Πρωτοσέλιδα εφημερίδων και εξώφυλλα περιοδικών
Πρωτοσέλιδο Ανατολή:
Newspaper website Website







Recognized text:
ΠΕΜΠΤΗ
ΙΟΥΝΙΟΥ 2022
Έτος ιδρύσεως 1932
Αριθμός φύλλου
19.342
Zekida 3
Υψηλόβαθμα στελέχη της Eurobank
επισκέφθηκαν το Δήμαρχο Αγ. Νικολάου
• Απογοήτευση από την εικόνα
του Τουρισμού στις περιοχές
του Ιτάνου
και του Μακρύ Γιαλού
Δεν εξελίσσονται τα πράγματα
σύμφωνα με τις προσδοκίες
ΑΝΑΤΟΛΗ
Καθημερινή εφημερίδα του Νομού Λασιθίου | www.anatolh.com
Ιδρυτής: ΜΙΧΑΗΛ ΚΟΖΥΡΗΣ
Διευθυντής: ΠΟΠΗ ΗΛ. ΚΟΖΥΡΗ
• 65χρονος Βρετανός
συνελήφθη γιατί κρατούσε
την 20χρονη σύντροφό του
στην Σητεία
χωρίς τη θέλησή της
www.CANDIA.GR
ΤΑΜΠΟΥΡΑΤΖΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
«Περιφερειακός Νεάπολης,
Λέναντι 5/Μ Χαλκιαδάκης)
Σελίδες 11 και 12
CANDIA
Έως 80%
σε όλα τα εκθεσιακά
στρώματα
CANDIA
λόγω αλλαγής
συλλογής
ΗΡΑΚΛΕΙΟ | HERAKLION
Ipupac 33 | Smirnis Str. 33 IT. 2810 222254
tampouratzis
TUNAO EXORAEMOE
Σελίδα 12
ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | AGIOS NIKOLAOS
P. Kanctavkn 13 | R. Kapetanaki Str. 13 17:2941020452
TA-fax. 28410 31225
[email protected]
www.tampouratzis.com.gr
Τα δύο μεγάλα ερωτηματικά
στον ΑΟΑΝ
MINOAN LINES
GmGroup company
ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ
ΕΛΟΥΝΤΑ | ELOUNDA
Α. Παπανδρέου 50 | A. Papandreou Str. 50 | Τι 28410 62004
www.europlan.gr DESIGN | ΜΕΛΕΤΗ « CONSTRUCTION | ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ + PROJECT MANAGEMENT | ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΩΝ
ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ
Προσφορές!
Αστική συγκοινωνία
DPLAN
Architects Engineers-Contractors
ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΜΕ ΥΠΕΎΘΥΝΑ
29 δρομολόγια ημερησίως, 25λεπτος κύκλος του Αγ. Νικολάου
Ρεπορτάζ:
ΝΙΚΟΣ ΤΡΑΝΤΑΣ
Η διοίκηση του ΚΤΕΛ
Ηρακλείου - Λασιθίου και
τέθεσε στο Δήμο την ανα
κοστολογημένη πρόταση
για τη λειτουργία Αστικής
Συγκοινωνίας στην πόλη
του Αγίου Νικολάου. Όπως
είχε γράψει η ΑΝΑΤΟΛΗ,
επιδίωξη είναι η δρομολό
γηση ενός αστικού λεωφορείου το οποίο ήδη
προμηθευτεί το ΚΤΕΛ,
οποίο θα κάνει ένα πλήρη
κύκλο σε μια συγκεκριμένη
διαδρομή, επαναλαμβάνοντάς τον το αργότερα.
κάθε μισή ώρα.
Το εισιτήριο για ξένους
επισκέπτες και κατοίκους
του Αγίου Νικολάου θα εις
ναι δωρεάν.
Όπως είπε ο Δήμαρχος Αντ. Ζερβός στην Α'
ΝΑΤΟΛΗ, σύμφωνα με την
προσφορά του ΚΤΕΛ το
κόστος που καλείται να
πληρώσει ο Δήμος είναι
περίπου 15.000 ευρώ μη
νιαίως
ξεκινά σε αυτή τη λογική την περασμένη εβδομάδα θέλω όμως να προκατα
αλλά δεν αποκλείεται αι με τον αντιπρόεδρο του λαμβάνω πράγματα, αφού
ανάλογα με την εξέλιξη και ΚΤΕΛ κ. Νικ. Καρπαθιώ- γνωρίζετε καλά ότι στη
τάκη και το συνεργάτη σημερινή Δημόσια Διοίτου κ. Κων. Καρύδη, είχα κηση οι ρυθμοί δεν κινούζητήσει να αναπροσαρμό νται με το ρυθμό που ε
σουν σύμφωνα με τα ση- πιθυμούμε εμείς. Θα πρέ
ανταπόκριση του επιβα
τικού κοινού, ο Δήμος να
ζητήσει τροποποίηση. Δηλαδή την πύκνωση των
δρομολογίων το καλοκαίρι
και αραίωσή τους τη χειμερινή περίοδο.
