Πρωτοσέλιδο Ηχώ των Δημοπρασιών:
Newspaper website Website







Recognized text:
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΠΡΩΙΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
ΚΩΔΙΚΟΣ: 1781
ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ
Κ.Τ.Α
ΠΕΜΠΤΗ
Helenik Post
ΧΡΟΝΙΑ
ΜΑΡΤΙΟΥ 2021
9 772529
029145
ΕΤΟΣ: 500
ΤΩΝ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΩΝ
AΡ ΦΥΛΛΟΥ 14333
Τ: 210 38 17 700-210 38 17 716-210 38 17 737 F :210 38 17 331 E: [email protected] Wwww.ihodimoprasion.gr
Ολυμπιακοί Αγνες Τόκιο
2021: Οριστικά χωρίς θεατές
από το εξωτερικό
Μητσοτάκης
Τοξικομανείς.
Τατόι
Οι θλιβερές εικόνες βίας πρέπει να είναι οι
τελευταίες δήλωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος
Μητσοτάκης σε μήνυμά του για τα επεισόδια
και τον τραυματισμό αστυνομικού στη Νέα
Σμύρνη.
Εντονες είναι οι αντιδράσεις κατοίκων του
κέντρου της Αθήνας, από τη νέα δομή του
ΟΚΑΝΑ για την στέγαση και φιλοξενία τοξι
κομανν στο κέντρο της πρωτεύουσας.
Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, ενημέρωσε την Υπουργό
Πολιτισμού και Αθλητισμού Λίνα Μενδνη
ότι εντοπίστηκε στο Προεδρικό Μέγαρο το
< χαμένον από τα τέσσερα ιστορικά κασπ, τα
οποία κοσμούσαν τους κήπους του Ανακτόρου,
στο Τατόι.
Οριστικάχωρίς θεατές από το
εξωτερικό θα διεξαχθούν οι
Ολυμπιακοί Αγνες 2021 το
καλοκαίρι στο Τόκιο.
Η κυβέρνηση της Ιαπωνίας
αποφάσισε οριστικά να μην επιτρέψει την
παρουσία θεατν από το εξωτερικό στους
Ολυμπιακούς Αγνες του Τόκιο, όπως
αναφέρει το ιαπωνικό πρακτορείο ειδήσεων
"Kyodo" . Το μέτρο αυτό λαμβάνεται προκειμένου να αποτραπεί ενδεχόμενη διάδοση
του κορονοϊού στο εσωτερικό της ασιατικής
χρας , η οποία θα φιλοξενήσει το μεγάλο
αθλητικό ραντεβού με ένα χρόνο καθυστέρητις 23 Ιουλίου έως τις 8 Αυγούστου
σελ. 2
σελ. 3
+ σελ . 8
LOCKDOWN-ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ:
500% πάνω η Αττική Οδός,
90% κάτω
οι συγκοινωνίες
2021.
Η απόφαση αφορά και τους Παραολυμπιακούς Αγνες, που θα διεξαχθούν επίσης στο
Τόκιο, από 24 Αυγούστου έως 5 Σεπτεμβρίου.
ις απότομες αυξομεισεις στην κυκλοφορία και τις κορυφσεις στην
κίνηση ως απόρροια των περιοριστικν μέτρων που είχαν ληφθεί τόσο κατά τη
διάρκεια του πρτου Ιockdown όσο και των
μέτρων που διαδέχονται το ένα τοάλλο τους
τελευταίους μήνες έρχονται να αποδείξουν
τα στοιχεία της Αττικής Οδού.
Σύμφωνα με τα δεδομένα που παρουσίασε
στο πλαίσιο της διαδικτυακής εκδήλωσης
του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων
για τις συνέπειες στις μεταφορές από την
πανδημία που πλέον έχει κλείσει χρόνο , ο
διευθυντής κυκλοφορίας και συντήρησης
της Αττικής Οδού, Φάνης Παπαδημητρίου,
σημαντική ήταν και η επίπτωση της απογευματινής απαγόρευσης κυκλοφορίας.
Ετσι, εν το Σάββατο 30 Ιανουαρίου που
δεν είχε εφαρμοστεί ακόμα η απαγόρευση
στις 6το απόγευμα η κατανομή της κίνησης
στον αυτοκινητόδρομο ήταν κανονική, μία
εβδομάδα μετά το σκηνικό άλλαξε άρδην
Υπήρχε κορύφωση μεταξύ 11.00- 12.00 και
ξανά στο διάστημα μεταξύ 5:00 και 6:00 το
απόγευμα με απότομη αύξηση της κυκλοφορίας λίγο πριν το απαγορευτικό . Αντίστοιχη
ήταν η κατάσταση το απόγευμα της Κυριακής: Το αράδειγμα της Κυριακής ήταν πιο
ακραίο έως και επικίνδυνο για ενδεχόμενο
συμβάν όχιμόνο γιατί αυξήθηκε απότομα
η κυκλοφορία , αλλά και επειδή ο κόσμος
οδηγεί πιο στρεσαρισμέναν, σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Παπαδημητρίου.
