ΣΑΒΒΑΤΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑ 122 24 ΑΥΓΟΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΑ 1898-2019 ΑΡΙΘΜΟΣ ΦΥΛΛΟΥ e-thessalia.gr ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΩΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ 36.901 ΤΙΜΗ ΦΥΛΛΟΥ 1Ε ΣΤΟΧΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΒΟΛΙΩΤΗ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΛΗΣΤΕΙΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΒΟΛΟΥ Ορκίστηκαν και ορίστηκαν νέοι αντιδήμαρχοι , ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΓΟΡΑ - Σε κρίσιμn κατάσταση ο 50χρονος φύλακας Που χτύπησαν με λοστούς Λευκή Νύχταν -Νέες απόπειρες τηλεφωνικής απάτης στον Βόλο w9 για να δουν άσπρη μέρα οι έμποροι ν13 ΠΑΝΑΓΙΑΞΕΝΙΑ ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΗ, ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΤΕΚΙ ΤΩΝ ΣΙΝΕΦΙΛ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ -ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ>16 ΠΛΗΘΟΣ ΚΟΣΜΟΥ Επεκτείνεται ΣΤΙΣ ΔΙΗΜΕΡΕΣ ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ > 32 το πρόγραμμα σχολικν 12 κενά νη πιαγωγν στη Μαγνησία, ελλείψεις στην Ειδική Αγωγή ν1 Ανεξάρτητος ο δημοτικός σύμβουλος Βασίλης Ζαχείλας 10 Μόλις ένας αναισθησιολόγος στο Νοσοκομείο γευμάτων ΗΡΘΕ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ Ο ΑΡΓΕΝΤΙΝΟΣ ΡΟΧΑΟ . Τπύνιο, καλκός κι ουξείδυτο αοίλι μεγαλύτερη απόδοση και οντοχή. . Εr φοβάτοι τον Πογετό δεν αφήνειn ιdε ημένη μα nλυοχτίδα . FERROCAFΕ Μ) ΑΒΔΕΛΙΔΗΣ Π ΜΠΟΙΛΗΣ ΑΘ. |αIνήoη ΕΠΛΕΚΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΕΚΤΗΣ ΤTΑΝΙΟΥ )CEΞE6- 6AR Τοπάλη 67 - Βόλος Τηλ. 24210 32372 επιλεκτικός 1501 από 4996 5 άτοκες δόσεις , πάρκο Αγίου Κωνσταντίνου-τηa. 2421035421. ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΜΑΡΙΝΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ,ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ Α.Π.Θ., Μ.Εd. (kαδράk 41ΔΙΑΙΤΕΡΑ MΑΘΗΜΑΤΑ Καφεπωλείο ΠοτΟΠωλείο ΚΩΝΣΤΑΝΤΑ 114, ΒOΛΟΣ, τηλ. 6981987569 Τοπάλη 56-Βόλος Τηλ. 24210 22352 Δημητριάδος 6, Βόλος τηλ. 24210 30395-Fax. 24210 [email protected]
Πρωτοσέλιδο Θεσσαλία:
Τελευταία νέα από την εφημερίδα
Recognized text:
Τελευταία νέα από την εφημερίδα
- Ένα πλήρες Βυζαντινό Κοντάκιο στην Ακολουθία του Ακαθίστου Ύμνου
Του Κων/νου Χαριλ. Καραγκούνη, καθηγητού της Ανωτάτης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Αθηνών Α. Το Κοντάκιο ως υμνογραφικό είδος Στη λειτουργική και μουσική ορολογία της Εκκλησίας ο όρος Κοντάκιο σήμερα δηλώνει ένα σύντομο Τροπάριο που ιστορεί λακωνικώς τα γεγονότα κάθε Εορτής ή εορταζομένου Αγίου, το οποίο σήμερα διαβάζεται ή ψάλλεται στον Όρθρο, ψάλλεται δε και στη Θ. Λειτουργία της ημέρας. Είναι ό,τι απέμεινε να θυμίζει τη λαμπρή περίοδο της Βυζαντινής υμνογραφίας από τον 5ο-7ο αι., που χαρακτηρίζεται από την εμφάνιση και κυριαρχία του πλήρους Κοντακίου. Ποια - Τριήμερο δράσεων στο Πορφυρογένειο Αγριάς – «Ο Καραγκιόζης των Παιδιών»
Το Εργαστήρι Κουκλοθεάτρου και Θεάτρου Σκιών του Πορφυρογένειου Αγριάς ανοίγει τις πόρτες του και υποδέχεται μικρούς και μεγάλους στον φιλόξενο χώρο του για τρία διαδοχικά απογεύματα γεμάτα θεάματα και εκπλήξεις με τίτλο «Ο Καραγκιόζης των Παιδιών». Μια ξεχωριστή συνάντηση του κοινού με τον Καραγκιόζη και τους ήρωες του μπερντέ μέσα από την ιδιαίτερη ματιά και προσέγγιση των παιδιών και ταυτόχρονα μια αφορμή γνωριμίας των δημιουργικών εργαστηρίων που πραγματοποιεί το Πορφυρογένειο για τα παιδιά και τους νέους της περιοχής. Πρόγραμμα: -Σήμερα Παρασκευ - Ρασοφορία Μοναχής στην Ιερά Μονή Ταξιαρχών
Στην Ιερά Μονή Παμμεγίστων Ταξιαρχών Πηλίου θα χοροστατήσει, την Δευτέρα 21/4, στις 6.00 μ.μ., ο Σεβ. Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος, κατά την Ακολουθία του Μεγάλου Αποδείπνου. Κατά την διάρκεια της Ακολουθίας, ο Σεβασμιώτατος θα τελέσει την Ρασοφορία νέας Δοκίμου Μοναχής. - Μάθημα για εννιά παιδιά από Σομαλία, Συρία και Κονγκό που διαμένουν στο πρώην Μόζα
Από τη Σομαλία, το Κονγκό και τη Συρία, προέρχονται τα εννιά προσφυγόπουλα που φοιτούν στο Νηπιαγωγείο το οποίο λειτουργεί εδώ και χρόνια στις εγκαταστάσεις της ελεγχόμενης Δομής Προσωρινής Φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο Βόλου, στον πρώην Μόζα, σε μια προσπάθεια αρμονικής προσέγγισης με την ελληνική πραγματικότητα. Χθες στο πλαίσιο της συνύπαρξης των πολιτισμών οι μαθητές από το Μόζα βρέθηκαν στο 16ο Δημοτικό Βόλου, όπου εκεί με τα παιδιά των πρώτων τάξεων αλλά και του 7ου νηπιαγωγείου Βόλου προέβηκαν σε όμορφες παιδαγωγικές δραστηριότητες. Η όλη πρωτοβουλία - 200 μαθητές με έργα τους στο φεστιβάλ ψηφιακής δημιουργίας στο 13o Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας
200 και πλέον μαθητές Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων της Μαγνησίας συμμετείχαν στο 13o Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας που διεξήχθη χθες στις εγκαταστάσεις του 1ου Πειραματικού Γυμνασίου και Λυκείου Νέας Ιωνίας και παρουσιάστηκαν πολύ ενδιαφέροντα ψηφιακά έργα. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις ψηφιακές δημιουργίες και τις ρομποτικές κατασκευές που δημιούργησαν στο πλαίσιο εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων αλλά και των Εργαστήριων δεξιοτήτων κατά τη διάρκεια της χρονιάς, ενώ μοιράστηκαν τις ιδέες και τις πρωτότυπες επινοήσεις του