ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ 9771234 567140 Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2021/ τιμή 1,30 ε ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ Έτος: 970.Β' Περίοδος . Αριθμός φύλλου: 27.607 Σήμερα η Ναυτεμπορική> γυρίζει σελίδα ΥΠηρετντας την αποστολή της Eνημέρωσης επιχειρηματικότητας, όπως έλεγε ο αείμνηστος Τζρτζης Αθανασιάδης κείναι ο θεμέλιος λίθος της οικονομικής ανάπτυξης και της ευημερίας της ελληνικής κοινωνίας. το αναγνωστικό τους κοινό . Για εμάς το ένα δεν αναιρεί το άλλο , αρκεί η ενημέρωση να υπάγεται στους ίδιους απαράβατους κανόνες δεοντολογίας. Ο όμιλός μας διαθέτει μία από τις εγκυρότερες ιστοσελίδες του οικονομικού ρεπορτάζ με τεράστια απήχηση και ταυτόχρονα μία ιστορική εφημερίδα , διαχρονικά καταξιωμένη στη συνεδηση του αναγνωστικού κοινού . Στοχεύουμε στην αναβάθμιση και των δύο , Προσβλέποντας στη διαρκή αλληΑγαπητοί αναγνστες, Η εφημεριδα που κρατάτε στα χέρια σας, όπως καλά γνωρζετε, δεν αποτελεί Προϊόν τελευταίας κοπής. Δεν διεκδικεί εύσημα μοντερνισμού ή νεωτε ρικότητας. Για την ακρίβεια anοτελεί την επτομή του κλασικού στην υπεύθυνη και νηφάλια ενημέρωση, όΠως τουλάχιστον την αντλαμβάνονται όσοι εξακολουθούν να θεωρούν τη δημοσιογραφία λειτούργημα και όχι μέσον επιρροή . Από το 1924, Πoυ εκδόθηκε το Πρτο Ναυτικόν και Εμπορικόν Δελτίον Πειραις, μέχρι τις μέρες μας το εκδοτικό συγκρότημα της "Ναυτεμπορικής υπηρετεί Πιστά αυτές τις Παραδοσιακές αρχές της έγκυρης ενημέρωσης Και θα εξακολουθήσει να το κάνει , υπό τη νέα του διοίκηση, Πoυ με τη σειρά της εγγυήθηκε την επιβίωση όχι μόνο μίας από τις ελάκιστες ιστορικές εφημερίδες του τόπου , αλλά και της σχολής δημοσιογραφίας Πoυ αυτή Πρεσβεύει και τείνει στις μέρες μας να εκλείψει . Οι καιροί θέλησαν δυστυχς , για μία τουλάχιστον δεκαετία , η πατρίδα μας να ταλαιπωρείται από μια ισχυρή οικονομική κρίση Που άφησε ανεξίτηλο το στίγμα της στην κοινωνική, αλλά και την Πολιτική ζωή . Την κρίση αυτή διαδέχθηκε στις μέρες μας μία άλλη, αυτή της Πανδημίας, Πoυ μας έφερε λεπίδραση με τους αναγνστες μας Παλαιούς και νέους . αντιμέτωπους με Πρωτόγνωρες καταστάσεις . Αν συνυπολογίσει κανείς και τις γεωστρατηγικές Παραμέτρους , Που διαρκς μεταβάλλονται, επηρεάζοντας τις διεθνείς ισορροπίες , αντιλαμβάνεται ότι βρισκόμαστε σε μία ιδιαίτερα κρίσιμη ιστορική καμπή. Επιθυμία μας είναι τα Μέσα αυτά να μετεξελιχθούν σε μία τράπεζα πληροφόρησης διεθνν Προδιαγραφν και να αποτελούν- εκτός από σημείο αναφοράς - και κεργαλείο για εκείνους Πoυ τα χρησιμοποιούν. Πληρότητα, ακρίβεια , εγκυρότητα , αξιοπιστία, εξειδίκευση, έγκαιρη Πρόγνωση και Πάνω αn' όλα αντικειμενικότητα είναι αυτά για τα οποία θα εργαστούμε, με στόχο να Προσφέρουμε Πιoτική ενημέρωση στους αναγνστες μας . Μέσα λοιπόν σε αυτό το ταραγμένο τοπίο ξεκινάει η δική μας καινούργια Προσπάθεια, φιλοδοξντας να υπηρετήσει τις αρχές της υπεύθυνης ενημέρωσης. Γιατί αυτό επιβάλλει και το εθνικό συμφέρον. Με επίγνωση λοιπόν της σημαίνουσας διαδρομής της και αδιαπραγμάτευτη Προσήλωση στην αναζήτηση μιας αξιόπιστης καταγραφής της οικονομικής πτυγμένο κόσμο αντιμετπιζαν την τεχνολογική εξέλιξη στον χρο της και Πολιτικής επικαιρότητας , η "Ναυτεμπορικήν θα συνεχίσει να έχει ως αποστολή της να υπηρετεί την ενημέρωση. Οι δημοσιογράφοι