Πρωτοσέλιδα εφημερίδων και εξώφυλλα περιοδικών
Πρωτοσέλιδο Εφημερίς Δημοπρασιών:
Newspaper website Website







Recognized text:
ΕΦΗΜΕΡΙΣ
ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΩΝ
& ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣ ΜΩΝ
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΠΡΩΙΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ-ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΕΩΣ 1929
www.dimoprasion.gr
email: dimonews @ dim oprasion. gr
Γραφεία Εμμ. Μπενάκη 10 Αθήνα Τ.Κ.10564
Τηλ. 210-3215692-688 FAX 210-3215877 Τιμή 0,60 ΕΥΡΩ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9 ΙΟΥΛΙΟΥ 2021
ΑP. ΦΥΛΛΟΥ 27823
Η ΕΚΤ δεσμεύεται
για στήρι ξη της
οικονομικής
Πολιτικής της Ε
Φόβοι για αύξηση του
δημόσιου χρέους
Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα απο φάσισε να αλλάξει τον στόχο της για τον
πληθωρισμό και να επιτρέπει την αύξησή
του πάνω από το 2, όταν χρίνει αυτό αναγκαίο , με την πρτη αναθερηση από
το 2003 που έκανε στη στρατηγική της
για τη νομισματική πολιτική της.
Ο στόχος της ΕΚΤ για τον πληθωρισμό
έως σήμερα ήταν λίγο κάτω από το 2%, εν με την αναθερηση θα γίνει 2%, με
δυνατότητα να κινείται και πάνω από το
επίπεδο αυτό για κάποιο χρονικό διάστηΧΡΕΦΣΗ
σο, το βάρος από τα μέτρα για την αντιμετπιση της πανδημίας έχουν αυξήσει σημαντικά το χρέος και, μόλις σταθεροποιηθεί η ανάκαμψη, η Ελλάδα θα πρέπει να
ακολουθήσει έναν αξιόπιστο δημοσιονομικά δρόμο . Αν αυτός συνδυασθεί με τη
δέσμευση για τις μεταρρυθμίσεις που ενι
σχύουν το αναπτυξιακό δυναμικό, το ελληνικό χρέος μπορεί να παραμείνει βιο
Το Διοιχητικό Συμβούλιο θεωρεί ότι η.
σταθερότητα των τιμν δια τηρείται χαλύτερα με την ε- ΕΝΑ3
επιχεφαλής του Ευρωπαϊκού Μησυνεχισθούν οι προσπάθειες για την ενί .
σχυση του αναπτυξιακού δυναμικού της
ελληνικής οικονο μίας και χρειάζονται πιο
στοχευμένα μέτρα , εστιάζοντας στη στήρι
ξη της απασχόλησης χαι των επιχ
τικν επενδύσεων .
Η ελληνική οικονομία , είπε , ήταν πολύ
πιο ανθεκτική στην αρχή της πανδη μίας
καθς είχεπροηγηθεί την περασμένη δεκαετία μία συνολική χαι επδυνη , αλλά
αναγκαία προσαρμογή της , με την οποία
ανέκτησε την ανταγωνιστικότητα και την
πρόσβασή της στις αγορές , εξάλειψε το
δημοσιονομικό έλλειμμα χαι το έλλειμμα
στο ισοζύγιο τρεχουσν συναλλαγν και
είχε υγιή ανάπτυξη .
Ταμείο Αν άκαμψης και Ανθεκτικότητας ( RRF)
Οκ. Ρέγκλινγκ είπε ότι η L2
χανισμού Σταθερότητας , Κλάους Ρe.
γκλινγκ , μιλντας στο συνέδριο του
Economist για την ελληνική οικονο μία,
είπε ότι η Ελλάδα είχε τη δυνατότητα να
στηρίξει με μέτρα την οικονομία σε όλη
τη διάρκεια της πανδημίας , αλλά ση μεί
ωσε ότι ταμέτρα αυτά είχαν κόστος πά
νω από 15% του ΑΕ1 τη διετία 2020.
Μελέτη UNODC:
Η πανδημία του
CoVID δεν
κέκλεισε το
δρόμο στο
trafficking
σιμο, είπε.
Είπε όμως ότι η ελληνική οικονομία έ
χει και χαλά νέα καθς είναι εφικτοί οι
στόχοι για ρυθμό ανάπτυξης 3,5% φέτος
και 6% το 2022 χαι αποτελούν το βασικό
2021.
