Πρωτοσέλιδα εφημερίδων και εξώφυλλα περιοδικών
Πρωτοσέλιδο Ο Λόγος:







Recognized text:
Ο ΛΟΓΟΣ e
agge lia
ΓΑ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΑΣ
[email protected]
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
www.e-aggelia.gr
AP. ΦΥΛΛΟΥ 10185-ΕΤΟΣ 36ο-ΤΙΜΗ 1 Ε
ΠΕΜΠΤΗ 13 ΑΥΓΟΥΣ ΤΟΥ 2020
ΠΛΗΓΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ
ΣΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΣΕ ΟιΚΟ ΕΥΓΗΡΙΑΣ,
Βουτιά
ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΤΟΧΕΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
στα φορολογικά
έσοδα τον Ιούλιο
Σελ. 5
Η γερουσιαστής
Κάμαλα Χάρις,
η υποψήφια
αντιπρόεδρος
του Μπάιντεν
ΚινδύνοoύΣελ . 6
ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ
Σελ. &
Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙ ΚΟΥ ΥΠΕΞ
Τουλάχιστον... Παράδοξο
Και θέμα μειονοΤικής
εκπαίδευσης στη Θράκη
ανοίγει η Τουρκία
Είναι τουλάχιστον Παράδοξο, αν όχι
αστείο, να υποδεικνύει η Τουρκία στην Ελλάδα την ανάγκη σεβασμού μειονοτικν
δικαιωμάτων, τονίζει το υπουργείο Εξωτερικν σε ανακοίνωσή του " σχετικά με τη
χθεσινή τοποθέτηση του τουρκικού ΥΠΕΞ
Περί σχολείων μουσουλμανικής μειονότnτας στη Θράκη".
Παράλληλα, επισημαίνει ότι η ιστορία θα
παραμείνει για Πάντα ο Πλέον αντικειμενικός μάρτυρας για τον συστηματικό τρόπο
εξάλειψης από την Τουρκία όλων των μειονοτήτων στην επικράτειά της κατά τη
διάρκεια του εικοστού αινα.
Όσον αφορά τις εκπαιδευτικές επιλογές
της ελληνικής Πολιτείας, το υπουργείο
Εξωτερικν υπογραμμίζει ότι αυτές γίνονται ισότιμα και χωρίς διακρίσεις για
όλους τους Έλληνες Πολίτες, Πάντοτε με
αποκλειστικό γνμονα την Ποιότητα της
Παρεχόμενης εκπαίδευσης και το συμφέ
ρον των μαθητν. Ειδικότερα για τη μουσουλμανική μειονότητα , σημεινει ότι
στην Περιοχή λειτουργούν 115 μειονοτικά
δημοτικά σχολεία, εντός των οποίων η Παρεχόμενη διδασκαλία διασφαλίζει στο
ακέραιο όλα τα δικαιματα των μαθητν
και Προσθέτει καταληκτικά: "ΠαρεμπιπτόΤα μπαρ έκλεισαν
τα μεσάνυχτα και
ο κόσμος βγήκε
στις πλατείες
Σελ. 3
ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΥΠΕΞ ΕΕ ΚΑΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝΔΙΑ ΜΕ ΠΟΜΠΕΟ
Σελ . 3
ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ Η ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ
Μπαρά
Εδιπλωματικής
Στην γειτονιά
των αγγέλων
ο σπουδαίος Ντίνος
Χριστιανόπουλος
αντεπιθεσηςντως, στην Κωνσταντινούπολη το 1955
υπήρχαν 54 ελληνικά δημοτικά σχολεία,
εν σήμερα μόνο 3. Γνωρίζει άραγε η
τουρκική nγεσία γιατί;".
Σελ. 8
Σελ. 2
Ο λογικός