Αντίθετα το τελευταίο διάστημα με τους
περιορισμούς των διαδημοτικν μετακινήσεων και την τροποποίηση στα γραπτά χεία κυκλοφορίας που είχαν ακολουθήσει
μηνύματα μετακίνησης, η κίνηση στην
Αττική Οδό εμφανίζεται σχετικά περιορισμένη. Συγκεκριμένα η κατανομή της
κυκλοφορίας την περασμένη Παρασκευή
που ήταν εργάσιμη μέρα, ήταν ομοιόμορφη
και μειωμένη κατά 7%.
Ομως από τη σύγκριση του Σαββάτου 27
Φεβρουαρίου και του Σαββάτου 6 Μαρτίου
προκύπτει μείωση στην κυκλοφορία κατά
Σημαντικό ποσοστό
στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αγοράζει
n Μαριάννα Λάτσn
αριθμού των θανατηφόρων τροχαίων κατά
30% (35 από 50 ) .
Κατά τη χρονιά των αλλαγν της πανδημίας
και ειδικά μετά τον περασμένο Νοέμβριο
που τέθηκε σε λειτουργία η διαλειτουργικότητα των διοδίων που δίνει τη δυνατότητα
κίνησης με έναν πομποδέκτη σε όλους τους
αυτοκινητοδρόμους, το σύστημα μπαίνει
για τα καλά στις συνήθειες των Ελλήνων
οδηγν . Ετσι, η διείσδυση του ηλεκτρονικού πομποδέκτη αυξήθηκε στο 43% τον
Ιανουάριο του 2021 από το 35% που ήταν
τον Οκτβριο του 2020.
Αλλαγές που ήρθαν για να μείνουν έφερε
η πανδημία και στη λειτουργία των Μέσων
Μαζικής Μεταφοράς της Αττικής, τα οποία
είδαν έσοδα και επιβατική κίνηση να κατρα
κυλάνε έως και κατά 90% (σε ό,τι αφορά την
κίνηση ) τον περασμένο Απρίλιο, ο οποίος
ήταν και ο χειρότερος μήνας του 2020.<α
χρειαστεί μεγάλο διάστημα για να επανέλθουμε σε επίπεδα κανονικότητας στα Μέσα
Μαζικής Μεταφοράςν, επεσήμανε κατά την
τοποθέτησή του στηmν εκδήλωση ο πρόεδρος
του ΟΑΣΑ, καθηγητής , Γιάννης Γκόλλιας
τονίζοντας πως σταδιακά μετά το περσινό
lockdown , η επιβατική κίνηση αυξήθηκε
φτάνοντας όμως σε ένα πλαφόν που δεν
ξεπερνά το 60% της κίνησης μίας κανονι κής χρονιάς, καθς μεγάλο ποσοστό των
πολιτν έχει επιστρέψει στη χρήση του ΙΧ.
Σε ό,τι αφορά τα λεωφορεία, ο ίδιος επεσήμανε ότι τα δρομολόγια από τα 14.500
αυξήθηκαν κατά 3.000 με αλλαγές που χρειάστηκε να γίνουν γρήγορα και να στηριχτούν
σε μία εντελς διαφορετική φιλοσοφα , η
οποία θα αποτελέσει το βασικό μοτίβο στο
εξής. Τοσυγκοινωνιακό σύστημα λειτουρ
γούσε με χειμερινό , θερινό πρόγραμμα, με
πρόγραμμα εορτν, δηλαδή με σταθερά και
διαχρονικά έτοιμα προγράμματα. Πλέον
είναι απαραίτητος ο προσδιορισμός νέων
Την πληση μέρους ή ακόμη
και ολόκληρου του ποσοστού
7 ΤΕΡΝΑ
της στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ , έχοντας
ολοκληρσει ένα κύκλο πολύ
υψηλν αποδόσεων, φέρεται
να συζητά η Reggeborgh Invest, στο πλαίσιο
επανακαθορισμού της στρατηγικής της
παρουσίας στην Ελλάδα. Σύμφωνα με
πληροφορίες, οι σχετικές συζητήσεις έχον
ξεκινήσει μετά τη γενική συνέλευση των
μετόχων της 27ης Ιανουαρίου, κατά την
οποία η εταιρεία ανέλαβε την διοίκηση του
ομίλου και φαίνεται να συνδέονται με την
προσπάθεια των Ολλανδν να δείξουν την
αποφασιστικότητά τους να επενδύσουν στην
Ελλάκτωρ αλλά και να αντιμετωπίσουν τα
θέματα ανταγωνισμού που προκύπτουν από
την συμμετοχή στους σε δύο από ισχυρότερους τεχνικούς ομίλους της χρας. Επί του
παρόντος οι πληροφορίες κάνουν λόγο για
συζητήσεις χωρίς να προδικάζονται εξελί
ξεις . Το ολλανδικό fund συμμετέχει με 14,1%
στην Ελλάκτωρ και παράλληλα ελέγχει το
ριακο έφτασε το 500%, καθς οι πολίτες
αισθάνθηκαν απελευθερωμένοι και βγήκαν με σκοπό την αναψυχή δεδομένου ότι
επρόκειτο για τη δραστηριότητα, η οποία
είχε μειωθεί δραστικά .
