Πρωτοσέλιδα εφημερίδων και εξώφυλλα περιοδικών
Πρωτοσέλιδο Μαχητής:







Recognized text:
1ï ÐÁÍÅËËÇÍÉÏ
ÂÑÁÂÅÉÏ ÊÁËÕÔÅÑÏÕ
ÊÕÑÉÏÕ ÁÑÈÑÏÕ
***
ÔÉÌÇÔÉÊÇ ÄÉÁÊÑÉÓÇ
Áðü ôï ºäñõìá
ÐñïáãùãÞò
Äçìïóéïãñáößáò
Áè. Â. Ìðüôóç

ÁÄΕÓÌÅÕÔÇ ÅÂÄÏÌÁÄÉÁΙÁ ÅÖÇÌÅÑΙÄÁ
Ç áñ÷áéüôåñç ôïõ íïìïý Áéôùëïáêáñíáíßáò
×Üñéôé Èåïý, ðñþôç åöçìåñßäá óôï íïìü óå áíáãíùóéìüôçôá, áíáãíùñéóéìüôçôá, ðïéïôéêÜ ÷áñáêôçñéóôéêÜ, óõ÷íüôçôá áíÜãíùóçò ê.ëð.,
ìåôÜ áðü ðáíåëëáäéêÞ äçìïóêüðçóç ôùí åôáéñåéþí MRB, VPRC, Metron Analysis (ìå åíôïëÞ ôïõ õðïõñãåßïõ Åðéêñáôåßáò)
Ιδρυτής:  ΑΝ∆ΡΕΑΣ Ι. ΚΑΝΗΣ - Ιδιοκτήτης, Εκδότης: ΑΛΕΞΑΝ∆ΡΑ ΚΑΡΑΧΡΗΣΤΟΥ - ΚΑΝΗ - Γραφεία: Παναγοπούλου 10 & Ποιητών. ΤΗΛ.: 26410.29975, FAX: 26410.28614
Τιµή φύλλου 1 ΕΥΡΩ¸ Έτος 60o - E-mail: [email protected] - ÔÅÔÁÑÔÇ 28 ΙΟΥΛΙΟΥ 2021 - Αριθ. Φύλλου 2686

Êýñéï ¢ñèñï

ÐËÇÑÙÌÅÍÏ ÔÅËÏÓ
ÔÁ×. ÃÑÁÖÅÉÏ
ÁÃÑÉÍÉÏÕ
ΚΩ∆ΙΚΟΣ ΕΝΤΥΠΟΥ
2006

ÈÅÓÅÉÓ

∆ιασπορά
τρόµου
"Στην εποχή µας οι άνθρωποι έχασαν τον
φόβο του Θεού και απόκτησαν τον φόβο
των µικροβίων" Φώτης Κόντογλου
(1895-1965)
"Ο ΚΟΡΟΝΟΟΣ θα φύγει, αλλά θα
έρθει κάτι πολύ χειρότερο". Αυτή η
"µαύρη προφητεία" κυκλοφορεί στο
διαδίκτυο, στις εφηµερίδες, από την αρχή
της πανδηµίας και µάλιστα από χείλη
ανθρώπων, οι οποίοι θα έπρεπε να είναι
συγκρατηµένοι, σώφρονες, αισιόδοξοι.
Παραδείγµατα για όλους µας.
ΓΙΑΤΙ όµως διακτινώνεται τόσος τρόµος, τόση απαισιοδοξία, την στιγµή κατά
την οποία ο κόσµος, χρειάζεται όσο ποτέ
άλλοτε από κάπου να πιαστεί, κάπου να
ελπίσει; ∆υστυχώς µεταξύ των ανθρώπων
οι οποίοι διαχέουν σοκ και δέος είναι και
ρασοφόροι, οι οποίοι βγαίνουν φόραπαρτίδα στο διαδίκτυο και απευθύνονται
προς όλους µας, ως σε µελλοθάνατους.
"Έρχονται τροµερά πράγµατα. Ο κορονο;ός δεν είναι τίποτε µπροστά σ' αυτά".
Ο ΜΟΝΟΣ λόγος ο οποίος θα έστεκε
γι'αυτές τις ανατριχιαστικές προειδοποιήσεις, θα ήταν για να προετοιµαστούµε.
Όµως τι προετοιµασία να κάνουµε όταν
δεν γνωρίζουµε ούτε καν στο ελάχιστο, το
είδος της "προφητευθείσας" νέας κατάρας η οποία θα µας χτυπήσει, µε πολλαπλάσια ορµή και δύναµη; Σε ότι αφορά
την πνευµατική προετοιµασία είµαι ζήτηµα προσωπικής επιλογής του καθενός.
Η πίστη στον Τριαδικό Θεό, η µετάνοια,
η προσευχή, η γενικότερη στάση του καθενός µας απέναντι στο Θεό, εντάσσονται
στην αυστηρή ατοµικότητα του κάθε ανθρώπου. Με το ζόρι ούτε κανένας θα
πιστέψει, ούτε κανένας θα µετανοήσει.
Οπότε γι'αυτή την καθηµερινή διασπορά
αυτού του αλόγιστου τρόµου, δύο εξηγήσεις αποµένουν: Ή για εντυπωσιασµό,
ότι εγώ γνωρίζω κάτι το οποίο εσείς δεν
γνωρίζετε, ή για την δηµιουργία κλίµατος
πανικού, απελπισίας, απόγνωσης και
λοιπών αναλόγων συναισθηµάτων στην
ήδη τροµοκρατηµένη κοινωνία µας.
Αλήθεια, αυτό επιθυµεί ο Κύριος; Τα πλάσµατά Του να ριγούν από ανείπωτη
αγωνία και φόβο;
ΤΟ ΤΙ πρόκειται να γίνει τον Οκτώβριο,
το Νοέµβριο, µετά από ένα χρόνο, µετά
από ένα δισεκατοµµύριο χρόνια, βρίσκεται αποκλειστικά και µόνο στα χέρια του
Θεού. Του Παντελεήµονος και Παντογνώστη Θεού, ο οποίος γνωρίζει τα πάντα
που θα συµβούν, εις βάθος άπειρου χρόνου. ΚΑΝΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ. Αυτός µε την
απροσµέτρητη Σοφία Του και το αλάθητο
της Σκέψης Του, επιλέγει την µορφή των
εξελίξεων στην παγκοσµιότητα, πάντα µε
προοπτική την σωτηρία της ψυχής όλων
των ανθρώπων και του καθενός µας
ξεχωριστά. Την λύση την έχει ήδη έτοιµη
ο Θεός όχι µόνο για τον κορονο;ό, αλλά
για όλα τα προβλήµατα, ελάχιστα, µικρά,
µεγάλα, τα οποία θα προκύψουν στην
ατελεύτητη αιωνιότητα. Ο Θεός επεµβαίνει καθηµερινά, κάθε στιγµή της ζωής
µας. Αλλά εµείς εννοούµε επέµβαση, να
πάρει τον ιό µακριά, µία και καλή και
τέλος. Αλήθεια, έχουµε µέσα µας τόση
πίστη, τόση λατρεία προς Αυτόν, τόσο
γνήσια µετάνοια, ώστε πραγµατικά να το
αξίζουµε;
(Συνέχεια στην σελ.2)

