Πρωτοσέλιδο Πρωινός Μοριάς:







Recognized text:
Έτος ιδρύσεως

1989
(Μηνιαία έκδοση)
2007 - 2017
(Εβδομαδιαία έκδοση)
2017 (Ημερήσια έκδοση)
Έδρα - Γραφεία:
ΒΙ.ΠΕ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ, 5Β
Τ.Κ. 221 00 ΤΡΙΠΟΛΗ
Τηλ.: 2710 23 51 80
Fax: 2710 23 51 80

Ημερήσια Εφημερίδα της Αρκαδίας

ΤΡΙΤΗ 9 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2021 | Αρ. φύλλου 797 | 1 €

Ελληνικά ...Βραδυδρομεία!!!
Η πορεία παρακμής των Ελληνικών Ταχυδρομείων, μέσα από τις
μεταμορφώσεις τους, ακολουθούν την πτωτική δημογραφική πορεία
της υπαίθρου χώρας. Η πρώτη απότοκος της δεύτερης. Θανατηφόρος
«ένεση» για τα ΕΛΤΑ η μετατροπή τους (το 1996) σε Ανώνυμη Εταιρεία. Την ίδια περίοδο προλειάνθηκε, για να εφαρμοσθεί, μετά διετία,
το Σχέδιο Καποδίστριας στην Αυτοδιοίκηση. Εκείνη την περίοδο,
πλην των πρωτευουσών πόλεων των νομών και ελάχιστων κωμοπόλεων, το σύνολο των χωριών της ελληνικής Επικράτειας χαρακτηρίσθηκε για τα ΕΛΤΑ «αγροτική διαδρομή». Έτσι, αρραίωναν σταδιακά
τα δρομολόγια και η «καραμούζα» του αγροτικού διανομέα σίγησε. Ακόμα και περιοχές σε ελάχιστη απόσταση από το κέντρο της
Τρίπολης, όπως η Βιομηχανική Περιοχή λ.χ., χαρακτηρίστηκαν
«αγροτική διαδρομή» και ο ταχυδρόμος, έπαψε πια ν’ αφήνει την

αλληλογραφία στο γραμματοκιβώτιο της οικίας ή της επιχείρησης. Για
τις ορεινές περιοχές ...παραλήπτης υπήρξε το καφενείο του χωριού.
Για τον αστικό ιστό της ΒΙ.ΠΕ. Τρίπολης, κάποια μεταλλικά κουτιά
στην είσοδο του βιομηχανικού τόπου.
Έτσι, φθάσαμε στη σημερινή κατάσταση, ώστε το καθημερινό φύλλο
του «Πρωινού Μοριά», παρ’ όλο που ταχυδρομείται καθ’ εκάστην
τις μεσονύχτιες ώρες, να κυκλοφορεί μέσα στην Τρίπολη, ύστερα από
τρεις (3) ημέρες!!! Ή και να χάνεται ακόμη!!! Η τακτική αυτή έχει ξεκινήσει, χωρίς καμία ενημέρωσή μας, από την 1-1-2021, ώστε
να διαπιστώσουμε μόλις χθες ότι το σημερινό φύλλο (Τρίτη
9/2/2021), που ταχυδρομείται τα μεσάνυχτα της Δευτέρας (8/2), να
είμαστε ευχαριστημένοι να φθάσει την Πέμπτη (11/2!!) στα χέρια των
αναγνωστών μας. Ζητάμε συγγνώμη γι’ αυτό, ιδίως δε από τους διαφημιζόμενούς μας, που τις ημέρες των εορτών της Πρωτοχρονιάς πάσχισαν εγκαίρως να ευχηθούν Χρόνια Πολλά στην πελατεία τους. Το
μήνυμά τους, όμως, κόντεψε να φθάσει το ...Πάσχα!!!

