Πρωτοσέλιδα εφημερίδων και εξώφυλλα περιοδικών
Πρωτοσέλιδο Δημοπρασιακή Αθηνών:







Recognized text:
ΔΗΜΟΠΡΑΣΑΚΗ Ε
Email:[email protected]
ΑΘΗΝΩΝ
ΑΘΗΝΑ: Τρίτη 22.05.2018
Α' ΕΚΔΟΣΗ
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
ΑΘΗΝΑ- Γλάδστωνος 5- (Πλατεία Ομονοίας): Τηλ.:210-3304596 FAX:210-3304613 -Τιμή Περ. 0,50 E- Ετος: 220-Αρ Φύλλου: 6039
Ποιοι έχουν δι αίωμα συμμετοχής αι πώς θα υποβληθούν οι αιτήσεις
έκίνα το πρόγράμμα αντιπνοϊκής πρόστασιας
Η εξέλιξη των LCC στην πρώτεύουσα και η μάχη των μέριδίων αγ0Qdc
Φουλ αντεπίθεση των εταιρειών low cost στο Ελ. Βενιζέλος
Ενισχύουν σημαντικά την παρουσία τους στο αεροδο
όμιο της Αθήνας οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού
κόστους (LCC). Η εξέλιξη των LCC στην πρωτεύουσα
και η μάχη των μεριδίων αγοράς με τους παραδοσιαχους «παιχτες».
- Στην έκθεση
China
Ελ. Κουντοολοκλήρύθηκε η επίσκεψη της
Υπουργού Τουρισμού ηας
Χρονια διαμόοοσης νεου συσχετισμου δυναμέον μεταξύ
παοοοσιακων και χαμηλου χοστους low cost carriers) αΕΟ
οπορικον εταιρειών στην εΜηνιχη αγορα αερομετα400ων
ίσως αποδειχθεί το 2018.Το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενι
ζεΑΟς» της Αθηνας OAC δειχνουν πως θα αποτελεσει q ετος το
πεδίο για τη «μητέρά»τον αερομαχιών χαθώς οι εταιρείες
χαμηΛου χοστους εμ4. ανυ-ονται να ενισχυουν και πα/L τις
θέσεις τους ύστερα από την «κόπωση»-υποχώρηση το
Χατέγραψαν το 2017 χαι η αντιπαράθεση για τα μερίδια αγορις προοιαγρα4Εται πιο σκληρη απο ποτε
νας ΚουντουΟά στη Σαγκάη και
στη διεθνή τουριστική έκθεση
1TB China, όπου συμμετείχε η
Ελλάδα αι ο ΕΟΤ με πέρίπτε
AAMHE από ΡΑΕ για την
διασύνδεση κρητης-Αττικής
αQμόδιο αντιδήμαχο για θέμα
τα τουρισμού, x. Chen Qun.
οπου τον ισ τηκαν οι ισχυου
πόλης με τ
Οπως σημειώνει το υπου!γείο
Επίθεση Υπ. Εο ασίας σε
Μητσοτάκη για το σχέδιο
αντιμετώπισης της φτώχειας
| | μεγαλύτευτητοναποτελεπρώτον
εφοπλιστ ντρο τουα ελληνικού
απευθείας αεροποομης σύνης
της Κίνας και με
) επεν
Παζάρι για τη μεγάλη ηλεκτρική διασύνδεση της Κρήτης
Αττικής είναι σε εξέλιξη ανάμεσα στον ΑΔΜΗΕ και τη
εφοπλιστικού χεφαλαίου. Οι
δύο πλευρές συμφώνησαν στην
αναγκαιότητα δρομολόγησης
ΡΑΕ κι ενώ ο χρό
νο πιει ασφιητικά για την υλοσης μεταξύ Σαγκάης-Αθήνας
χαι δεσμεύτηκαν να στηρίξουν
το εγχείρημα στο πλαίσιο και
της πο,τοβουλίας «Ο Δυτικός
Δρόμος του Μεταξιού -One
Belt, One Road" του Παγκο(0γανισμού TouQ
χαι με αφΌμή το Ευρωπαϊκό
Ετος ΕΕ-Κίνας.° x.Ya
ενημέροοε την Υπουογό ότι θα
επισχεφτεί σύντομα την Ελλά
ου με αντιπροσ(!) τεία Κινέζων
επενδυτών για να διερέυνήσουν
συγκε2φιμένες ευχαυίες στους
τομεις του του!ισμου, του
εμπουου χαι των μεταφο(ew.
Μετά τη διαφαινόμενη εμπλοκή, όπως αναφέρουν πηγές,
ανάμεσα στον Διαχει υστή και την χοινοπουξία
EuroAsia Interconnector για την υλοποίηση του
από κοινού, ο ΑΔΜΗ
«Ο x. Μητσοτάκής εγχλωβισμέ
νος για άλλη μια φορά σε ανέξοδες υποσχέσεις «ξεχνάει» το
παρελθόν του. Αυτή τη φορά
υπόσχεται την αντιμετάστιση της
φτόχειας, που η ίδια η αδιέξοδη
πολιτική των κυβερνήσεων Ν
και ΠΑΣΟΚ δημιούργησε, μου,
από την εξουσία. Πριν οι λιποθυμίες παιδιών από την πείνα,
γίνουν καθημερινό q αινόμενο
στα σχολεία.
Ο κ. Μητσοτάκης πιστεύει ότι ο
λαός ξεχνάει. Για άλλη μια qoga
Ε προχωρά τη διασύνδεση αυτόνοότι το μοναδικό μέτρο που έλαβε
η ΝΔ εναντίον της φτώχειας ήταν
Υπενθυμίζεται ότι η EuroAsia Interconnector TQ0ωθεί το
ιστα χαραχτηριστεί από την Ευρ. Επιτροπή
σημαινει σε
σίας.
έργο «κοινού ενδιαφέροντος»
Οτως αναφέρει το υπουργείο,
«αν η ΝΔ ενδια4Ερόταν πραγματικά για την αντιμετώπιση της
του Εγγυημένου Κοινωνικού
Εισοδήματος σε 13 Δήμους, με
κόστος 20 εκατ. ευρώ.
έδιο,