Πρωτοσέλιδο Πρωινός Μοριάς:







Recognized text:
Έτος ιδρύσεως

1989
(Μηνιαία έκδοση)
2007 - 2017
(Εβδομαδιαία έκδοση)
2017 (Ημερήσια έκδοση)
Έδρα - Γραφεία:
ΒΙ.ΠΕ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ, 5Β
Τ.Κ. 221 00 ΤΡΙΠΟΛΗ
Τηλ.: 2710 23 51 80
Fax: 2710 23 51 80

Ημερήσια Εφημερίδα της Αρκαδίας

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10 Ιουλίου 2020 | Αρ. φύλλου 657 | 0,50 €

email:
[email protected]
www.proinosmorias.gr

Μετεξελίσσεται σε Αναπτυξιακό Οργανισμό ―τον πρώτο
στην Πελοπόννησο― η Αναπτυξιακή Εταιρεία Πάρνωνα
• Ύστερα από 25 χρόνια παρουσίας στο αναπτυξιακό γίγνεσθαι της νοτιοανατολικής Πελοποννήσου ― Σάββατο 18 Ιουλίου η ιδρυτική Γ.Σ., στο Λεωνίδιο
Αισίως 25 χρόνια από την ίδρυσή της
συμπληρώνει φέτος η Αναπτυξιακή Εταιρεία Πάρνωνα, η οποία σε πανηγυρικό
κλίμα προαναγγέλλει την προγραμματισμένη
Γενική της Συνέλευση, που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 18 Ιουλίου στη Φάμπρικα
Πολιτισμού στο Λεωνίδιο, μέσω της οποίας
αναμένεται να λάβει τη μορφή του Αναπτυξιακού Οργανισμού, σύμφωνα με τη θεσμική
αλλαγή που επέφερε ο Νόμος 4674/2020.
Η απόφαση σταθμός συμπίπτει με την επετειακή εκδήλωση «25 Χρόνια Αναπτυξιακή
Πάρνωνα» και οι προγραμματισμένες εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν παρουσία του
αρμόδιου υφυπουργού Εσωτερικών, Θεόδωρου Λιβάνιου και του υφυπουργού
Εξωτερικών, Κώστα Βλάση.

Ως ομιλητής θα συμμετάσχει ο βουλευτής
Κοζάνης και πρωτοπόρος στο χώρο των Αναπτυξιακών Εταιρειών, επί 25 χρόνια Γενικός
Διευθυντής της ΑΝΚΟ, Γεώργιος Αμανατίδης. Έχουν κληθεί δήμαρχοι της περιοχής, βουλευτές, πρόεδροι Επιμελητηρίων κ.ά.

Όλους τους ανωτέρω αναμένεται να υποδεχθεί στις 18 Ιουλίου στο Λεωνίδιο ο δήμαρχος της πόλης και πρόεδρος της
Αναπτυξιακής Πάρνωνα, Χαράλαμπος
Λυσίκατος.
[• ΣΕΛΙΔΕΣ 2 - 10 - 11]

Αίφνης, μείζον θέμα με το νέο λογότυπο ως brand name
της περιφέρειας Πελοποννήσου
• Ναζιστικής έμπνευσης(!) καταγγέλλει το «έκτρωμα» ο Π. Τατούλης
Την παρέμβαση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ζήτησε με παρέμβασή
του, τις πρωινές ώρες χθες, ο τέως Περιφερειάρχης Πέτρος Τατούλης, «προκειμένου να αποσυρθεί η διαφημιστική καμπάνια
της Πελοποννήσου, η οποία παραπέμπει
ευθέως σε ναζιστικά σύμβολα», σύμφωνα με
ανάρτησή του στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, ώστε να εξαναγκαστεί η περιφερειακή Αρχή, μέχρι το μεσημέρι, ν’ αποσύρει
το εν λόγω λογότυπο και στη θέση του να
προτείνει άλλο, το οποίο υπόκειται και πάλι
σε σκληρή κριτική και σε δυσμενή σχόλια εκ
μέρους του τέως περιφερειάρχη.

«Ν’ αποσυρθεί και το νέο σήμα»
«Δημοσιοποιούμε το σήμα της «ντροπής»
που επέλεξε ο κ. Νίκας ως ταυτότητα-brand
της Πελοποννήσου. Με χαρακτηριστικά που
παραπέμπουν στο ναζισμό των SS (Ες - Ες),
ήθελε να διαφημίσει την Πελοπόννησο ο κ.
Περιφερειάρχης…!!!
Μετά την παρέμβασή μας και την κατακραυγή όλων των ειδικών για την τουριστική προβολή, ο κ. Νίκας το απέσυρε άρον
άρον σαν… κλέφτης και το αντικατέστησε με
προχειρότητα και με απόλυτη άγνοια, με ένα
νέο αντιλειτουργικό και πέρα και έξω από
τους κανόνες του σύγχρονου marketing.
Ποιος το αποφάσισε; Με τι διαδικασίες

επιλέγει; Πόσο στοίχισε;
Ζητάμε άμεσα την απόσυρση και του πρόχειρου, νέου σήματος.
Σε περίπτωση που κρίνει η Περιφερειακή
Αρχή ότι πρέπει να αλλάξει το brand τουρισμού της Πελοποννήσου, οφείλει η νέα
πρόταση να είναι αποτέλεσμα ενός συγκεκριμένου σχεδιασμού κατόπιν διαβούλευσης.
Αντί η Περιφερειακή Αρχή να ασχοληθεί
με τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει
ο τομέας του τουρισμού και την αγωνία των
επαγγελματιών, αντί να ασχοληθεί με την
ακύρωση της Aegean προς τους προορισμούς του εξωτερικού από το αεροδρόμιο
της Καλαμάτας, από λόγους καθαρά πολιτικής εμπάθειας και εμμονής, προσπάθησε να
αντικαταστήσει εν κρυπτώ ένα βραβευμένο
διεθνώς brand που προέκυψε μετά από διαγωνισμό, τα πνευματικά δικαιώματα του
οποίου ανήκουν στη Διεύθυνση Αναπτυξιακού Προγραμματισμού της Περιφέρειας.
Ντροπή…»
[• ΣΕΛΙΔΑ 3]