Δρομολογείται το επιχειρηματικό πάρκο
στη θέση Λεύκτρο Μεγαλόπολης

• Συνάντηση Αθ. Χριστογιαννόπουλου με
τον Υ.Π.ΕΝ, Κων/νο Σκρέκα

Διαδοχικές επαφές με τον Περιφερειάρχη
Πελοποννήσου, Παναγιώτη Νίκα, τον
Υπουργό Περιβάλλοντος & Ενέργειας,
Κωνσταντίνο Σκρέκα, σε κοινή σύσκεψη
με τους υπόλοιπους δημάρχους του Δικτύου Ενεργειακών Δήμων, στο οποίο μετέχει και ο Δήμος Μεγαλόπολης, καθώς και
με τον Πρόεδρο της Συντονιστικής Επιτροπής του Σχεδίου Δίκαιης Αναπτυξιακής
Μετάβασης, Κωστή Μουσουρούλη, είχε
ο δήμαρχος Μεγαλόπολης, Αθανάσιος
Χριστογιαννόπουλος, την προηγούμενη
εβδομάδα.
Στο πλαίσιο των παραπάνω συναντήσεων,
κοινό θέμα συζήτησης ήταν το θέμα της κατασκευής Επιχειρηματικού Πάρκου στη
Μεγαλόπολη, όπου διαπιστώθηκε απόλυτη
και σαφής σύγκλιση θέσεων, τόσο ως προς
την ανάγκη επιτάχυνσης των απαιτούμε-

email:
[email protected]
www.proinosmorias.gr

νων διαδικασιών, όσο και ως προς τη χωροθέτησή του στη θέση Λεύκτρο Μεγαλόπολης, λόγω της ύπαρξης διαθέσιμων επαρκών
εδαφικών εκτάσεων, πλέον των 1.500
στρεμμάτων και της θέσης του πλησίον του
αυτοκινητόδρομου.
Ο κ. Χριστογιαννόπουλος τόνισε στους
συνομιλητές του ότι η κατασκευή Επιχειρηματικού Πάρκου, με αυτά τα χαρακτηριστικά, είναι αναγκαία προϋπόθεση για την
βιώσιμη πορεία του Δήμου Μεγαλόπολης
στο μέλλον.
Λίαν προσεχώς, ο κ. Χριστογιαννόπουλος
θα δώσει συνέντευξη τύπου, όπου θα ενημερώσει τους πολίτες για όσα ειδικότερα θέματα συζητήθηκαν στις παραπάνω
συναντήσεις, καθώς και για τις γενικότερες
εξελίξεις που αφορούν στη δίκαιη αναπτυξιακή μετάβαση του Δήμου.

Οι θέσεις του ΑΔΜΗΕ
για το προχθεσινοβραδινό μπλακ άουτ
• Τι λέει η ΓΕΝΟΠ
O ΑΔΜΗΕ ενημερώνει ότι το συμβάν της
7ης Φεβρουαρίου προκλήθηκε από ηλεκτρικό εσωτερικό σφάλμα σε αυτομετασχηματιστή 400/150/30kV ισχύος 280MVA που
βρίσκεται εντός του Κέντρου Υπερυψηλής
Τάσης (ΚΥΤ) Κουμουνδούρου. Επιπλέον,
σημειώθηκε αδυναμία λειτουργίας του αντίστοιχου διακόπτη προστασίας ισχύος 150 kV.
Ο συνδυασμός των δύο αυτών βλαβών είχε
ως αποτέλεσμα την εκδήλωση πυρκαγιάς και
την απώλεια της ηλεκτροδότησης μέσω Υψηλής Τάσης σε περιοχές της Αττικής και της
Πελοποννήσου, η οποία αντιμετωπίστηκε με
ταχύτητα και ασφάλεια από το προσωπικό
του ΑΔΜΗΕ, επιτυγχάνοντας αποκατάσταση
της λειτουργίας του Συστήματος σε διάστημα
μικρότερο της μίας ώρας.
Ειδικότερα για τον εξοπλισμό που παρουσίασε βλάβη, σημειώνεται ότι ο αυτομετασχηματιστής κατασκευάστηκε το 1986 και ο
διακόπτης το 1972, με τα δύο στοιχεία να τίθενται σε ηλέκτριση και λειτουργία το 1991,
γεγονός που αποδεικνύει την παλαιότητα μέρους του εξοπλισμού του Συστήματος Μεταφοράς. Αναγνωρίζοντας αυτή τη συνθήκη,
ήδη από το 2018 ο Διαχειριστής προκήρυξε
διαγωνισμό προμήθειας 10 νέων αυτομετασχηματιστών στο πλαίσιο της ανανέωσης
κρίσιμων στοιχείων του Συστήματος. Ωστόσο,
λόγω προσφυγών κατά του διαγωνισμού, η
διαδικασία ολοκληρώθηκε στις αρχές του
2020 και οι πρώτοι αυτομετασχηματιστές
αναμένεται να παραδοθούν το αμέσως επόμενο διάστημα.
[• ΣΕΛ. 3]