Ο ΜΑΧΗΤΗΣ, όπως και οι περισσότερες περιφερειακές
εφηµερίδες, δεν θα εκδοθεί για τις δύο επόµενες
εβδοµάδες, στα πλαίσια των διακοπών του καλοκαιριού.
Πρώτα ο Θεός, θα είµαστε και πάλι µαζί
την Τετάρτη 18 Αυγούστου.
Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού.

Καταγγελία για
πιστοποιητικό εµβολιασµού
σε εργαζόµενο που δεν
έγινε στο Νοσοκοµείο
Μεσολογγίου

Ένορκη ∆ιοικητική Εξέταση έχει διαταχθεί µετά την καταγγελία που έγινε από
το εµβολιαστικό κέντρο του νοσοκοµείου
Μεσολογγίου για εξασφάλιση πιστοποιητικού από εργαζόµενο, χωρίς όµως να
έχει γίνει το εµβόλιο.
Πιο συγκεκριµένα, σύµφωνα µε την
καταγγελία, που είναι επίσηµη στο γραφείο της ∆ιοικήτριας Ελένης Φιλοπποπούλου, εργαζόµενος φέρεται να έχει
στην κατοχή του το πιστοποιητικό εµβολιασµού ενώ δεν έχει κάνει το εµβόλιο, δεδοµένου ότι ειχε µεταθέσει την ηµεροµηνία του ραντεβού του για αργότερα.
Όπως υπογραµµίζει ο Πρόεδρος των Νοσοκοµειακών Γιατρών Αιτωλοακαρνανίας Κώστας Μπακόπουλος, ακόµα δεν έχει επιβεβαιωθεί το συµβάν κάτι που
πρόκειται να αποκαλυφθεί όταν ολοκληρωθεί η Ε∆Ε.

Η εορτή της
Αγίας Παρασκευής
στην Ναύπακτο –
Βραβεύτηκε
ο ∆. Καρακώστας που
«σάρωσε» στις
Πανελλαδικές
(Σελ.20)

∆υστύχηµα στην
Αγρινίου-Καρπενησίου
κόστισε την ζωή του
Νίκου Ζυγούρη
(Σελ.20)

Συνελήφθη γυναίκα
που χτύπησε τον
άνδρα της στο κεφάλι
(Σελ.20)

Η αναγνώριση της
Εγκυκλίου για τον
εµβολιασµό στους
Ναούς της περιοχής
(Σελ.20)

ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ
ΘΕΟΤΟΚΟΥ
(Σελ.5)

Στις 30/7 ανοίγουν τα
ραντεβού
εµβολιασµού για τους
12-15 ετών – Τι ισχύει
για παιδιά µε
υποκείµενα νοσήµατα
(Σελ.20)

Τα νεότερα για την κατάσταση των δυο 20χρονων από
το Αγρίνιο που νοσηλεύονται σε ΜΕΘ µετά από τροχαίο

