Πρωτοσέλιδο Εφημερίς Δημοπρασιών:
Newspaper website Website







Recognized text:
ΕΦΗΜΕΡΙΣ
ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΩΝ
&c ΠΛΕΙΣΤ ΗΡΙΑΣ ΜΩΝ
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΠΡΩΙΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ-ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΕΩΣ 1929
www.dimoprasion.gr
email: dimonews @ dimoprasion.gr
Γραφεία Εμμ. Μπενάκη 10 Αθήνα Τ.Κ. 10564
Τηλ. 210-3215692-688 FAX 210-32 15877Τιμή 0,60 ΕΥΡΩ
ΤΕΤΑΡΤΗ 8 ΙΟΥΛΙΟΥ 2020
ΑP. ΦΥΛΛΟΥ 27575
Καρδίτσα και
Ρέθυμνο από τις
πιο ασφαλείς
ευρωπαϊκές
Πόλεις
0ΟΣΑ: Ανεργία όπως το 1930
2020-Worker Security and the
COID-19 Crisis).
Οπως και για τις προοπτικές
της οικονομίας των χωρν-μελν του, ο 0ΟΣΑ κατάρτισε τις
προβλέψεις για την απασχόληση και την ανεργία με βάση δύο,
εξίσου πιθανά όπως τα θεωρεί,
σενάρια: το πρτο υποθέτει ότι
θα συνεχισθεί η υποχρηση της
έξαρσης του κορονοϊού, εν το
δεύτερο ότι θα υπάρξει δεύτερο
κύμα του αργότερα στο 2020. Η
μέση απασχόληση στον 0ΟΣΑ
προβλέπεται να μειωθεί κατά
4,1% έως 5% φέτος, ανάλογα
με το αν θα αποφευχθεί ή όχι ένα δεύτερο κύμα έξαρσης της
COVID-19, εν αναμένεται να
αυξηθεί από 0,3 % έως 1,6% το
2021. Ακόμη και στο καλό σενάριο , πάντως, το μέσο ποσοστό ανεργίας στις χγια
περπάτημα και
ποδηλασία
ΕIOSED
Η Καρδίτσα, η οποία κατέκτησε το Ευρωπαϊκό Βραβείο στην κατηγορία μικρν
πόλεων και το Ρέθυμνο, το οποίο κατέκτησε τη 2η θέση στην κατηCOVID-19
γορία των μεγάλων πόλεων ΕΧ 3
Γερμανός ΥΠΕΣ:
Δεν μπορεί μόνο
Ιταλία, Μάλτα,
Ελλάδα και
Ισπανία να
σηκνουν το
βάρος των
προσφύγωνν
γάλη ύφεση της δεκαετίας του 1930,
σύμφωνα με έκθεση που έδωσε σήμερα
( σ.σ. Τρίτη) στη δημοσιότητα ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (OECD Employment Outlook
Το μέσο ποσοστό της ανεργίας στις
χρες του 0ΟΣΑ προβλέπεται να αυξηθεί τουλάχιστον στο 9,4% στ0 τέλος του
2020, το υψηλότερο επίπεδο μετά τη με
ρες του οΟΣΑ θα διαμορφωθεί.
στο 7,7% το επόμενο έτος.
Για την Ελλάδα, ο 0ΟΣΑ προΣΕΛΔΑ
Θερινές προβλέψεις Κομισιόν για Ελλάδα:
Υφεση 9% το 2020
<Φθάνει ένα σκάφος και στη συνέ χεια γίνονται τηλεφωνικές συνομιλίες σε
όλη την Ευρπη: ποιος είναι διατεθειμένος να τους δεχτεί; Η κατάσταση δεν είναι αντάξια της Ευρωπαϊκής Ενωσης,
δήλωσε ο υπουργός Εσωτερικν Χορστ Ζεεχόφερ, με το . L
λιο, εν με βάση τις θερινές προβλέψεις
αναμένεται βραχυπρόθεσμη αύξηση της αΜείωση 9% θα σημεισει το ελληνικό
ΑΕΠ το 2020, εν το 2021 αναμένεται να
παρουσιάσει αύξηση 6% σύμφωνα με τις
θερινές προβλέψεις της Κομισιόν. Ειδικότερα, τ0 πρτο τρίμηνο του έτους το
ΑΕΠ μειθηκε κατά 1,6% σε σχέση με το
προηγούμενο τρίμηνο. Η μείωση του ΑΕl σχετίζεται με την πτση των επενδύσεων και των εξαγωγν , σύμφωνα με την
Ευρωπαϊκή Επιτροπή, εν ο αντίκτυ πος
των περιοριστικν μέτρων θα φανεί πε.
