Previous Προηγούμενη μέρα

Πρωτοσέλιδο Μαχητής:







Recognized text:
1ï ÐÁÍÅËËÇÍÉÏ
ÂÑÁÂÅÉÏ ÊÁËÕÔÅÑÏÕ
ÊÕÑÉÏÕ ÁÑÈÑÏÕ
***
ÔÉÌÇÔÉÊÇ ÄÉÁÊÑÉÓÇ
Áðü ôï ºäñõìá
ÐñïáãùãÞò
Äçìïóéïãñáößáò
Áè. Â. Ìðüôóç

ÁÄΕÓÌÅÕÔÇ ÅÂÄÏÌÁÄÉÁΙÁ ÅÖÇÌÅÑΙÄÁ
Ç áñ÷áéüôåñç ôïõ íïìïý Áéôùëïáêáñíáíßáò
×Üñéôé Èåïý, ðñþôç åöçìåñßäá óôï íïìü óå áíáãíùóéìüôçôá, áíáãíùñéóéìüôçôá, ðïéïôéêÜ ÷áñáêôçñéóôéêÜ, óõ÷íüôçôá áíÜãíùóçò ê.ëð.,
ìåôÜ áðü ðáíåëëáäéêÞ äçìïóêüðçóç ôùí åôáéñåéþí MRB, VPRC, Metron Analysis (ìå åíôïëÞ ôïõ õðïõñãåßïõ Åðéêñáôåßáò)
Ιδρυτής: ✝ ΑΝ∆ΡΕΑΣ Ι. ΚΑΝΗΣ - Ιδιοκτήτης, Εκδότης: ΑΛΕΞΑΝ∆ΡΑ ΚΑΡΑΧΡΗΣΤΟΥ - ΚΑΝΗ - Γραφεία: Παναγοπούλου 10 & Ποιητών. ΤΗΛ.: 26410.29975, FAX: 26410.28614
Τιµή φύλλου 1 ΕΥΡΩ¸ Έτος 59o - E-mail: [email protected] - ÔÅÔÁÑÔÇ 24 ΙΟΥΝΙΟΥ 2020 - Αριθ. Φύλλου 2631

ΚΥΡΙΟ ΑΡΘΡΟ

Νέος Αγροτικός Σύλλογος για
Βλασφηµία κατά του
παραγωγούς ελιάς Καλαµών
Αγίου Πνεύµατος
ιδρύεται στην Αιτωλοακαρνανία

