποψήφιοι είναι εξαιρετικοί και έχουν μεγάλη στήριξη, όμως κανένας δεν κατάφερε να φτάσει το 80% των ψήφων από το Συμβούλιο των Διοικητών. Ως εκ τούτου θα επιστρέψουμε σε αυτό το ζήτημα τον Σεπτέμβριο», δήλωσε ο Πασκάλ Ντόναχίου. Με απόφαση της Διοίκησης της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ), θα επαναλειτουργήσει από το ερχόμενο σχο λικό έτος η Επαγγελματική Σχολή (ΕΠΑΣ) Μαθητείας Παλλήνης, της οποίας η λειτουργία ανεστάλη το 2019, με τις παρακάτω ειδικότητες: Βοηθών Γενικής Βρεφονηπιοκομίας Βοηθών Φαρμακείου Κομμωτικής Τέχνης Τεχνίτες Υποστήριξης παλλήλων Οικονομικών Πλαφόν στο κέρδος για ηλεκτρικές συσκευές, παράθυρο διατίμησης σε προϊόντα >>> Τελ. Επανεξέταση ΚΟΚ για τα δίκυκλα-delivery Ανοίγει ξανά η Επαγγελματική Σχολή Μαθητείας της ΔΥΠΑ στην Παλλήνη Συστημάτων Υπολογιστών Καθηκόντων Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι 51 ΕΠΑΣ της ΔΥΠΑ εφαρμόζουν από ΤΟ 1952 ΤΟ σύστημα της Μαθητείας, το οποίο είναι και το μοναδικό δυικό σύστημα στη χώρα μας, που συνδυάζει τη θεωρητική και εργαστηριακή επαγγελματική εκπαίδευση στη σχολή με τη μαθητεία σε επιχειρήσεις του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα σε πραγματικές συνθήκες εργασίας (on-the-job-training). Με τον τρόπο αυτό, οι μαθητευόμενοι αποκτούν γνώσεις και δεξιότητες σε 31 ειδικότητες υψηλής ζήτησης στην αγορά εργασίας, ενώ η αμοιβή τους είναι 23,89 ευρώ για κάθε ημέρα μαθητείας στο χώρο εργασίας για 2 έτη (τέσσερα εξάμηνα). Δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν όσοι γεννήθηκαν τα έτη 1993-2007 (15-29 ετών) και είναι κάτοχοι τουλάχιστον απολ υτηρίου Γυμνασίου. Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρονικά, μέσω του gov.gr, με κωδικούς TAXISnet, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://www.gov.gr/ipiresies/ekp aideuse/eggraphe-seskholeio/eggraphe-se-epaggelmatike-skhole-epas-tou-oaed Συγκεκριμένα, η διαδρομή είναι: gov.gr → Εκπαίδευση Eyypαφή σε σχολείο Εγγραφή σε Επαγγελματική Σχολή (ΕΠΑ.Σ.) της ΔΥΠΑ ΑΘΗΝΑ: Email: [email protected] ή Email: [email protected] Δήλωσε επίσης ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα επανεξετάσει τις διατάξεις που αφορούν τα δίκυκλα οχήματα των διανομέων στο πλαίσιο του νέου ΚΟΚ, καθώς οι σχετικές υπηρεσίες έχουν πλέον αυξηθεί σημαντικά. DELIVERY Σε ό,τι αφορά στην φόρτωση των οχημάτων, τετράτροχων >>> TEA. Η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έχει βάλει στο επίκεντρο τα ζητήματα οδικής ασφάλειας και στο πλαίσιο αυτό θα αναμορφώσει μέχρι το τέλος του έτους και τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, επισήμανε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση στην Βουλή σχετικά με την κυκλοφορία των δικύκλων οχημάτων των διανομέων. και δικύκλων, ο κ. Καραμανλής εξήγησε ότι ο ισχύων ΚΟΚ, με το άρθρο 32, προβλέπει όλους τους κανόνες που θα πρέπει να πληρούνται, δηλαδή, το μεικτό βάρος να μην υπερβαίνει το μέγιστο επιτρεπόμενο, να μην περιορίζεται η ορατότητα του οδηγού, να μην εξέχει το φορτίο άνω του 30%. Created by Universal Document Converter
Πρωτοσέλιδο Οικονομική:
Recognized text: