Πρωτοσέλιδα εφημερίδων και εξώφυλλα περιοδικών
Πρωτοσέλιδο Ηχώ των Δημοπρασιών:
Newspaper website Website







Recognized text:
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΠΡΩΙΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
ΟΙΚΟΝ ΟΜΙΚΗ
ΚΩΔΙΚΟΣ: 1781
ΤΕΤΑΡΤΗ
ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ
Tax. oaφο
ΙΟΥΝΙΟΥ 2020
ΧΡΟΝΙΑ
9772529
029138
ΕΤΟΣ: 49ο
ΤΩΝ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΩΝ
ΑPΡ. ΦΥΛΛΟΥ 14152
ΤΗ 210 38 17 700-210 38 17 716-210 38 17 737 F: 210 38 17 331 E: [email protected] Wwww.ihodimoprasion.gr
Τετράωρn στάση εργασίας
την Πέμπτη σε τρένα & τραμ
Ευρπη
Ηλεκτρονικό τιμολόγιο
Προνοιακά επιδόματα
Οι Ευρωπαίοι απολαμβάνουν τη νέα χαλάρωση
των περιοριστικν μέτρων για τον κορωνοϊό,
αλλά στα νοσοκομεία ετοιμάζονται για το επόμενο κύμα μολύνσεων.
Με πρωτοβουλία του Υπουργείου Οικονομικν
προετοιμάστηκαν, υπογράφηκαν και δημοσιεύθηκαν δύο Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις για
την εφαρμογή του ηλεκτρονικού τιμολογίου
μεταξύ των προμηθευτν και των φορέων του
Δημοσίου οι οποίοι κάνουν αγορές προϊόντων
ή/και υπηρεσιν
ολο και περισσότερες ατομικές επιχειρήσεις
και μικροεπαγγελματίες ανακαλύπτουν τρα
ότι δικαιούνται να ζητήσουν να λάβουν τα
τουλάχιστον 1.500 ή 2.000 ευρ (ή και πολύ
περισσότερα) από τα προνομιακά δάνεια που
δίνει το κράτος.
Ακινητοποιημένα αναμένεται
να μείνουν τα τρένα της
ΤΡΑΙΝΟΣΕ και οισυρμοί του
τραμ την Πέμπτη 25 Ιουνίου
2020 μεταξύ 12:00-16:00, λόγω
- σελ. 2
+ σελ. 3
+ σελ. 8
στάσης εργασίας που έχει εξαγγείλει η
Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικν.
Τις ίδιες ρες αναμένεται να μην πραγματοποιούνται τα δρομολόγια της γραμμής 3 του
Μετρό στο τμήμα Δουκ. Πλακεντίας-Αεροδρόμιο και αντίστροφα.
Τα αιτήματα των εργαζομένων σύμφωνα με
ανακοίνωση της ΠΟΣ (μέλος είναι και το
Σωματείο Εργαζομένων Τραμ ) είναι:
Η υπογραφή ΣΣΕ στον ΟΣΕ και στη ΣΤΑΣΥ,
ΣΣΕ 2020 για το προσωπικό της πρην ΕΕΣ
ΣΤΥ που απορροφήθηκε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ,
επαναπρόσληψη των απολυμένων από την
ΤΡΑΙΝΟΣΕ, διασφάλιση των θέσεων εργασίας , προσλήψεις προσωπικού και να μπει
τέλος στην απραξία των τελευταίων ετν
με προθηση της ολοκλήρωσης των έργων
στον ΟΣΕ και το ΤΡΑΜ και συντήρηση της
σιδηροδρομικής υποδομής,
ΚΕμείς ως Σιδηροδρομικοί, θα συνεχίσουμε
μέχρι τέλους να προβάλλουμε τις θέσεις μας
για ένα σύγχρονο-ενιαίο- δημόσιο σιδηρόδρομο προς όφελος της κοινωνίας και της
χρας . Ως εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής
τροχιάς θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε από
τις διοικήσεις τα αυτονόητα για την εύρυθμη
λειτουργία μας) επισημαίνεται στην ανακοίνωση της ΠΟΣ
<Χωματερήν παλαιν μεταχειρισμένων
αυτοκινήτων η Ελλάδα
πς μεταχειρισμένα με πειραγμέ
ναν χιλιόμετρα, ως άθικτα, εν στην
πραγματικότητα πρόκειται για ταλαι πωρημένα αυτοκίνητα κι αυτό διαπιστνεται όταν καλούνται να περάσουν
από ΚΤΕΟ.
