TΡΙΤΗ 24 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΗΜΕΡΗΣΙΑ Χρόνος 18ος / Αριθµ. φύλλου 5246 ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α ΤΩΝ Π ΑΤ Ρ Ω Ν Ι∆ΡΥΤΗΣ: ΧΡΗΣΤΟΣ Ι. ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ n ΤΙΜΗ 1 ΕΥΡΩ K. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: ∆ΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΚΟΝ∆ΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ Υπογειοποίηση: Πανάκριβη και δύσκολη u ΤΙ ΕΙΠΕ ΧΘΕΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΕΝΟ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΠΟ∆ΟΜΩΝ u «ΕΝ∆ΟΠΑΣΟΚΙΚΟΣ» ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΕ∆ΡΟ ΤΟΥ Ο.Σ.Ε., Κ.ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ «Επί ποδός» τα συνδικάτα ΣΕΛ. 2 ΞΑΝΑΧΤΥΠΗΣΕ Η ΣΠΕΙΡΑ ΤΩΝ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ Τους πήγε... 10.000 ευρώ σε... κάδο! ΘΥΜΑ 74ΧΡΟΝΗ ΣΤΗΝ Ο∆Ο ΚΥΠΡΟΥ ΣΕΛ. 7 ΣΕΛ. 5 ΥΠΕΡΣΥΓΧΡΟΝΗ ΜΟΝΑ∆Α ΥΠΟΒΟΗΘΟΥΜΕΝΗΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΠΓΝΠ Όνειρο ζωής για 500 ζευγάρια ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ∆ΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑ∆ΑΣ ΣΕΛ. 4 ΜΠΑΡΗΣ ΣΕ ΒΟΡΙ∆Η ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: «Είµαστε άνθρωποι κι όχι αριθµοί…» ΣΕΛ. 9 ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ «Γ» YΓΕΙΑέΝ χετε l ΕΝΘΕΤΗ «Τσουνάµι» στον τουρισµό ΕΚ∆ΟΣΗ 2019 µπορούν Οι δυσκολίες τητες! ξιό ών να γίνουν δεί στην ανάπτυξη των µαθητ ΒΡΙΟΥ TΡΙΤΗ 24 ΣΕΠΤΕΜ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑ∆Α ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΤΗΣ THOMAS COOK υτές είναι αρωγο Οι λογοθεραπε άραγε, χρειΠόσες δεξιότητες, προσαρµογή άζονται για την σε νέα πρόκαι σε νέες εικόνες αποδοχή από σωπα, για την και εντέλει για τους άλλους, στο σχολείο; την οµαλή ένταξη έχει αναπαιδί να Χρειάζεται το επιµέρους ικαπτύξει ποικίλες ι τις νότητες για να ακολουθήσε σχολικού πλαιαπαιτήσεις του σίου. υτές οι λογοθεραπε Πώς µπορούν της ανάπτυνα γίνουν αρωγοί των µαξης των δεξιοτήτων θητών; προγράµΗ δοµή του ηµερήσιου οπότε οι δεξιόµατος αλλάζει να έχουν ανατητες που πρέπει για την οµαλή πτυχθεί στο παιδί στο σχολείο προσαρµογή του διαφοροποιούνται. µόνος µου και πρέπει να ΓΡAΦΕΙ Η ΚΑΛΛΙΟΠΗ Α. ΣΑΜΟΘΡΑΚΙΤΗ,ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ ΛΟΓΟΠΕ∆ΙΚΟΣ Ο ΕΙ∆ΙΚΟΣ ΦΡΟΥΡΟΣ ∆ΙΟΝΥΣΙΟΣ ΘΕΟ∆ΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 44χρονος θύµα της ασφάλτου ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΣΕΛ. 6 ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ, ΠΗΓΕ ΦΥΛΑΚΗ, ΑΛΛΑ ∆ΙΚΑΙΩΘΗΚΕ Αθώος αλλοδαπός για ένοπλη ληστεία ΣΕΛ. 39 ώ τον εαυτό µου) βρω λύσεις και να υπερασπιστ αρχίζω να ανεξαρτητοποιούµαι) και Σ υνειδητοποίηση (είµαι χωρίς τους κανόνες της οικογένειας, πάω εκδροµές Χ αρά (έχω φίλους, είµαι µε τους συµµαθητές µου) Ο µάδα (έχω κοινό κώδικα το σωστό σηµείο/πρόσωπο αναφοράς σε κάθε κατάσταση) βρω Λ αβύρινθος (πρέπει να εµπειρίες) γι’ αυτό) Ε ικόνες (έχω καινούριες δεξιότητες και τα ταλέντα µου και επιβραβεύοµαι τις Ι κανοποίηση (αναπτύσσω τον εαυτό µου και τους άλλους για αρµονική συνύπαρξη) Ο ριο (µαθαίνω να σέβοµαι Ό ΤΟΜΈΑ ΣΤΟΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚ οι δεξιότητοµέα, Στο µαθησιακό να έχουν κατες που πρέπει ηλικία αυτή την τακτηθεί µέχρι το δηµοτικό που το παιδί ξεκινά είναι: λεξιλογίου και η κατανόηση του οδηγιών (ως των προφορικών ιστορίας απάντηση ερωτήσεων περιεαλλά και ως αντίληψης χοµένου) σύνθετης σκέψης η ανάπτυξη της συσχετίζει ένµε σκοπό να σε λονοιες ώστε να καταλήγει ατα η ικανόγικά συµπεράσµ µνήµης και τητα της οπτικής και της συγδιάκρισης καθώς δυκέντρωσης τα του λόγου (τόσο παιδιού αλλά δηµιουργεί η καταληπτότη προσπάθεια άρθρωσης σκολίες και στην σε επίπεδο σωστής κατανόηΕπίσης, να µάθει να διαβάζει. και η όσο και σε επίπεδο σε επίπεδο επηρεάζεται αρνητικάφή και σης των λέξεων, και των τµηκοινωνική συναναστρο ήχων, συλλαβών έχουν σηπου µάτων εκείνων ανάπτυξη του παιδιού. καταλήξεις) µε µία λεπτοµασία όπως οι µυϊ- Ξεκινώντας λοιπόν, που δεν πεδιαφορετικών µερή αξιολόγηση αίτηµα των ο συντονισµός και της ισορροτο κών οµάδων ριλαµβάνει µόνο µου δε λέει πίας. γονιών (π.χ. ο γιος όλες τις το /Ρ/) αλλά περιέχει ς ανάΊΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝ πτυχές της φυσιολογική κό τοµέα, οι δεµένων των Στον επικοινωνια απαιτούνται για πτυξης περιλαµβανο ξιότητες που του παιδιού την προσαρµογή του σχοστη νέα αυτή οµάδα λείου είναι: επικοινωνία (αν η πρόθεση για συνοµήλικους) πλησιάζει τους του επικοιη ακριβής ερµηνεία (αν απαννωνιακού πλαισίου αυτό που σε τάει κατάλληλα µπορεί κααν τον ρωτάνε ή ένα ι τάλληλα να ακολουθήσε διάλογο) του της πρόθεσης η κατανόηση αντιλαµβάνεται συνοµιλητή (αν των συναισθητη διακύµανση και την θεµάτων, το χιούµορ πρόθεση του τική ή αρνητική συνοµιλητή) είναι αλΌλες αυτές οι δεξιότητεςη αναπτυληλένδετες καθώςδιαταραχή ξιακή γλωσσική οµιλία του την τόσο επηρεάζει ΚΗ∆ΕΥΤΗΚΕ ΧΘΕΣ Ο Κ. ΝΤΟΥΛΙΑΣ δικούς του και ίσως έχει τους τα στάδια και στη ρυθµούς ανάπτυξηςανάπτυξης παραπάνω δεξιοτήτων ς επικοινωτης φυσιολογική συνέχεια, η άµεση και ίσως . µας περιορίζουν νία µε το δάσκαλο απαραίτητο και Όπως δεσµεύουν τον παιδίατρο όπου κρίνεται το βάρος των του παιδιού το ύψος και η παρακολούθηση όλα µαζί και είναι βρεφών, έτσι δεσµεύουν µέσα στην τάξη υτές τα επίπου θα οδητους λογοθεραπε ης των µατα βασικά σηµεία και αποτεπεδα συγκέντρωσ γήσουν στη σωστή από τον κριτικής σκέθητών και της λεσµατική παρέµβαση ψης. ειδικό. ότι ότι ο λοκατανοήσουµε να θυµόµαστε Πρέπει όµως να ε ότι Είναι καλό δεν είναι για να γοθεραπευτής παρόλο που συµφωνούµ ξεχωριστό το κάθε παιδί είναι ΣΕΛ. 13-16 εξυπνότερο κάνει το παιδί µας αλλά και πιο καλό άνθρωπο να ανακαλύψει είναι εκεί για του παιδιού τα δυνατά σηµεία ενώ πακαι να τα αναδείξει εκείράλληλα θα εντοπίσει που θα το νες τις δεξιότητες µετατρέψει τις βοηθήσουν να σε