Σε επίπεδο έτους στο σύνολο των αυτοκινη
29%, η οποία αυξάνεται στο 35% από τη
σύγκριση των Κυριακν 28 Φεβρουαρίου
και 7 Μαρτίου, γεγονός που καταδεικνύει ότι
κατά βάση περιορίστηκαν οι δραστηριότητες
ψυχαγωγίας και αναψυχής και κόπηκαν οι
μετακινήσεις προς τις παραλίες της Αττικής
με τους πολίτες να περιορίζονται στα στενά
όρια των δήμων τους ή στα 2 χιλιόμετρα
έξω απ' αυτούς.
Ηλιγοστή δραστηριότητα του αεροδρομίου
της Αθήνας, αποτυπνεται και στα στοιχεία
κυκλοφορίας της Αττικής Οδού, καθς εν
υπό κανονικές συνθήκες η κίνηση προς τον
αερολιμένα αντιστοιχεί στο 10% της συνολικής κίνησης του αυτοκινητοδρόμου, το
ποσοστό πλέον έχει πέσει στο μισό .
Πιο εντυπωσιακά ήταν σίγουρα τα στοι τοδρόμων της χρας , το 2020 παρατηρήθηκε μείωση στους φόρτους των οχημάτων
κατά 24%. Η κίνηση τον περασμένο Απρίλιο
δεν ξεπέρασε το 20% έως 30% των φόρτων
του 2019 κατά περίπτωση , επανήλθε σε σχε
τικά κανονικά επίπεδα το καλοκαίρι για να
πέσει περίπου στο 50% από τον Νοέμβριο
και μετά οπότε και άρχισαν να εφαρμόζονται
τα καινούρια περιοριστικά μέτρα.
Η μοναδική κατηγορία οχημάτων που παρέμεινε σχετικά σταθερή για όλο το διάστημα με εξαίρεση του μήνες του σκληρού
1ockdown πέρυσι ήταν τα βαρέα οχήματα
που εξακολουθούσαν να κυκλοφορούν για
τον ανεφοδιασμό της αγοράς. Η μειωμένη
κυκλοφορία, όπως ήταν αναμενόμενο άφησε
έντονο αποτύπωμα και στους δείκτες οδικής ασφάλειας. Ετσι, το 24% της μείωσης
είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση του αριθμού σχεδίων δρομολογίων σε πραγματικό χρόνο
των ατυχημάτων στους αυτοκινητοδρόμους
κατά 27% (276 από 377) και τη μείωση του
30,2% της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι συζητήσεις
με την Reggeborg h διεξάγονται και με τον
μεγαλομέτοχο της εταιρείας κ. Γιργου
Περιστέρη, ο οποίος σή μερα κατέχει σχεδόν
το 16% των μετοχν της εταιρείας.
Κατά ορισμένες πληροφορίες που δεν επιβεβαινονται από την εταιρεία έχει ήδη ρευστοποιηθεί ένα μικρό ποσοστό των μετοχν .
τη λήξη του πρτου και πολύ σκληρού
lockdown της περασμένης άνοιξης. Είναι
χαρακτηριστικό ότι εν κατά την περίοδο
των περιοριστικν μέτρων οι ημερήσιες
διελεύσεις είχαν πέσει στις 179.774 από τις
236.090, την πρτη εβδομάδα ανοίγματος
στις αρχές Μαΐου του 2020 , η αύξηση της
κυκλοφορίας κυμάνθnκε μεταξύ 150% και
200% τις καθημερινές , εν το Σαββατοκύ
με βάση τις μεταβαλλόμενες συνθήκες της
επιβατικής ζήτησης τόνισε.