Ο κ. Ρέγκλινγκ είπε ακόμη ότι πρέπει
να έχουμε το νου μας στη βιωσιμότητα του
χρέους . Τα χαμηλά επιτόκια, είπε , αμβλύ
νουν τρα τις ανησυχίες , αλλά αυτά μπορεί να αυξη θούν όταν η Ευρωπαϊκή Κεντριχή Τράπεζα ολοκληρσει το πρόγραμ
μά της. Αυτό, τόνισε, δεν σημα ίνει ότι κι νούμαστε σε μία νέα χρίση χρέους . Ωστόσενάριο του ESM. Πρόσθεσε ότι παραμέ νουν οι κίνδυνοι, καθς η νέα μετάλλαξη
του κορονοϊού μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο, για παράδειγμα στον τουρισμό.
Σε κάθε περίπτωση , σημείωσε, πρέπει να
Μελέτη του Γραφείου των Ηνωμένων
Εθνν για τα Ναρχωτικά και το Εγκλη .
μα ( UNΟDC) αναδεικνύει τις καταστροφιχές επιπτσεις του COVID -19 σε θύ .
ματα και επιζντες της εμπορίας ανθρ
πων και υπογραμμίζει την αυξημένη στο
χοποίηση χαι εκμετάλλευση των παι.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Γραφείου
των Ηνωμένων Εθνν για τα
Ναρχωτικά και το Εγκλημα 3
οξεία αντιπαράθεση Σχοινά
. Σόιμπλε για το μεταναστευτικό
Γιατί δυσπιστεί στον εμβολιασμό η
ελληνική κοινωνία
αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ε.
πιτροπής , Μαργαρίτης Σχοινάς , για την
Προθηση του Ευρωπαϊκού Τρόπου Ζω
ής , ήρθε σε ευθεία αντιπαράθεση για το
θέμα του μεταναστευτικού - προσφυγικού
στη Νότια Ευρπη με τον πρόεδρο της
ομοσπονδιακής βουλής της Γερμανίας ,
Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, καθς ο Δρ . Σόιμπλε χαρακτήρισε τα κέντρα υποδο χής
προσφύγων στρατόπεδα συγκέντρωσης ,
στη συζήτηση που είχαν στο πλαίσιο του
διαλόγου της 25ης Συζή τη σης Στρογγυ
λής Τραπέζης του Economi st.
Στη συνέχεια ο κ . Σχοινάς δήλωσε: Αν
δεν υπάρξει μια μεγάλη ευρωπαϊκή συμφωνία για το μεταναστευτικό και το άσυλο θα συνεχίσουμε να βλέπου με Μόριες
και Φέουντα και Καλαί και άλλα απεχθή
φαινόμεναν .
Κίνητρα,
Σχεδόν Πέντε
αντικίνητρα και αντι δράσεις
εκατομμύρια
ανθρπους τον
χρόνο σκοτνει η
κλιματική αλλαγή
Παρά τα νoucher των 150 ευρ , τη συστράτευση influeηcers και τη δημιουργία ε-!
νοχν , γύρω από την έννο ιας της κατομικής ευθύνηςν, μεγάλο μέρος της ελληνική ς |
κοινωνίας δεν <συμμορφνεται . Τους λόγους αναλύουν ο ακαδημαϊκός Μιχάλης|
Σπουρδαλάκης, και ο αναπτυξιακός ψυχολόγος Αντνης Ανδρουλιδάκης .
Καρότον (νvouc her 150 ευρ , ελεύθερη πρόσβαση παντού) και αμαστίγιο ( αποκλει σμός από ένα μεγάλο μέρος της χοινωνικής ζωής - ενοχή για επιβάρυνση της υγείας των
| συμπολιτν) . Και στο ενδιάμεσο μια φράση-καραμέλα: Ατομική ευθύνην. Η κυβέρνηση έχει παίξει όλα τα οχαρτιάν εσχάτως με τον α μπαμπούλαν της εξαιρετικά μεταδοτι κής μετάλλαξης Δέλτα, προκειμένου το ανεμβολίαστο μέρος της χρας να
κάνει το πολυπόθητο εμβόλιο κατά της COVID-19.
Περισσότεροι από πέντε εκατομμύρια
θάνατοι κάθε χρόνο στον κόσμο σχετίζονται με τις ακραίες θερμοκρασίες -είτε
τις πολύ υψηλές είτε τις πολύ χαμη λέςκαι ο αριθμός τους αναμένεται να αυξη.
θεί τα επόμενα χρόνια λόγω της κλιματι
κής αλλαγής , σύμφωνα με νέα διεθνή ε πιστημονική μελέτη .
