Πρωτοσέλιδο Πρωινή Κοζάνης:







Recognized text:
ΠΡΩΙΝΗ
μέχρι θανάτου
ελεύθερα
Ιουνίου
Αριθ. Φύλλου 5554
Τιμή φύλ. : 0,15 €
καθημερινη ευΡημερίδα Κοζάνης
BOATAIPO
Μαλούτας:
Ο σφετερισμός πρωτοβουλιών
και ενεργειων τριτων, ειναι κανονας
για Τον κ. Ιωαννίδη και
τη Δημοτική αρχή!
Σελίδα 11
Χάρης κάτανας:
11 ΣΚΟΠΙΟΝΟ
Κύριε Περιφερειάρχη
της «Νοτιοδυτικής
Μακεδονίας»
| Συμφωνία
Σελίδα 4
εν μέσω λαϊκής οργής
Υπογράφηκε στη Μεγάλη
Πρέσηα η συμφωνία για το
ονοματολογικό ins η ΓΔΜ από
tous unoupyous Εξωτερικών
Ελλάδα$ και Σκοπίων αλλά και
τον Μάθιου Νίμ1s με την
Στο «κόκκινο» οι ρύποι
στον Άγιο Δημήτριο Κοζάνης
Παρουσία Tompa και Ζαεφ.
Σελίδα 7
Πρωταθλητής στις εκπομπές βαρέων μετάλλων
ο μεγαλύτερος λιγνιτικός σταθμός της Ελλάδας
Πραγματοποι
ήθηκε ημερίδα
με θέμα
Σελίδα 9
70 τουρνουά
ποδοσφαίρου Σιάτιστας
Ξεκινάει στις 20 Ιουνίου
«Σιδηροδρομική
σύνδεση
Καλαμπάκας-Κοζά
Σελίδα 24
νης ένα ώριμο
αιτημα
Η Μακεδονία μία,
η Ελλάδα στα δύο;
ένα ώριμο έργο»
Αναδείχθηκε η σπουδαιότητα
της σιδηροδρομικής σύνδεσης
Καλαμπάκας-Κοζάνης
Ελπίζω ότι οι σύμμαχοι και συνεταίροι μας θα κα.
ταλάβουν επιτέλους ότι δεν υπάρχει παρά μία Ma.
κεδονία, και η Μακεδονία αυτή είναι ελληνικήν
δήλωσε ο Εθνάρχης και δάκρυσε, το 1992, όταν η
διάλυση της Γιουγκοσλαβίας άνοιγε τον ασκό του
Αιόλου στα Βαλκάνια. Η Πρώην Γιουγκοσλαβική Δη.
μοκρατία της Μακεδονίαςγλίτωσε το αιματοκύλι.
σμα που υπέστησαν τότε άλλες πρώην χώρες της
Ομοσπονδίας των νότιων Σλάβων. Ομως, η διένεξη
με την Ελλάδα συνεχίζεται ακόμη. Ισως ουδείς μπορούσε να προβλέψει πόσο θα διαρκούσε η εκκρεμό.
Η σιδηροδρομική σύνδεση Καλαμπάκας-κο
ζάνης είναι ένα πολύ
σημαντικό έργο τόσο για
τη Θεσσαλία και τη δυτική Μακεδονία, όσο και
για ολόκληρη τη χώρα,
αυτό και πρέπει να προωθηθεί και να κατατητα αυτή και το κόστος της για τις δύο χώρες.
σκευαστεί σύντομα.
συνέχεια στη σελίδ04
Σελίδα 12