Πρωτοσέλιδα εφημερίδων και εξώφυλλα περιοδικών
Πρωτοσέλιδο Εφημερίς Δημοπρασιών:
Newspaper website Website







Recognized text:
ΕΦΗΜΕΡΙΣ
ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΩΝ
&e ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣ ΜΩΝ
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΠΡΩΙΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ-ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΕΩΣ 1929
www.dimoprasion.gr
email:[email protected]
Γραφεία Εμμ. Μπενάκη 10 Αθήνα Τ.Κ. 10564
Τηλ. 210-3215692-688 FAX 210-32 15877 Τι μή 0,60 ΕΥΡΩ
ΣΑΒΒΑΤΟ 24
ΚΥΡΙΑΚΗ 25 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021
ΑP. ΦΥΛΛΟΥ 27774
αοξυγόνον η
μείωση φόρων και
εισφορν για τις
επιχειρήσεις
Στα ύψηn ρευστότητα των
ελληνικν τραπεζν
Τον Μάρτιο έλαβαν 3,2 δισ. ευρ από την ΕΚΤ και 1 δισ. ευρ από καταθέσεις
"Οι επιχειρήσεις ευελπιστούν , πλέον,
πό την ΕΚΤ το
Μάρτιο, η συνολική τους έκθεσην στην Ευρωπαϊκή Κεντρική
Τράπεζα έφθασε τα 44,6 δισ.
ευρ, από 41,4
δισ. ευρ που ήστο τέλος
Φεβρουάριου.
κεφάλαια
αυτά, που κδα νείζονται
ελληνικές τράπεζες από την
ΕΚΤ, χορηγούνται με αρνητικό
σε μία μεταπασχαλινή οικονομική ανάσταση . Το άνοιγμα του εμπορίου, της εστίασης, αλλά και του τουρισμού είναι
σίγουρο ότι θα ενεργο ποιήσει τις παραμέτρους εκείνες που θα συμβάλουν στο
να επέλθει η προσδοκμενη <άνοιξην για
την οικονομία και το επιχειρείν, σημείωσε σε δήλωσή του ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου
ΤΡΑΠΕΞΑ ΠΕΙΡΑΩΣ
Eurobank
Πειραις , Βασίλης Κορκίδης
Ο . Κορκίδης συγκεκριμένα ανέφερε: Κάθε
μείωση φορολογικν και ασφαλι
στικν υποχρεσεων είναι κάτι
παραπάνω από ευπρόσδεκτη, ειδιΤα
αΠράσινην στροφή
για τους
παραγωγούς
ενέργειας
ΕΘΝΙΚΗΤΑΠΕΖΑ.
ALFHA ΒΑΝK
επιτόχιο
πλαίσιο του προΣτο δίμηνο Ιανουαρίου- Φεβρουαρίου
το καθαρό ποσό των δανείων που έλαβαν
οι επιχειρήσεις ήταν μόλις 104 εκατ . ευρ, εν για το σύνολο του ιδιωτικού τομέαη καθαρή χρηματοδότηση ήταν αρνητική
κατά 243 εκατ. ευρ , γεγονός που σημαί νει ότι οι τράπεζες εισέπραξαν περισσότερα χρεωλύσια από τα ποσά των νέων
δανείων που εκταμίευσαν.
Μετά και τα αυξημένα χεφάλαια που
εισέρρευσαν στα ταμεία των τραπεζν αγράμματος για
την ενίσχυση της
ρευστότητας του
πιστωτικού συστήματος στην ευρωζνη
που εφαρμόζει η Κεντρική Τράπεζα (το
λεγόμενο TLTRO-Τargeted Long Term
Refinancing Operations). Στην ουσία η ΕKΤ επιδοτεί με επιτόκιο που φθάνει το
1% τις τράπεζες για τη ρευστότητα που
τους παρέχει, προκειμένου όπως επανέλαβε η επικεφαλής της, Κρ . Λαγκαρντ, το
μεγαλύτερο μέρος να διοχετε υτεί στις εΜαζική στροφή στην <πράσινην ενέρ
Περισσότερα από 3,2 δισ. ευρ έλαγεια πραγματοποιούν όλοι οι μεγάλοι ενεργειακοί όμιλοι της χρας , ωθούμενοι
από την αύξη ση του κόστους της συμβατικής ηλεκτροπαραγωγής εξαιτίας της
θεαματικής ανόδου των τιμν των δι .
καιωμάτων εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα, αλλά και την ευρωπαϊκή πολιτική
προθησης τον ανανεσιμων πηγν ενέργειας (ΑΠΕ ).