εγάγγραινα εξελίσσεται η αγορά
εισαγόμενων μεταχειρισμένων
Ιαυτοκινήτων ελλείψεισοβαρν
ελέγχων και μέτρων που να διασφαλίζουν την ποιότητα, την "καθαρότητα"
αυτν των αυτοκινήτων αλλά και τις
περιβαλλοντικές συνέπειες από τη
χρήση τους.
Η κατάσταση είναι ιδιαίτερα σοβαρή
και απειλητική με τις συνεχς αυξανόμενες εισαγωγές με αποτέλεσμα να
έχει μετατραπείη χραμας σεχωματερήν των παλαιν μεταχειρισμένων
αυτοκινήτων της και η δευτερογενής
αγορά αυτοκινήτου κυριαρχείται ήδη
από εισαγωγές μεταχειρισμένων επι βατικν και ελαφρν φορτηγντα
οποία οι ευρωπαϊκές χρες , κυρίως
του Βορρά , σπρχνουν> στο εξωτε
ρικό λόγω των ρύπων τους .
Τα στοιχεία από τις καταγεγραμμένες
εισαγωγές στα τελευταία χρόνια και
κυρίως στα χρόνια των μνημονίων
είναι καταλυτικές καθς:
1.Οι εισαγωγές μεταχειρισμένων επιβατικν στη χρα μας την τελευταία πρην ανατολικής Ευρπης .
εξαετία δωδεκαπλασιάστηκαν (! ) , και
έφτασαν από 6.28ο το 2013 σε 71.095
το 2019, εν η τάση για το 2020-προ
κορωνοϊού-ήταν για περίπου 8o.000
εισαγωγές .
2. Η ίδια εικόνα ισχύει και για τα με ταχειρισμένα ελαφρά φορτηγά, καθς
τα εισαγόμενα είναι διπλάσια των και νούργιων! Το 2019 εισήχθησαν 15.413 - ρικό χιλιομέτρων, κλπ., για τα εισαγόμεταχειρισμένα LCV εν μόλις 7.972
καινούργια .
3. Η μέση ηλικία των εισαγομένων μια σύγχρονη περιβαλλοντική ατζέ
μεταχειρισμένων επιβατικν είναι
10,6 έτη, με μόλις το 5,2% εξ αυτν να
είναι τρέχουσας τεχνολογίας! (Euro
6, 2015-).
4. Τα κυκλοφορούντα επιβατικά στη
Ελάχιστη συνεισφορά στους φόρους .
Τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα εισφέρουν σε φόρους, το 1/10 σε σχέση με τα
εγχρια μεταχειρισμένα αυτοκίνητα,
καθς δεν καταβάλλουν τον σχετι
κό ΦΠΑ και έχουν ελάχιστο Τέλος
Ταξινόμησης, λόγω παλαιότητας.
Την ρα μάλιστα που πωλούνται σε
ίδιες ή υψηλότερες τιμές σε σχέση
με τα εγχρια μεταχειρισμένα μιας
και παρουσιάζονται με ... χαμηλότερα
χιλιόμετρα! Η πιο σημαντική όμως
στρέβλωση με τις δυσμενέστερες συνέπειες στα νοικοκυριά είναι το ότι η
εισαγωγή μεταχειρισμένων εμποδίζει
την πληση των εγχριων μεταχειτων για το 2020-2021 την ίδια στιγμή ρισμένων άρα και την ανανέέωση του
να διαπιστνεται πως τον μήνα Μάιο εγχριου στόλου αυτοκινήτων .
Και τούτο γιατί ο καταναλωτής που
δεν μπορεί να πουλήσει το δικό του
παλαιό αυτοκίνητο-λόγω του αθέμι του ανταγωνισμού από τα πειραγμέ
να του εξωτερικού-δεν προχωρά σε
αγορά καινούργιου. Ετσι η αξία <των
λους αυτοκινήτων Και αν στην χρα δικν μας> αυτοκινήτων μεινεται, η
μας για τα εγχρια μεταχειρισμένα αγορά μένει καθηλωμένη και ο στόλος
Δημοπρατείται άμεσα
η επέκταση του φράχτη
στον Έβρο κατά 30 χλμ.
