Next

Πρωτοσέλιδο Σύμβουλος:
Newspaper website Website







Recognized text:
Προκλήσεις στη
διαχείριση νερού

«Οι προκλήσεις των νέων τεχνολογιών και η διαχείριση του νερού»
σε εκδήλωση της Περιφέρειας
Δυτ. Ελλάδος, στο e-Forum
Αγροτικής Ανάπτυξης 2021.
Σελ. 3

Αντιπαραθέσεις
για τα τμήματα

28 Μαΐου 2021

Πολιτικές αναφλέξεις για την κατάργηση τμημάτων στη Δυτ. Ελλάδα. Βολές Τσιχριτζή σε βάρος
Κατσιφάρα, που απαντά για
«ανακρίβειες και ψέμματα».
Σελ. 11

Μηνύματα φίλων,
με νοήματα…
«Ολογραφία» σελ. 2

Η Εβδομαδιαία
Οικονομική Eφημερίδα της Aχαΐας
Mαιζώνος 94 | 262 21 Πάτρα
Tηλ: 2610 620 574
www.symboulos.gr
e-mail: [email protected]
Tιμή Φύλλου: 1,00 €
Περίοδος Γ’ | Aρ. Φύλλου 1206

Παρασκευή 28 Μαΐου 2021

Μεταποίηση
Αγωνία για
το Πρόγραμμα

> Εκτός χρηματοδότησης ενώ λειτουργούσαν με μηδενικούς τζίρους στην πανδημία

δεκάδες κλάδοι λόγω άδικων κριτηρίων
420 και πλέον επιχειρηματίες της
μεταποίησης στην Περιφέρεια
Δυτικής Ελλάδας εκπέμπουν την
αγωνία τους μετά την υποβολή
των προτάσεων στο πρόγραμμα
της ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗΣ που είχε
προκηρύξει η Περιφέρεια.
Ο αρχικός προϋπολογισμός του
προγράμματος, ήταν 10 εκ. €.
Με την ολοκλήρωση όμως της
προθεσμίας οι επιχειρηματίες
έμαθαν από την περιφέρεια ότι
πλέον υπάρχουν περί τις 420
επενδυτικές προτάσεις που απαιτούν περίπου 85 εκ. € δημόσια
δαπάνη. Η Περιφέρεια θα πρέπει
να λάβει θέση για το πρόβλημα
που έχει ανακύψει.
Σελ. 3

Για την κατάσταση
που έχει διαμορφωθεί
μέχρι σήμερα στον
κλάδο τους μιλούν
στο «Σ.Ε.» οι: Γιώργος
Παππάς, Πρόεδρος
του Οικονομικού Επιμελητηρίου Δυτικής
Ελλάδος, Παναγιώτης
Σκέντζος, Πρόεδρος
Σωματείου Ιδιοκτητών
Αυτοκινήτων Ταξί Πατρών και Περιχώρων,
Νίκος Μπαρδάκης,
Πρόεδρος του Συνδέσμου Πτυχιούχων
Μηχανικών Ιδιοκτητών
Συνεργείων Αυτοκινήτων Νομού Αχαΐας.

Δεν ξεκινούν από την ίδια θέση όλοι οι κλάδοι, μετά την σταδιακή άρση των περιορισμών και την επιστροφή στην κανονικότητα.
Υπάρχουν επαγγελματίες που λειτουργούσαν
την περίοδο του lockdown και ενώ οι τζίροι
τους κατακρημνίστηκαν, δεν έλαβαν καμία
απολύτως ενίσχυση.
Σε αυτούς περιλαμβάνονται οι λογιστές που
αποκλείονται από την ενίσχυση των επιστρεπτέων προκαταβολών, οι οδηγοί ταξί και οι
ιδιοκτήτες συνεργείων.
Αυτοί είναι μερικοί μόνο από τους κλάδους
που λόγω των κριτηρίων, αποκλείονται από
μια σειρά δράσεις που στόχο έχουν την ενίσχυση της ρευστότητας στις επιχειρήσεις. Κάτι
που επιβεβαιώνει ότι η επιστροφή στη λεγόμενη κανονικότητα είναι εξαιρετικά δύσκολη.
Σελ. 12-13