ΔΕΗ. Σύμφωνα με το επιχειρη ματικό πλάνο της
ΔΕΗ, το σύνολο των υφιστάμενων λιγνιτικν μονάδων θα αποσυρθεί ως το 2023 , εν η νέα υπό κατασκευή μονάδα Πτολεμαΐδα 5 θα μετατραπεί σε
μονάδα φυσικού αερίου ως τα μέσα της δεκαετίας
και με αυξη μένη ισχύ, στα 1.000 μεγαβάτ αντί για
610 που είναι οι προδιαγραφές για
το λιγνίτη . Παράλληλα, εφαρμόζε- ΣΑ 3
ται φιλόδοξο πλάνο διείσδυσης
βαν οι τέσσερεις ελληνικές τράπεζες (E
θνική , Πειραις , Eurobank και Αlpha
Bank) από την ΕKΤ τον Μάρτιο στ0
πλαίσιο των ευνοϊκν νομισματικν μ τρων που εφαρμόζει η Φρανκφούρτη. Ωστόσο, τα κεφάλαια αυτά όπως αποδει χνύεται από τα στοιχεία της Τραπέζης
της Ελλάδος δεν κατευθύνθηκαν στη
χρηματοδότηση της οικονομίας.
θνικές οικονομίες με τη
μορφή δανείων .
Στα κάτων τους οι σχέσεις ΕΕ - Τουρκίας
Η ηλεκτροκίνηση έχει μπει για τα καλά
στην. πρίζα!
Σε έκθεση που εγκρίθηκε την Πέμπτη ,
από την Επιτροπή Εξωτερικν Υποθέσε
ων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, οι ευρωβουλευτές καλούν την Τουρκία να α ποδείξει με αξιοπιστία την ειλικρίνεια
της δέσμευσής της για στενότερες σχέ
σεις με την Ευρωπαϊκή Ενωση.
Οι ισχυρές και προκλητικές δηλσεις κατά της
ΕΕ και των χρατν-μελν της, καθς και η εχθρι κή εξωτερική πολιτική της, ειδικά έναντι της Ελλάδας και της Κύπρου, έχουν φέρει τις σχέσεις ΕΕΤουρκίας σε ιστορικό χαμηλό σημείο, αναφέρεται
στην έκθεση .
Παρά το γεγονός ότι η Τουρκία είναι υποψήφια
για ένταξη στην ΕΕ χρα , τα τελευταία χρόνια η
χυβέρνηση της Τουρκίας απομακρύνθηκε από τις
ευρωπαϊκές αξίες και πρότυπα , σημειν εται.
Στην έκθεση καλείται η Τουρκία να αποδείξει
με αξιοπιστία την ειλικρίνεια της δέσμευσής της για
στενότερες σχέσεις με την ΕΕ. Εάνη τρέχουσα αρνητική τάση δεν αντιστραφεί επειγόντως και με συνέπεια, η Επιτροπή θα πρέπει να συστήσει την επί
σημη αναστολή των ενταξιακν διαπραγματεύσε
ων , επιμένουν οι ευρωβουλευτές .
Παράλληλα, οι ευρωβουλευτές
εκφράζουν ανησυχία για τις συνε
Εντατικά
0ι αυτοκινητοβιομηχανίες θέλοντας να ανταποκριθούν στα νέα δεδομένα που επιπεριοριστικά
μέτρα για τις
πασχαλινές
μετακινήσεις
τάσσει η ηλεκτροκίνηση, προγραμματίζουν τα επόμενα χρόνια να αυξήσουν κατακόρυφα την παραγωγή ηλεκτρικν αυτοκινήτων. Αναλυτές αναφέρουν ότι περισσότερα από
50 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα αναμένεται να κυκλοφορήσουν τα επόμενα πέντε
χρόνια παγκοσμίως, εν μέχρι το 2030 οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για πάνω από 130 εκτομμύρια οχήματα.