Παρόλο που κατά τα τεww.dimoprasion.r
με τον κ. Σόιμπλε (ο οποίος μετείχε μέσω
διαδικτυαχής σύνδεσης ) , εί - >A 2

Τελευταία νέα από την εφημερίδα
  • “Διψασμένη” για ρωσικό φυσικό αέριο η ΕΕ
    Η έγκυρη εφημερίδα Politico, κάνει λόγο ότι οι κυρώσεις δεν πτοούν την Ευρώπη   Mόνο τις πρώτες 15 ημέρες του 2025, οι 27 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης εισήγαγαν 837.300 μετρικούς τόνους υγροποιημένου φυσικού αερίου από τη Ρωσία Η Ευρώπη αγοράζει ρωσικό φυσικό αέριο με πρωτοφανή ρυθμό το 2025, ξοδεύοντας δισεκατομμύρια δολάρια που το Κρεμλίνο μπορεί να χρησιμοποιήσει για να χρηματοδοτήσει τον πόλεμό του στην Ουκρανία, επισημαίνει το Politico σε ανάλυσή του. Όπως σημειώνεται, αυτό έρχεται μόλις λίγες εβδομάδες αφότου η λήξη μιας σημαντικής συμφωνίας διαμετακόμισης δημιούργη�
  • Λέτε να είμαστε η πρώτη χώρα με ΑΙ factory
    Στις προκλήσεις, τα διλήμματα αλλά και τις προοπτικές που προκύπτουν από την αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης, αναφέρθηκε ο γενικός γραμματέας Ερευνας και Καινοτομίας Τάσος Γαϊτάνης, στην εκδήλωση του Athens Columbia Global Center “Artificial Intelligence: Hope vs. Hype” που πραγματοποιήθηκε στο «ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ» Οπως υποστήριξε, η είσοδος της Τεχνητής Νοημοσύνης στην καθημερινότητα, μεταφράζεται διαφορετικά για τον κάθε ένα. Ο επιστήμονας αδημονεί να τη χρησιμοποιήσει ως ένα εργαλείο που θα κάνει την έρευνα του πιο αποτελεσματική, ο επιχειρηματίας αναλογίζεται για το πως μπορεί να χ
  • Σε αναμονή οι μειώσεις φόρων για τη μεσαία τάξη
    Πρωτογενές πλεόνασμα κοντά στο 3% του ΑΕΠ και συνολικό (δημοσιονομικό) έλλειμμα που αγγίζει το μηδέν πέτυχε η Ελλάδα το 2024, ανέφερε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης   Πρωτογενές πλεόνασμα κοντά στο 3% του ΑΕΠ και συνολικό (δημοσιονομικό) έλλειμμα που αγγίζει το μηδέν πέτυχε η Ελλάδα το 2024, ανέφερε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης, μιλώντας στην ιδρυτική εκδήλωση του think tank Synergia που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα. Υπογράμμισε δε, ότι τα επιπλέον έσοδα- όπως συνέβη και τα προηγούμενα χρόνια- θα επιστρέ
  • Προτροπή Στουρνάρα για περαιτέρω μείωση επιτοκίων
    Νέες προσεκτικές μειώσεις των επιτοκίων από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα προανήγγειλε ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος Γιάννης Στουρνάρας, μιλώντας στο Ελληνογαλλικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Συγκεκριμένα υποστήριξε ότι η «η χαλάρωση της νομισματικής πολιτικής θα πρέπει να συνεχιστεί με μία σειρά μειώσεων επιτοκίων στις αμέσως επόμενες συνεδριάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΚΤ. Εξαιτίας όμως της αυξημένης αβεβαιότητας, οι κινήσεις μας θα πρέπει να είναι σταδιακές και προσεκτικές και να συνεχίσουν να βασίζονται στα εκάστοτε
  • Η Κίνα “απειλεί” τις Δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες
    Αρκετά εργοστάσια αυτοκινήτων στην Ευρώπη και την Βόρεια Αμερική αντιμετωπίζουν το ενδεχόμενο να κλείσουν το 2025   Το 2025 θα είναι μια καθοριστική χρονιά για την εξέλιξη της αυτοκίνησης και της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η μειωμένη ζήτηση στην αγορά των αυτοκινήτων λόγω της οικονομικής κρίσης, η αδυναμία των αυτοκινητοβιομηχανιών να λανσάρουν μέχρι τώρα προσιτά αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και η αυξανόμενη επίθεση των Κινέζωv κατασκευαστών αυτοκινήτων, έχουν δημιουργήσει πολλά προβλήματα στις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες’ Η τελευταία έκθεση της αμερι