ρισσότερο στο δεύτερο τρίμηνο με μείωση της εγχριας ζήτησης και των εξαγωγν.
Με τη σταδιακή άρση των περιοριστικν μέτρων αναμένεται και ανάκαμψη
της οικονομικής δραστηριότητας. Σύμφωνα,
με τα στοιχεία της Κομισιόν, ο τουρισμός
και οι μεταφορές αναμένεται να πληγούν
σοβαρά εξαιτίας των συνεπειν της πανδημίας του κορονοϊού, εν η ανάκαμψη
των εξαγωγν έχει να κάνει και με τις
προοπτικές των κύριων εμπορικν εταί
ρων της Ελλάδας .
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υπογραμμίζει
ότι η πρόβλεψη υπόκειται σε συνθήκες αβεβαιότητας, ειδικά εξαιτίας της μεγάλης
έκθεσης στους κινδύνους που έχουν σχέση
με τα ταξίδια και τον αντίκτυπο στον τουριστικό τομέα της Ελλάδας. Παράλληλα, η
Κομισιόν αναφέρει ότι τα περιοριστικά
μέτρα που τέθηκαν σε εφαρμογή προκάλεσαν καθυστερήσεις, εντός και εκτός της αγοράς εργασίας τον Μάρτιο και τον Απρ νεργίας.
Αναφορικά με τις τιμές
ΣΕΛΛΑ
Από τους μεγαλύτερους της Ευρπης ο
μέσος όρος ηλικίας αυτοκινήτων
στην Ελλάδα
Στην Ελλάδα ο
Πρτος επίγειος
σταθμός του
Ευρωπαϊκού
Οργανισμού
Διαστήματος για
το ευρυζωνικό
δίκτυο
Ο μεγάλος όγκος εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από το εξωτερικό, ειδικά την περίοδο της οικονο μικής
κρίσης, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες αιτίες αύξησης του μέσου όρου ηλικίας των ελληνικν αυτοκινήτων.
Σήμερα, ο μέσος όρος ηλικίας στη χρα
μας φλερτάρει με τα 16 έτη και είναι από
τους μεγαλύτερους της Ευρπης, όταν στο
Λουξεμβούργο ο αντίστοιχος μέσος όρος
ηλικίας των αυτοκινήτων είναι τα 6,2 έτη,
στο Βέλγιο τα 7,7 έτη και στην Αγγλία τα
8,5 έτη.
Πριν από μία δεκαετία ο μέσος όρος
στην Ελλάδα βρισκόταν κοντά στα 11,5 έτη. Στη διάρκεια της τελευταίας επταετί
ας υπήρξε ραγδαία αύξη ση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων. Τα στοιχεία των
πωλήσεων το 2013 έδειχναν ότι υπήρξαν
6.280 εισαγωγές μεταχειρισμένων οχη μάτων , εν πέρυσι στη χρα μας οι εισαγω-|
γές εκτοξεύθηκαν στις 71.095 μονάδες, με
τάση για φέτος να κάνουν νέο ρεκόρ πωλήσεων αν δεν εμφανιζόταν η πανδη μία
του κορονοϊού και ανέκοπτε τις εισαγωγές.
Το βασικότερο χαρακτηριστικό που τα
εισαγόμενα αυτοκίνητα αποτελούν τη βασική αιτία της αύξησης του μέσου όρου της
ηλικίας του ελληνικού στόλου είναι ότι η
μέση ηλικία των εισαγόμενων επιβατικν
αυτοκινήτων κινείται πλέον στα 10,6 έτη,
εν μόλις το 5,6% έχει σύγχρονη τεχνολογία Euro 6, που θεωρείται αποδεκτή για
τα περιβαλλοντολογικά δεδομένα. Και αφού οι πωλήσεις καινούριων
Στην Ελλάδα θα κατασκευαστεί ο
πρτος επίγειος σταθμός του ευρωπαϊκού προγράμματος για την επόμενη γενιά τηλεπικοινωνιακν υπηρεσιν (

Τελευταία νέα από την εφημερίδα