ΑΥΤΟΝ το δύσκολο καιρό δοκιµάζεται απηνώς η
Ορθοδοξία, η µοναδική Αλήθεια του κόσµου.
Ελέχθησαν και διαπράχθησαν πολλά εναντίον της.
Μάλιστα από θεωρούµενα έγκυρα χείλη, µα δυστυχώς
και από πολλούς µελανείµονες, οι οποίοι υποτίθεται
ότι αποτελούν την πρώτη γραµµή, τον προµαχώνα της
υπεράσπισης του δόγµατός µας.
ΤΟ ΥΠΕΡΤΑΤΟ µυστήριο της θείας κοινωνίας
έγινε
αντικείµενο
δηλώσεων,
έκφρασης
διαφορετικών απόψεων, αντιπαραθέσεων. Άνθρωποι
οι οποίοι βρίσκονται σε πλήρη άγνοια, σε απτό
σκοτάδι σχετικά µε το τι συµβαίνει στον καθαγιασµό
των Τιµίων ∆ώρων καταθέτουν δηµοσίως και µετ’
επιτάσεως την αναντίρρητη πεποίθησή τους ότι ο ιός
µπορεί να βρίσκεται µέσα στο άγιο ποτήριο και να
µεταδοθεί από την αγία λαβίδα. Ότι δηλαδή ο ίδιος ο
Χριστός είναι αυτός ο οποίος θα µας µεταδώσει τον
κορωνο ό, σε όλους εµάς που τρέµοντες και
φρίττοντες κοινωνούµε το Πανάγιο Σώµα Του και το
Πανάγιο Αίµα Του.
ΒΕΒΑΙΑ τίποτε καλύτερο δεν µπορεί να αναµένει
κανείς από ανθρώπους οι οποίοι ως µοναδικό σκοπό
της ζωής τους έχουν θέσει τον πόλεµο κατά του Θεού
ή από ανθρώπους οι οποίοι δεν έχουν ανοίξει ούτε µία
φορά το Ευαγγέλιο και έτσι -δυστυχισµένοι όντεςζουν στα βαθιά ερέβη της αγνωσίας. Όµως φεύ, δεν
είναι µόνο αυτοί. Αλλά και άνθρωποι εκ των έσω.
Λειτουργοί της εκκλησίας… Και οι άνθρωποι αυτοί,
συµφωνώντας εµµέσως πλην σαφώς, για το
επικίνδυνον της µετάδοσης µέσω της θείας κοινωνίας,
δεν αµφισβητούν απλώς τη θεία φύση του
Θεανθρώπου. Την απορρίπτουν.
ΜΙΑ
ΑΠΟ
τις
χειρότερες
και
πλέον
αποπροσανατολιστικές δηλώσεις που ακούστηκαν
από αρχιερείς ήταν αυτή που αφορά την Οσία Μαρία
την Αιγυπτία (περ. 345 – 410): «∆εν έγινε και τίποτε αν
δεν κοινωνήσουµε. Να, η Αγία Μαρία η Αιγυπτία δεν
κοινωνούσε για τόσα χρόνια και όµως αγίασε».
∆ΥΟ εξηγήσεις υπάρχουν: Ή αυτή η πνευµατικά
εγκληµατική τοποθέτηση έχει γίνει από τελεία άγνοια
ή πρόκειται για µεθοδευµένη ενέργεια ενταγµένη στα
πλαίσια της προσπάθειας υποβάθµισης, έως και της
κατάργησης του ψυχοσωτηρίου µυστηρίου.
Η ΟΣΙΑ Μαρία έµεινε 47 ολόκληρα χρόνια στην
έρηµο, εντελώς µόνη, χωρίς να συναντήσει όλα αυτά
τα χρόνια ούτε έναν άνθρωπο. Τρεφόταν µε
µυστηριακό τρόπο της θείας οικονοµίας. ∆εν είχε
πρόθεση να µην κοινωνήσει. ∆ΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ να
κοινωνήσει. Ήταν αντικειµενικά αδύνατον. Γι’ αυτό,
όπως αναφέρεται στον βίο της, παρακαλούσε θερµά
τον Θεό να στείλει ιερωµένο να την µεταλάβει. Και ο
Ελεήµων Θεός ευλόγησε να την βρει ο Άγιος
Ζωσιµάς, να την κοινωνήσει και αµέσως µετά να
φύγει για την αιωνιότητα, αφού πριν του
εξοµολογήθηκε τα πάντα για την πολύχρονη ασκητική
ζωή της.
ΠΟΙΑ σχέση έχουµε όλοι εµείς µε την Οσία
Μαρία;
ΕΜΕΙΣ
σήµερα
δεν
αδυνατούµε
να
κοινωνήσουµε.
Έχουµε
άπλετη
πρόσβαση.
Ωθούµαστε στο να µην θέλουµε να κοινωνήσουµε.
Προσπαθούν να µας διαστρεβλώσουν την πίστη, να
µας αλλοιώσουν τη δογµατική µας Αλήθεια. Να
αποµακρύνουµε µε δική µας πρόθεση τον Θεό από
κοντά µας. Από µέσα µας.
ΜΠΟΡΕΙ λοιπόν να γίνει καµία σύγκριση ελάχιστη έστω- µεταξύ αναγκαστικής αποχής της
ερηµίτισσας Αγίας από το µυστήριο της θείας
ευχαριστίας και της εις ηµάς προτεινόµενης
αυτόβουλης αποχής απ’ αυτό;
ΧΑΡΗ στη θεία κοινωνία µπορούµε να ελπίζουµε
για τη σωτηρία της ψυχής µας και άνευ αυτής η
σωτηρία είναι µάλλον αδύνατη. Ποιος µπορεί να
αστειεύεται µε τον Θεό;
(Συνέχεια στη σελ. 2)

Ξεκίνησε στο νομό
Αιτωλοακαρνανίας η διαδικασία για την ίδρυση
Αγροτικού
Συλλόγου
παραγωγών
ελιάς
Καλαμών, με αφορμή τα
προβλήματα που αντιμετωπίζουν φέτος οι αγρότες.
Όπως
δήλωσε
μιλώντας στον ΑγροΤύπο ο Ανδρέας Κότσαλος, εκ των πρωτεργατών της κίνησης, οι
πρώτες επαφές είναι θετικές και γίνονται κινήσεις για εγγραφή μελών ει δυνατόν από όλα τα
ελαιοπαραγωγικά χωριά της Δυτικής Αιτωλοακαρνανίας, ενώ δεν αποκλείεται και επέκτα-

ση σε άλλες περιοχές
του νομού.
Ο
Αγροτικός
Σύλλογος θα διοικείται αρχικά από
προσωρινή επιτροπή,
ενώ θα ακολουθήσουν εκλογές. Οι
παραγωγοί για να
μπορούν
να
ψηφίσουν θα πρέπει να είναι οικονομικά τακτοποιημένοι προς τον Σύλλογο, καταβάλλοντας μια συνδρομή 10 ευρώ το χρόνο.
Ήδη το ενδιαφέρον από τους παραγωγούς είναι μεγάλο
(Συνέχεια στη σελ. 20)

∆ιαµαρτυρίες για την
απόλυση φυλάκων από
τον Νηρέα

(Σελ. 20)

Σοκαρισµένη η
Βόνιτσα για τον θάνατο
βρέφους 32 ηµερών

(Σελ. 2)