μερινά δεδομένα, την προ-πει να προηγηθεί σχετική
σφορά που είχε καταθέσει απόφαση του Δημοτικού
το ΚΤΕΛ για μία γραμμή Συμβουλίου, να εγκριθεί
«Η λειτουργία αστικής που θα λειτουργήσει φέ- από τα αρμόδια όργανα
συγκοινωνίας στον Άγιο τος. Την οικονομική προ και να υπογραφεί η προ
Νικόλαο τίθεται ξανά στο σφορά του ΚΤΕΛ διαβί- γραμματική σύμβαση», είπε
επίκεντρο του ενδιαφέρο- βάσα στις Οικονομικές Υ- ο κ. Ζερβός.
μας, αφού ουσιαστικά είναι
ντος και των προσπαθειών πηρεσίες του Δήμου, ώστε
να εξεταστεί η διαδικασία
το μόνο μέσο για να απο με την οποία θα προχωρήδείξουμε στους δημότες σει η υλοποίηση του σχε
Πώς θα λειτουργεί μας ότι μας ενδιαφέρει να διασμού για την υλοποίΗ αστική συγκοινωνία βελτιωθούν οι κυκλοφορι-ηση της αστικής συγκοινωθα λειτουργεί 7 ημέρες ακές συνθήκες στην πόλη νίας. Λογικά, θα πρέπει να
την εβδομάδα, 12 μήνες το Αυτό σημαίνει καλύτερη υπογραφεί προγραμματική
χρόνο. Το λεωφορείο θα ποιότητα ζωής. Βέβαια, με σύμβαση μεταξύ Δήμου και
εκτελεί 29 δρομολόγια - την επαναλειτουργία αστι- ΚΤΕΛ, όπως εξ άλλου έχει
μερησίως, που όπως εξής ικής συγκοινωνίας θα τεθεί πράξει αντίστοιχα και ο
γησε, σημαίνει ότι η κάθε και πάλι το θέμα πόσοι Δήμος Ηρακλείου για το 1πλήρης διαδρομή εντός συνδημότες θα χρησιμο-διο αντικείμενο»
πόλεως θα διαρκεί περί- ποιούν το αστικό λεωφοπου 25 λεπτά.
ρείο ώστε να επιφέρει και
Απαντώντας σε σχετική ουσιαστικά αποτελέσματα
ερώτηση αν η συχνότητα στον στόχο που καλείται
δρομολογίων θα παραμέ- να εξυπηρετήσει η υπηρενει σταθερή χειμώνα - κα σία αυτή η χρήση της ολοκαίρι, ο δήμαρχος απά-ποίας θα είναι δωρεάν.
ντησε ότι το πρόγραμμα
Στη συνάντηση μας
Ο λόγος, όπως εξήγησε,
που ο Δήμος δεν κίνησε τη
διαδικασία για λειτουργία
της αστικής συγκοινωνίας
νωρίτερα, ήταν γιατί ήθελε
η δημοτική αρχή να σιγουρευτεί πώς θα εξελιχθεί
το τρέχον έτος οικονομικά
και κυρίως τα έσοδα από
τα τέλη παρεπιδημούντων
και εκδιδομένων λογαριασμών από την τουριστική
κίνηση, για να σταθμίσει
και το κατά πόσον ο Δήμας θα μπορούσε να επω
μιστεί το κόστος.
Προσπάθεια
για τον Αύγουστο
«Θα προσπαθήσουμε ε «Ελπίζω η εξέλιξη να εί
φόσον θα είναι εφικτό, η ναι θετική και να υλοποιη
αστική συγκοινωνία να ξεθεί ο σχεδιασμός για την
κινήσει να λειτουργεί τον αστική συγκοινωνία», κατέερχόμενο Αύγουστο. Δεν ληξε ο δήμαρχος.
Σελίδα 23
INTERNATIONALLY AWARDED COMPANY
ΔΙΕΘΝΩΣ ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
[email protected]

Τελευταία νέα από την εφημερίδα