Για την πορεία της υγείας των δυο νεαρών που τραυµατίστηκαν σε τροχαίο που σηµειώθηκε την περασµένη Πέµπτη στο Αγρίνιο αγωνιά η τοπική κοινωνία που εύχεται οι δυο 20χρονοι να βγουν δυνατοί από αυτή την περιπέτεια. Το τροχαίο συνέβη όταν συγκρούστηκαν δύο
δίκυκλα στην περιµετρική µε τον έναν νεαρό να µεταφέρεται αυθηµερόν στη ΜΕΘ του Γενικού Νοσοκοµείου Πατρών «Άγιος Ανδρέας» και τον έτερο να µεταφέρεται την εποµένη στη
ΜΕΘ του Πανεπιστηµιακού Νοσοκοµείου Ιωαννίνων.
Τα νέα από τα Γιάννενα επιτρέπουν αισιοδοξία καθώς ο 20χρονος έχει αποσωληνωθεί και
νοσηλεύεται στη ΜΕΘ σε σταθερή κατάσταση. Θυµίζουµε πως έφερε σοβαρό τραύµα στο
πόδι και παρουσίασε επιπλοκές που οδήγησαν στην εσπευσµένη αναζήτηση ΜΕΘ την περασµένη Παρασκευή. Ο συνοµήλικος του που φέρει κρανιογκεφαλικές κακώσεις παραµένει
σε καταστολή και δέχεται µηχανική υποστήριξη στη ΜΕΘ του «Άγιος Ανδρέας» µε την κατάσταση να είναι σταθερή αλλά κρίσιµη και να αναµένεται νέα αξονική εντός της εβδοµάδας.

Μια
εξήγηση
ψυχολογική

Του Ã.Ó.
Τι ακριβώς είναι αυτό που
ζούμε γύρω μας; Μετά και
την
ανάγνωση
της
εγκυκλίου που έβγαλε για τα
αυτονόητα η Διαρκής Ιερά
Σύνοδος σχετικά με τα εμβόλια, την οποία διάβασαν
σχεδόν όλοι οι ιερείς της
περιοχής αναρωτιέσαι αν
ήταν όντως τόσο απλό: να
πει η Εκκλησία από την
αρχή-πριν ενάμιση χρόνο-ότι
τα εμβόλια και όλες οι εφευρέσεις του ανθρώπου είναι
ένα δώρο από τον Θεό. Κι
όποιος λέει αλλιώς είναι σχισματικός,
παλαιοημερολογίτης ή ό, τι άλλο θέλει.
Γιατί όμως δεν έγινε το
αυτονόητο;
Είναι ψυχολογικό το θέμα.
Χιλιάδες άνθρωποι που δεν
είναι ικανοποιημένοι από
την ζωή τους (πλούσιοι και
φτωχοί) δίνουν αγώνα κατά
της λογικής γιατί θέλουν σαν
τον Νέρωνα να διαλυθούν
τα πάντα. Φόβος του θανάτου λέγεται και τον έχει
αναλύσει ο Φρόιντ. Μήπως
είμαι ο μόνος που το βλέπει
αυτό; Όχι, έχω διαπιστώσει
ότι και άλλοι έχουν κάνει
την ίδια διαπίστωση. Να τι
έγραψε
ο
Θανάσης
Μαυρίδης πρόσφατα: «Τι
είναι αυτοί οι «αρνητές»;
Λένε ότι πρόκειται για τους
παλαιούς θαμώνες του καφενείου που λόγω του διαδικτύου απέκτησαν «φωνή».
Είναι και αυτοί! Όπως
θαμώνες των καφενείων
υπάρχουν και από την άλλη,
στο λεγόμενο «στρατόπεδο»
της «κοινής λογικής».
Στους αρνητές, πάντως,
υπάρχουν και μορφωμένοι
άνθρωποι. Όσο, λοιπόν,
αντιμετωπίζουμε το φαινόμενο με ισοπεδωτικές λογικές («ψεκασμένοι»), τόσο θα
το βρίσκουμε αυτό μπροστά
μας. Πιο έντονο κάθε φορά,
πιο μαζικό, πιο επικίνδυνο.
Πολλές φορές είναι πιο εύκολο να αντιμετωπίσεις κάποιον με αφορισμούς παρά με
επιχειρήματα. Είναι αλήθεια,
λοιπόν, ότι δεν σκύψαμε
από την πρώτη στιγμή με
την δέουσα προσοχή στο
πρόβλημα. Διότι απέναντί
μας έχει γιγαντωθεί ένα ετερόκλητο κίνημα που αποτελείται από ομάδες ανθρώπων με έντονο θρησκευτικό συναίσθημα, άλλες ομάδες που έχουν το αίσθημα
της αδικίας και της κοινωνικής απομόνωσης και άλλες
που αναζητούν διέξοδο
μέσα από αγώνες κάτω από
την σημαία του «αντί». Στην
πραγματικότητα και ανεξάρτητα από το πώς αυτό το
«κίνημα» αυτοπροσδιορίζεται, πρόκειται για ένα νεοσυντηρητικό αφήγημα.

(Συνέχεια στην σελ.2)