Πρωτοσέλιδα εφημερίδων και εξώφυλλα περιοδικών
Πρωτοσέλιδο Πρωινός Μοριάς:







Recognized text:
Έτος ιδρύσεως

1989
(Μηνιαία έκδοση)
2007 - 2017
(Εβδομαδιαία έκδοση)
2017 (Ημερήσια έκδοση)
Έδρα - Γραφεία:
ΒΙ.ΠΕ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ, 5Β
Τ.Κ. 221 00 ΤΡΙΠΟΛΗ
Τηλ.: 2710 23 51 80
Fax: 2710 23 51 81

Ημερήσια Εφημερίδα της Αρκαδίας

ΤΕΤΑΡΤΗ 26 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2022 | Αρ. φύλλου 1028 | 1 €

email:
[email protected]
www.proinosmorias.gr

Η «ανάπτυξη» πρέπει να σταματήσει και
μάλιστα άμεσα!
• «Το 2021 τελειώνει και η «ανάπτυξη» εξακολουθεί
να καταστρέφει τον πλανήτη»*
Άρθρο του ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΟΛΕΜΠΑ (*)

[• ΣΕΛ. 9 - 11]

Η ...εκδίκηση του Χαρδαλιά! - Το ...«Επιτελικό
Κράτος» ζητάει συγγνώμη!
• Από 2.000 ευρώ αποζημίωση, ανά εγκλωβισμένο αυτοκίνητο στην Αττική
Οδό, ζήτησε ο Πρωθυπουργός και 1.000 για κάθε ταξιδιώτη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ!

Συγγνώμη από τους συμπολίτες του ζήτησε ίσα με 15 φορές χθες ο κυβερνητικός
Εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου, για
λογαριασμό της Κυβέρνησης με τη σμπαραλιασμένη κρατική μηχανή και τους
...αναλφάβητους «μηχανοδηγούς»!
Δεν ήταν μόνον το κλείσιμο επί 24ωρο(!)
της Αττικής Οδού με περισσότερους από
5.000 εγκλωβισμένους οδηγούς οχημάτων
παντός τύπου, ήταν και το κλείσιμο των
κεντρικών οδικών αρτηριών της πρωτεύουσας Αθήνας, η Μεσογείων με τα νοσοκομεία της αδιάβατη και τόσες άλλες.
Το δίκτυο ηλεκτροδότησης στις γειτονιές
των βορείων προαστίων της πρωτεύουσας
κατέρρευσε και πάλι με τον πρώτο χιονιά!
Κι ύστερα, ο Στυλιανίδης, εικόνα αξιοθρήνητου κρατικού λειτουργού: «Συνεδριάσαμε εδώ μαζί με τους ανθρώπους της
Αττικής Οδού και μας υποσχέθηκαν ότι θα
κρατούσαν τον δρόμο ανοιχτό»!
Αναρωτιέται κανείς, γιατί ο Πρωθυπουργός δεν έκανε τον Ευρωπαίο Επίτροπο υπουργό Εθνικής Άμυνας (!) ώστε
την υπόθεση της εθνικής μας κυριαρχίας
να την εμπιστευτεί σε κάποια ανώνυμη
εταιρεία ή σε κάτι τέτοιο.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, προκειμένου να διορθώσει το λάθος με την επιλογή
Αποστολάκη, για το χαρτοφυλάκιο της
Πολιτικής Προστασίας, έκανε ένα ακόμη
μεγαλύτερο· το εμπιστεύθηκε σ’ έναν απλό
γραφειοκράτη των Βρυξελλών! Θέλησε ο
Πρωθυπουργός, με την επιλογή Αποστο-

λάκη ―τότε― αφενός να ζητήσει συγγνώμη από τον Στρατηγό, για τη δημόσια
αποδοκιμασία που του επιφύλαξε, όταν ο
Αλέξης Τσίπρας τον έχρισε υπουργό
Εθνικής Άμυνας, αφετέρου να φανεί αρεστός στο κοινωνικό σύνολο ότι τάχα αυτός
επιλέγει άνθρωπο κοινής αποδοχής για την
Πολιτική Προστασία. Εάν κάτι τέτοιο ήθελε
ο κ. Μητσοτάκης, μπορούσε να ζητήσει στο
τηλέφωνο τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης και να του προτείνει την επιλογή Αποστολάκη, πριν τον αιφνιδιάσει με
τα γνωστά αποτελέσματα.
Προσπάθησε στη συνέχεια ο Πρωθυπουργός να πάρει τη ρεβάνς με την επιλογή
του Χρήστου Στυλιανίδη, αδειάζοντας
στην κυριολεξία τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και τον Νίκο Χαρδαλιά, πιστεύοντας ότι με αυτή του την ενέργεια θα
εξάγνιζε την Κυβέρνησή του!
Ο Πρωθυπουργός, η Νέα Δημοκρατία,
αυτήν την ώρα, ...απολαμβάνουν τ’ αγαθά
της πλειοδοσίας τους, προκειμένου να κερ-

δίσουν τις εκλογές του 2019!
Ούτε ο Τσίπρας, ούτε η Δούρου έφταιγαν
για το Μάτι, ούτε ο Χρυσοχοΐδης και ο
Χαρδαλιάς για την Εύβοια, κατά το μέρος
που κατηγορήθηκαν. Στις ασύμμετρες
απειλές κινητοποιούμε την κοινωνία, ιδιαίτερα στον καιρό που μπορεί να πάρει
«σάρκα και οστά» η πρόληψη και όχι την
τελευταία στιγμή «τρεχάτε αγίοι βοηθάτε»!
Έτσι, ο αυτοδιοικητικός Νίκος Χαρδαλιάς, που κυριολεκτικά λιποθύμησε «επί το
έργον» τις κρίσιμες εκείνες ώρες του καλοκαιριού, «μετατέθηκε» στο υπουργείο
Άμυνας, για να φανεί και πάλι χρήσιμος
χθες και προχθές. Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης
στ’ αζήτητα...
Τώρα ο Πρωθυπουργός ανακοίνωσε την
καταβολή του ποσού των 2.000 ευρώ ανά
εγκλωβισμένο αυτοκίνητο στην Αττική
οδό, καθώς αυτό το ζήτησε από τη διοίκηση
της παραχωρησιούχου εταιρείας, κατά τη
διάρκεια σύσκεψης για την αποτίμηση της
κατάστασης και η εταιρεία ―λέει― το
αποδέχθηκε! Στη συνέχεια ο υπουργός
Υποδομών, Κώστας Καραμανλής, ζήτησε και αυτός 1.000 ευρώ για κάθε επιβάτη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που δεν έφθασε ποτέ
στη Θεσσαλονίκη! Κι εκείνη το αποδέχθηκε!
― Όμορφος κόσμος, λαμπερός, αγγελικά
πλασμένος! Το Μάτι θα στοιχειώνει πάντα
την Κυβέρνηση, και αντί να την κάνει καλύτερη της προηγηθείσης, τείνει να γίνεται
χειρότερη!
«Π.Μ.»