της το γνωρίζουν καλά, γι' αυτό και είναι σήμερα όλοι εδ , Παρόντες στις επάλξεις της νέας Προσπάθειας . Σε σύγχρονες εγκαταστάσεις , στο μεγάλο λιμάνι της χρας , εκεί όπου χτυπάει η καρδιά της ελληνικής ναυτιλίας , ιστορικά συνυφασμένη με την ύπαρξη της Ναυτεμπορικής", επιχειρούμε μια νέα αρχή. Σε αυτό το ωραίο ταξίδι της ενημέρωσης σας θέλουμε όλους δίπλα μας ! Στο μεγαλύτερο μέρος του 20ού αινα οι εφημερίδες σε όλο τον ανεενημέρωσης , και ειδικότερα τα νέα Μέσαν, όπως το ραδιόφωνο και την τηλεόραση , ως δυνητική απειλή . Όμως την Πολιτική και οικονομική κατζέντα της επικαιρότητας εξακολουθούσαν να τη χτίζουν οι εφημερίδες-ας μην το ξεχνάμε αυτό. Γιργος Μελισσανίδης Η Ναυτεμπορικήν θα εξακολουθήσει επίσης να αποτελεί σημείο αναφοράς για την επιχειρηματική κοινότητα της χρας . Γιατί η Προαγωγή της υγιούς Τρα Πια βρισκόμαστε στη σαρωτική εποχή του διαδικτύου και τα έντυπα Πρέπει εκ νέου να επαναπροσδιορίσουν τον χρο τους , τον ρόλο τους και Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ (Μαραθνιος Πληρωμν EΝΦΙΑ Μέχρι και τον Φεβρουάριο του 2023 θα διαρκέσουνοι καταβολές του φόρου για τα έτη 2021 και 2022 Μαραθνιος) συνεχν μηνιαίων Πληρωμν ρωθούν με τmν αποπληρωμή όλων των δόσεων Ενιαίου Φόρου Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝΦΙΑ) ξε κινά για 6,3 εκατομμύρια ιδιοκτήτες ακινήτων από αυτόν τον μήνα και αναμένεται να διαρκέσει τουλάχιστον μέχρι τον Δεκέμβριο του 2022 ή και να κρατήσει μέχρι τον Φεβρουάριο του 2023. Οι Πληρωμές θα αφορούν τον ΕΝΦΙΑ των ετν 2021 και 2022. Ξεκινούν με τv 1ηδόση του φόρου του τρέχοντος έτους, η οΠοία Πρέπει να καταβληθεί Ποσό κάθε μηνιαίας δόσης του φόρου θα είναι έως την 30ή Σεπτεμβρίου 2021, και θα ολοκλη . ρωνε τα Πoηγούμενα έτη και θα πληρσει και Προς νέες Προαγορές χρέους του ΕΝΦΙΑ του 2022 είτε μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου φέτος κάθε υπόχρεος ιδιοκτήτης. Με δεδομένο 2022 είε μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου 2023, αναλόγως ότι , σύμφωνα με τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς του εάν η τμηματική καταβολή του φόρου για το 2022 καθοριστεί σε 10 ή σε 12 μηνιαίες δόσεις. Ουσιαστικά, ο αριθμός των μηνιαίων δόσεων αno Πληρωμής του ΕΝΦΙΑ θα αυξηθεί το 2022 από 6 Που είναι σήμερα σε 10 ή 12, οπότε αυτόματα το το συνολικό Ποσό του ΕΝΦΙΑ Που θα βεβαινεται από το 2022 σε κάθε φορολογούμενο μετά την επικείμενη αναμόρφωση της νομοθεσίας για τον υπολογισμό του θα είναι περίπου ίδιο ή μικρότερο αυτού Που βεβαινεται μέχρι σήμερα, το Ποσό κάθε μηνιαίας δόσης ΕΝΦΙΑ θα είναι από το 2022 μειωμένο τουλάχιστον κατά 40%-50%. σελ.5 2,5 δισ. αΠό τη χθεσινή διπλή έξοδο Η χθεσινή επιτυχής επανέκδοση τωνδύο ελληνικν ομολόγων-του 5ετούς και του 30ετούς, τα οποία απέφεραν στο ελληνικό Δημόσιο 2,5 δισ , βρίσκει το οικονομικό επιτελείο και τον Οργανισμό Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους με γεμάτα ταμεία και Πολλά σχέδια για περαιτέρω κινήσεις αναχρηματοδότησης του χρέους . σελ.3 αισθητά μειωμένο σε σύγκριση με αυτό Που ΠλήΟι Ελληνες εφοπλιστές κρατούν τα σκήπτρα της Παγκόσμιας ναυτιλίας Ιστορικό υψηλό ημεταποίηση τον Αύγουστο Covid-19 Τα πρτα φύλλα αναστολής σε υγειονομικούς Ελέγχουν το 19,42% της Παγκόσμιας χωρητικότητας σε dwt Πληθωρισμός Ασυμφωνία στην ΕΚΤ - Μένει στηγραμμή αύξησης τις παραγωγής ο ΟΠΕΚ . Προ των πυλν νέες αυξήσεις στο ρεύμα - Οι ανατιμήσεις ωθούν τον τζρο των σούπερ μάρκετ 69,75% 19,96% 84,42% 85,369% 90,479% 92 ,70% σελ. 3 Νέα αύξηση του δείκτη μετα Πoίηoης PΜΙ καταγράφηκε τον Αύγουστο στην Ελλάδα, καθς διαμορφθηε σε 59.3 μονάδες Μεγαλύτερη από 57,4 τον Ιούλιο. Η έρευνα τις Makit παρατmpεί ότι στη χό ανάπιυξη, ραμας καταγράφηκε ο ταχύτερος Χρήστος Σταϊκούρας Προβληματζει μετάλλαξη του ιού ΥΠΟΙΚ -30,25% 20,04% 15,58% 14,64% 9,53% 730% Μεταφορά Μεταφορά Υγραε- Μεταφορά Μεταφορό Ψυγεία χύδην ξηρού ροφόρα χημκν & εμπορευμα>1 πετρελαίου φορτίου Παραγγων τοκβωτίων πετρελαίου ΗΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ LOBBYING ΣΤΗΝ E.Ε. ρυθμός αύξησης των τλευταίων Περισσότερες και στις νέες παραγελίες συλ.2 ελαφρύνσεις Ελληνόκτητος στόλος ΥΠόλοιπος παγκόσμιος στόλος 21 ετν τόσο στην Παραγωγή όσο σελ. 6 σελ. 12-13
Πρωτοσέλιδο Η Ναυτεμπορική: "Μαραθώνιος" πληρωμών ΕΝΦΙΑ
Τελευταία νέα από την εφημερίδα
Recognized text:
Τελευταία νέα από την εφημερίδα
- e-ΕΦΚΑ: Επιστροφή εισφορών ύψους 4,1 εκατ. ευρώ σε χιλιάδες επαγγελματίες
Αύριο Τετάρτη 24 Απριλίου πρόκειται να πραγματοποιηθεί η πέμπτη από τις διαδοχικές καταβολές ποσού 4.174.489,98 ευρώ σχετικά με την επιστροφή των αχρεωστήτως καταβληθεισών εισφορών κλάδων επικουρικής ασφάλισης και πρόνοιας για…e-ΕΦΚΑ: Επιστροφή εισφορών ύψους 4,1 εκατ. ευρώ σε χιλιάδες επαγγελματίες - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ - Αεροδρόμια: Ετήσια αύξηση 14,4% στην επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο 2024
Άνοδος +14,4% σε σχέση με πέρυσι προκύπτει στην επιβατική κίνηση 1ου τριμήνου του έτους για το σύνολο των αεροδρομίων της χώρας όπου διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια: Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών,…Αεροδρόμια: Ετήσια αύξηση 14,4% στην επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο 2024 - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ - Κ. Μητσοτάκης για Θεσσαλία: Πάνω από 3 δισ. το κόστος της αποκατάστασης – «Θα κερδίσουμε το στοίχημα της ανάταξης»
Το κόστος της συνολικής αποκατάστασης της Θεσσαλίας, από τις εκτεταμένες ζημιές που προκάλεσαν οι κακοκαιρίες “Daniel” και του “Elias”, θα ξεπεράσει τα 3 δισεκατομμύρια ευρώ, όπως ανέφερε ο πρωθυπουργός Κυριάκος…Κ. Μητσοτάκης για Θεσσαλία: Πάνω από 3 δισ. το κόστος της αποκατάστασης – «Θα κερδίσουμε το στοίχημα της ανάταξης» - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ - RND: Οι Τούρκοι δεν έρχονται νύχτα στην Ελλάδα, αλλά στο φως της ημέρας
«”Θα έρθουμε ξαφνικά τη νύχτα” έλεγε ο Τούρκος πρόεδρος Ερντογάν τον Οκτώβριο του 2022, απειλώντας με εισβολή στα ελληνικά νησιά του Αιγαίου. Και τώρα οι Τούρκοι έρχονται πραγματικά ανά χιλιάδες…RND: Οι Τούρκοι δεν έρχονται νύχτα στην Ελλάδα, αλλά στο φως της ημέρας - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ - Ατάλ αλά Σαρκοζί – Πώς αντιμετωπίζει την άνοδο της ακροδεξιάς
Ο Γάλλος πρωθυπουργός Γκαμπριέλ Ατάλ, επιστρέφει στα θέματα που οδήγησαν στην αλματώδη άνοδό του στη γαλλική πολιτική, παρουσιάζοντας τον εαυτό του ως έναν άνθρωπο του νόμου και της τάξης και…Ατάλ αλά Σαρκοζί – Πώς αντιμετωπίζει την άνοδο της ακροδεξιάς - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