ικανότητες δυσκολίες του ξεχωριστό που θα το κάνουν εαυτό του. τον και περήφανο για ρονιά!!!! Καλή σχολική χ Α. Σαµοθρακίτη στο Η Kαλλιόπη (Κέλλη) λογοθεραπεία έχει σπουδάσει Από το 2005 ερΗνωµένο Βασίλειο. γραφείο της στην στο γάζεται ιδιωτικά µέρος στη διορΠάτρα. Έχει πάρει υπάρξει οµιλήτρια γάνωση και έχειθέµα τις διαταραχές σε σεµινάρια µε φάσµατος. Συµµετείχε του αυτιστικού πρόγραµµα του Παστο ερευνητικό «ΠΑΥΕΥΣ». Έχει νεπιστηµίου Πατρών πλήθος σεµιναρίων σει παρακολουθή στη διάεξειδικεύσεις και έχει πάρει µαθησιακών διαγνωση και αντιµετώπιση στην παρέµβαση δυσκολιών και φάσµατος. του ταραχών του αυτιστικού τους συγγραφείς Είναι ένας από µε τον Τυπάκο: ∆οβιβλίου «Μαθαίνω τες ψυχοεκµηµένες δραστηριότη λόγο, στην επικοινωπαίδευσης στο στη σκέψη, στην νία, στην κίνηση, γνωστικές δεξιότητες προσοχή, στις » εκδ. Ροτόντα. και στα συναισθήµατα ΑΛΛΕΠΑΛΛΗΛΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕΛ. 3 ΣΕΛ. 19-24 Ο ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΑΠΟΨΕ (20.00) ΣΤΗ ΜΟΣΧΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΣΣΚΑ Μετράει δυνάµεις… ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ: 16.00 ΜΕ ΙΩΝΙΚΟ ΣΤΗ ΝΙΚΑΙΑ Γιατρικό η πρόκριση Μια θέση στον παράδεισο... ΣΕΛ. 6
Πρωτοσέλιδο Η Γνώμη:
Τελευταία νέα από την εφημερίδα
Recognized text:
Τελευταία νέα από την εφημερίδα
- Ισοπαλία στο Ρέντη για Ολυμπιακό Β και Διαγόρα (1-1)
Ολυμπιακός Β’ και Διαγόρας έμειναν στην ισοπαλία (1-1) και πήραν από ένα βαθμό στα play-outs της Super League 2. Αποτέλεσμα […] Το άρθρο Ισοπαλία στο Ρέντη για Ολυμπιακό Β και Διαγόρα (1-1) εμφανίστηκε πρώτα στο Εφημερίδα Γνώμη Υπεύθυνη ενημέρωση. - Προφυλακιστέος ο εργολάβος του κτιρίου που κατέρρευσε
Προφυλακιστέος κρίθηκε μετά την απολογία του στα Δικαστήρια Πειραιά ο εργολάβος του κτηρίου στο Πασαλιμάνι, τμήμα του οποίου κατέρρευσε στις 16 Απριλίου και […] Το άρθρο Προφυλακιστέος ο εργολάβος του κτιρίου που κατέρρευσε εμφανίστηκε πρώτα στο Εφημερίδα Γνώμη Υπεύθυνη ενημέρωση. - Τροχαίο με ένα νεκρό στην Παραλία Πατρών
Τραγωδία στην οδό 25η Μαρτίου, στην Παραλία Πατρών. Σύμφωνα με πληροφορίες, οδηγός ΙΧ, έχασε τον έλεγχο και το όχημά του […] Το άρθρο Τροχαίο με ένα νεκρό στην Παραλία Πατρών εμφανίστηκε πρώτα στο Εφημερίδα Γνώμη Υπεύθυνη ενημέρωση. - Άντρας ισχυρίζεται ότι ήρθε από το έτος 2050 για να μας προειδοποιήσει για την Αποκάλυψη
Ένας «χρονοταξιδιώτης από το έτος 2050″ λέει ότι έχει σταλεί πίσω στο χρόνο για να προειδοποιήσει τους ανθρώπους για την επερχόμενη Αποκάλυψη. […] Το άρθρο Άντρας ισχυρίζεται ότι ήρθε από το έτος 2050 για να μας προειδοποιήσει για την Αποκάλυψη εμφανίστηκε πρώτα στο Εφημερίδα Γνώμη Υπεύθυνη ενημέρωση. - Δυναμική παρουσία από το Επιμελητήριο Αχαΐας
Για 8η συνεχή χρονιά το Επιμελητήριο Αχαΐας έδωσε το παρών στην έκθεση «Πελοπόννησος Expo 2024» στη ΒΙ.ΠΕ. Τρίπολης, Κτίριο ΓΕΑ […] Το άρθρο Δυναμική παρουσία από το Επιμελητήριο Αχαΐας εμφανίστηκε πρώτα στο Εφημερίδα Γνώμη Υπεύθυνη ενημέρωση.