χρα μας έφτασαν να έχουν μέση ηλικία 15,7 έτη, από 11,3 έτη προ 10-ετίας.
Έτσι φθάσαμε να έχουμε έναν από
τους πιο γερασμένους και ρυπογόνους
στόλους αυτοκινήτων της Ευρωζνης,
συγκρινόμενο πλέον με κράτη της
ότι την ρα που η κυβέρνηση ανα κοιννει πως έχει βάλλει στόχο στην
πληση 4,500 Ηλεκτρικν αυτοκινήΠροχωρούν οι διαδικασίες για
τη δημοπράτη ση σε εξαιρετικά
σύντομο διάστημα του έργου
επέκτασης του φράχτη στον
Έβρο κατά 30 χιλιόμετρα,
στε να αθωρακιστούνο περαιτέρω τα
χερσαία σύνορα της χρας μας μετά τη
συντονισμένη τουρκική απόπειρα παραβίασης τους από δεκάδες χιλιάδες μετανάστες
τον περασμένο Μάρτιο. Στο πλαίσιο αυτό,
υπογράφηκε στο αρχηγείο της Ελληνικής
Αστυνομίας σύμβαση παροχής υπηρεσιν
συμβούλου για την υποβοήθηση του
Τμήματος Κτιριολογικής Υποδομής της Δ/
νσης Τεχνικής Υποστήριξης/ Α.Ε.Α. στην
εκπόνηση των απαιτούμενων μελετν και
Τευχν Δη μοπράτησης του έργου Κατασκευή νέου, αναβάθμιση-επισκευή
υφιστάμενου Τεχνητού Εμποδίου και
συνοδν έργων κατά μήκος της οριογραμμής
της Ελληνοτουρκικής Μεθορίου στην Π.Ε.
εισήχθησαν στην Ελλάδα 5.112 ρυπογόνα μεταχειρισμένα I!
Ασφάλεια των επιβατν.
Η Σουηδία π.χ. μια χρα με μεγάλη
παράδοση στην οδική ασφάλεια έχει
έναν από τους πιο νέους σε ηλικία στόοικτρή αυτή κατάσταση όπως είναι
λογικό, εγκυμονεί πολλούς κινδύνου
οι οποίοι συνοψίζονται ως εξής :
Περιβαλλοντικοί.
Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα είναιπολύ πιο ρυπογόνα. Κι
αυτό είναι οξύμωρο καθς διανύουμε υπάρχει πλέον αυξημένος έλεγχος δεν ανανενεται.
μια περίοδοστην οποία τα ζητήματα λόγω ΚΤΕΟ, καταγεγραμμένο ιστοπεριβάλλοντος είναι ψηλά στη δnμόσια συζήτηση και μέριμνα και η
χρα προσπαθεί να διαμορφσει ανεπαρκείς έως ανύπαρκτοι
Και θα είναι δυσεξήγηο, πως γίνεται
την ρα που προωθείται η <καθαρή
αυτοκίνηση> με μέτρα για την ενί σχυση της ηλεκτροκίνησης, να μην
παίρνονται παράλληλα και μέτρα
στε να μην γίνει η χρα μας η <μά
στοιχεία (π.χ. αριθμό χιλιομέτρων ) ντραν των παλαιν μεταχειρισμένων
αυτοκινήτων της Ευρπης, τα οποία
των ΚΤΕΟ κάθε χρας δεν μπορεί μάλιστα πωλούνται στις ίδιες ή και
μενα μεταχειρισμένα οι έλεγχοι είναι
Τα περισσότερα εισαγόμενα μεταντα με μέτρα σε πολλά επίπεδα από χειρισμένα έχουν παραποιημένα
την ενεργειακή παραγωγή μέχρι τις
καθημερινές δράσεις και συνήθειες
του πολίτη.
Και είναι παραλογισμός το γεγονός
κάτι που εξαιτίας της μη- διασύνδεσης
Έβρου.
να διαπιστωθεί . Εισάγονται συνεακριβότερες τιμές .