Πρωτοσέλιδα εφημερίδων και εξώφυλλα περιοδικών
Πρωτοσέλιδο Πρωινός Μοριάς:







Recognized text:
Έτος ιδρύσεως

1989
(Μηνιαία έκδοση)
2007 - 2017
(Εβδομαδιαία έκδοση)
2017 (Ημερήσια έκδοση)
Έδρα - Γραφεία:
ΒΙ.ΠΕ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ, 5Β
Τ.Κ. 221 00 ΤΡΙΠΟΛΗ
Τηλ.: 2710 23 51 80
Fax: 2710 23 51 80

Ημερήσια Εφημερίδα της Αρκαδίας

ΤΕΤΑΡΤΗ 22 Ιουλίου 2020 | Αρ. φύλλου 665 | 0,50 €

email:
[email protected]
www.proinosmorias.gr

Ο Εθνικός μας Ήρωας
Νικόλαος Κατούντας
Έχουμε την ιδιαίτερη χαρά να φιλοξενούμε σήμερα κείμενα-μαρτυρίες για τον
Θρυλικό Λοχαγό, Νικόλαο Κατούντα, με
καταγωγή, εκ πατρός, από την Παναγίτσα
Αρκαδίας (Δήμος Τριπόλεως), τον «Λεωνίδα της Κερύνειας», τα οποία μας εμπιστεύτηκε, μαζί με φωτογραφίες του η
σύζυγός του Σταυρούλα Κατούντα.
Προσηλωμένος στο καθήκον του και πολεμώντας προδομένος στα προκεχωρημένα
φυλάκια του εθνικού μας χώρου, άφησε τη
γυναίκα του μόλις 21 ετών, μ’ ένα μωρό
πέντε μηνών στην αγκαλιά της κι ένα στην

κοιλιά της. Είναι οι δύο πανάξιες κόρες του
εικονιζόμενου Παλλήκαρου.
«Εν όψει της Μαύρης Επετείου, σας
στέλνω 4 συγκλονιστικά κείμενα - μαρτυρίες, για να μπουν όποια και όπως εσείς
κρίνετε. Μάλιστα, σαν αύριο (σήμερα)
περνά στο Πάνθεον των Ηρώων ο θρυλικός
Λοχαγός ΚΑΤΟΥΝΤΑΣ. Είναι ο μοναδικός
Λοχαγός με τις 5 μάχες, ο οποίος πολεμούσε 3 μέρες συνεχόμενα τον Τούρκο εισβολέα, καταφέροντάς του τα πιο καίρια
πλήγματα και τις μεγαλύτερες απώλειες».
[• ΣΕΛΙΔΕΣ 9-10-11]

Κοινή σύσκεψη διοίκησης ΚΤΕΛ Αρκαδίας με τους δημάρχους
και τον αντιπεριφερειάρχη, για το μέλλον των άγονων γραμμών

• Ομόθυμη η υποστήριξη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, για τη διατήρηση
των δρομολογίων στα απομακρυσμένα και έρημα χωριά του νομού

Πρόθυμοι να συμβάλουν με κάθε νόμιμο
τρόπο για τη διατήρηση των άγονων συγκοινωνιακών γραμμών του νομού Αρκαδίας,
εμφανίσθηκαν οι δήμαρχοι των πέντε δήμων
της, αλλά και ο αντιπεριφερειάρχης Αρκαδίας, Χρήστος Λαμπρόπουλος, κατά τη
χθεσινή κοινή σύσκεψή τους με το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΤΕΛ Α.Ε., του συγκοινωνιακού φορέα που μέχρι τώρα σήκωνε και
σηκώνει το βάρος της αδιάλειπτης παρουσίας
του λεωφορείου και στα πλέον απομακρυσμένα χωριά.
Η πρωτοβουλία της διοίκησης του ΚΤΕΛ
να κοινοποιήσει τις εγγενείς αδυναμίες που
αντιμετωπίζει, ώστε να υπηρετήσει με συνέπεια την τακτική επικοινωνία των Αρκαδικών κοινοτήτων με την πρωτεύουσα του
νομού, αλλά και με τις επιμέρους κωμοπόλεις
του, στους καθ’ ύλην αρμόδιους για την ποιότητα ζωής των τοπικών κοινωνιών, δηλαδή
τους δημάρχους, σήμανε χθες και την πρώτη
πράξη αξιοποίησης του αυτοδιοικητικού θεσμού.
«Σας κάλεσα να συζητήσουμε για λογαριασμό της οικογένειας του ΚΤΕΛ και σας ευχαριστώ όλους που ανταποκριθήκατε στην
πρόσκλησή μας» είπε, καλοσωρίζοντας τους
εκπροσώπους των φορέων της Τοπικής Αυ-

τοδιοίκησης πρώτου και δεύτερου βαθμού, ο
πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου,
Νίκος Κουτσόγιωργας, ο οποίος εν συντομία περιέγραψε την «κλινική» κατάσταση
της εταιρείας στην οποία προΐσταται, αναφερόμενος μάλιστα και στο χρονικό της 70χρονης διαδρομής της.
«Είναι ορατός ο κίνδυνος να μην αντέξει η
εταιρεία στην εξυπηρέτηση της άγονης γραμμής της Αρκαδίας» είπε ο κ. Κουτσόγιωργας,
καθώς «στην εποχή μου από το χωριό μου
(Αράχωβα Λακωνίας) εκκινούσαν κάθε μέρα
δύο λεωφορεία για την Τρίπολη, σήμερα μετά
βίας ξεκινούν δύο τρακτέρ!

Ο κ. Κουτσόγιωργας, αφού αναφέρθηκε σε
εμπειρία την οποία αποκόμισε προ 30ετίας
συμμετέχοντας ο ίδιος σε μια Επιτροπή της
Ναυτιλίας, προς εξυπηρέτηση των άγονων
γραμμών της νησιωτικής χώρας, ενημέρωσε
τους δημάρχους πως υπάρχει το θεσμικό
πλαίσιο και προβλέπεται, αφενός οι ίδιοι οι
δήμοι να συμμετάσχουν ακόμη και ως μέτοχοι στην ΚΤΕΛ Α.Ε., αφετέρου δύνανται να
επιδοτούν το παθητικό των άγονων γραμμών
των δήμων τους, που στο σύνολο των διαδρομών της Αρκαδικής υπαίθρου αγγίζουν το
72%!
[• ΣΕΛΙΔΑ 3]