Αυτό έχει ως συνέπεια, οι κατασκευάστριες εταιρείες να είναι διατεθειμένες να επενδύσουν από 110 έως
180 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2030 στο τομέα της ηλεκτροκίνησης, προκειμένου να βελτιωθούν τα ηλεχτρικά μοντέλα, Μέρος του συνολικού πλάνου τους είναι και η αύξηση των σταθμν φόρτισης σε δημόσιους
χρους
Οι δημόσιοι σταθμοί φόρτισης θα παίξουν τον σημαντικότερο ρόλο στην προθηση των ηλε - ΕΑ
Δημοσιεύθηκε η κοινή υπου ργική απόφαση για τα έκτακτα μέτρα περιορισμού
της υπερτοπικής κυκλοφορίας , για την
προστασία της δημόσιας υγείας από τον
κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορονοϊού στο σύνολο της επικράτειας, που
θα ισχύσουν μέχρι τις 10 Μαΐου στις 6 το
w.dimoprasion.gr
Συγκεκριμένα, κατά τον χρόνο ΣΕΛΛΑ

Τελευταία νέα από την εφημερίδα
  • Χρήστος Σταϊκούρας: Ενθαρρύνουμε τη μετάβαση σε ένα ‘‘πράσινο’’ μοντέλο αεροπορικών μεταφορών
    «Tο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ενθαρρύνει τη μετάβαση σε ένα ‘‘πράσινο’’ μοντέλο αεροπορικών μεταφορών, που θα περιορίσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του διαρκώς αυξανόμενου αριθμού μετακινήσεων», τόνισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας στο «2024 ICAO Seminar on Green Airports», το οποίο πραγματοποιείται στην Αθήνα. Κατά την τοποθέτησή του, ο κ. Σταϊκούρας αναφέρθηκε στους τέσσερις άξονες που περιστρέφεται η προσπάθεια της Ελλάδας για να γίνουν περισσότερο «πράσινα» τα αεροδρόμιά της. Αυτοί είναι: Ο νέος κανονισμός AFIR, που αφορά την ανάπ
  • Παράταση της απαλλαγής ΕΝΦΙΑ για διατηρητέα μνημεία και έργα τέχνης
    Η παράταση της απαλλαγής ΕΝΦΙΑ για διατηρητέα μνημεία και έργα τέχνης και το 2024 και η επιτάχυνση των διαδικασιών για το κυβερνητικό πάρκο «Ανδρέας Λεντάκης» περιλαμβάνονται σε τροπολογία του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, που κατατέθηκε πριν λίγο στη Βουλή. Ειδικότερα, στη τροπολογία – που θα ψηφιστεί στο πλαίσιο του  σχεδίου νόμου του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών «Κώδικας Φορολογικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις – Συνταξιοδοτική διάταξη» – προβλέπονται: Aπαλλαγή από ΕΝΦΙΑ για διατηρητέα μνημεία και έργα τέχνης �
  • Από αύριο η προπληρωμή επιδομάτων και Δώρου Πάσχα
    Ξεκινά αύριο, Παρασκευή 19 Απριλίου 2024, η προπληρωμή της τακτικής επιδότησης ανεργίας, της επιδότησης μακροχρόνιας ανεργίας και του βοηθήματος ανεργίας αυτοαπασχολουμένων, καθώς και η προπληρωμή του Δώρου Πάσχα σε επιδοτούμενους ανέργους, σε δικαιούχους της ειδικής παροχής προστασίας της μητρότητας, του επιδόματος γονικής άδειας και του επιδόματος εργασίας. Οι πιστώσεις των επιδομάτων και του Δώρου Πάσχα θα γίνουν από τη Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) με απευθείας κατάθεση στους τραπεζικούς λογαριασμούς. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, δεν
  • Θεοχάρης: Στις 29 Απριλίου η τελική ημερομηνία για την τακτοποίηση ρυθμίσεων οφειλών
    Την 29η Απριλίου 2024 προσδιόρισε ο Υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Χάρης Θεοχάρης ως καταληκτική ημερομηνία για την τακτοποίηση ρυθμίσεων οφειλών, επ’ ευκαιρία της ομιλίας του στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής.   Ο κ. Θεοχάρης επισήμανε χαρακτηριστικά ότι «Σε καμία περίπτωση δε νομοθετούμε μια διαδικασία αναβίωσης των ρυθμίσεων. Αντιθέτως, είναι μια διαδικασία που θα επιτρέψει στη διοίκηση να ‘’σκοτώσει’’ τις ρυθμίσεις που πρέπει ‘’να πεθάνουν’’. Δηλαδή, εξορθολογίζουμε το σύστημα, έτσι ώστε να μην υπάρχει ούτε ένας συμ
  • Ελλάδα: Γιατί η ανεργία επιμένει
    Οι χαμηλοί μισθοί και η απουσία συλλογικών συμβάσεων εργασίας Οι απαισιόδοξες προβλέψεις αναφέρουν ότι η ανεργία στην Ελλάδα θα παραμείνει στα επίπεδα του 10% για αρκετά ακόμα χρόνια Η ανεργία στην Ελλάδα έφτασε στο υψηλότερο επίπεδο της σύγχρονης ιστορίας (27,5%) το 2013, την περίοδο που η χώρα βρισκόταν στη δοκιμασία των Μνημονίων. Με τη σταδιακή ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας το ποσοστό της ανεργίας άρχισε να αποκλιμακώνεται, ωστόσο εδώ και έναν χρόνο παραμένει επίμονα κοντά στο 10%, ενώ το Φεβρουάριο σημείωσε και πάλι άνοδο επιστρέφοντας στο 11%. Με αυτά τα