Αίτηµα παραχώρησης
ανενεργού αεροσκάφους
της Πολεµικής Αεροπορίας
για την ανέγερση µνηµείου
στη Μεγάλη Χώρα
Με
ανάρτησή
του στα κοινωνικά
δίκτυα, ο δηµοτικός
σύµβουλος και αντιπρόεδρος
της
∆ΕΥΑΑ Κωνσταντίνος
Κιτσοπάνος
κάνει
λόγο για µία “ξεχωριστή” ηµέρα για τη
Μεγάλη Χώρα Αγρινίου.
Ειδικότερα, υπεγράφη το σχετικό αίτηµα για την παραχώρηση ανενεργού αεροσκάφους της πολεµικής αεροπορίας ώστε να τιµηθεί η µνήµη των Κωνσταντίνου Αλεξανδράκη και Κωνσταντίνου Καραθάνος.
Οι δύο πιλότοι, καταγόµενοι από τη Μεγάλη Χώρα,
«έπεσαν» εν ώρα καθήκοντος, µε τέσσερα χρόνια διαφορά,
το 2000 και το 2004, σε Αντίκυρα και Παρνασσό.

Συνάντηση του
Περιφερειάρχη µε
εκπροσώπους αλιευτικών
συνεταιρισµών και µισθωτές
ιχθυοτροφείων

(Σελ. 20)

Πανελλήνιες:
Νέα εξεταστικά
κέντρα για
τα ειδικά
µαθήµατα –
Επιπλέον ειδικό
εξεταστικό
κέντρο στο
Αγρίνιο
(Σελ. 20)

Σοκαριστικό
γεγονός:
σοβαρός
τραυµατισµός
εφήβου από
πτώση από
οροφή της
Βιβλιοθήκης
Αγρινίου

(Σελ. 20)

∆έσµευση για
ίδρυση και
στελέχωση
Αστυνοµικού
Σταθµού
Αερολιµένα
Ακτίου(Σελ. 2)

ÐËÇÑÙÌÅÍÏ ÔÅËÏÓ
ÔÁ×. ÃÑÁÖÅÉÏ
ÁÃÑÉÍÉÏÕ
ΚΩ∆ΙΚΟΣ ΕΝΤΥΠΟΥ
2006

ÈÅÓÅÉÓ

Το ατύχηµα
που έπρεπε
να µας
προβληµατίσει

Του Ã.Ó.

Είναι τόσο πυκνή η
επικαιρότητα με όλα αυτά
που ακούγονται τις τελευταίες
μέρες και ώρες που ίσως είναι
αδύνατον
να
τα
παρακολουθήσεις
όπως
πρέπει. Η ξεφτίλα του
γνωστού σποτ-ισοπέδωσης
για έναν ολόκληρο κλάδο,
αυτόν της ενημέρωσης, τα
σκάνδαλα που δείχνουν ότι
κάποιοι έβλεπαν το κράτος ως
«μαγαζί», τα ελληνοτουρκικά
και το θράσος που απέκτησαν
οι γείτονες από τους Ρώσους
και τους Αμερικάνους είναι
μόνο μερικά.
Όμως εδώ στα δικά μας
είχαμε ένα τρομακτικό-κατά
τον γράφοντα-περιστατικό με
την πτώση ενός νέους παιδιού
18 χρονών από την οροφή της
δημοτικής βιβλιοθήκης του
Αγρινίου. Το φαινόμενο θα
μπορούσε να είναι ένα άτυχο
συμβάν που πρέπει (αυτή την
ώρα δεν έχουμε ακόμα την
εξέλιξη στην υγεία του
παλικαριού) απλά να το
δούμε
ως
μεμονωμένο
περιστατικό.
Δυστυχώς όμως δεν είναι
έτσι.
Τα
νέα
παιδιά
κυριολεκτικά σκαρφαλώνουν
παντού, πάνω σε σχολεία, σε
κάγκελα,
σε
εγκαταλελειμμένα
σπίτια,
παντού. Μόδες όπως το
«παρκούρ», ο εναλλακτικός
τρόπος
«εξόδου»,
μια
ελευθεριότητα ως προς τις
κινήσεις τους και η αποφυγή
της ενασχόλησης των πιο
μεγάλων με τα νέα παιδιά και
τους
εφήβους
έχουν
δημιουργήσει μια κατάσταση
όπου σε κάθε ανοιχτό χώρο
κάθε
γειτονιάς
τελικά
επικρατεί μια κατάσταση
χάους.
Κανείς δεν είναι υπέρ της
αστυνομίας παντού αλλά δεν
μπορεί τίποτε να μην
φυλάσσεται, τίποτε να μην
τηρείται, τίποτε να μην
ελέγχεται. Φτάσαμε σε σημείο
να λέμε ότι οι πόρτες των
σχολείων πρέπει να μένουν
διάπλατα ανοιχτές μέρα
νύχτα, έρμαια ακόμη και σε
εμπόρους ναρκωτικών, γιατί
έτσι κι αλλιώς τα παιδιά θα
καβαλήσουν την μάντρα και
θα μπουν μέσα!
Κάποια στιγμή πρέπει να
σοβαρευτούμε
και
να
καταλάβουμε ότι οι θεωρίες
κάποιων
ιδεοληπτικών
ψευδοεραστών
της
«ελευθερίας» για τον δημόσιο
χώρο και η τάση της εποχής
για
απουσία
κανόνων
οδηγούν μαθηματικά σε
φαινόμενα διάλυσης.