Πρωτοσέλιδα εφημερίδων και εξώφυλλα περιοδικών
Πρωτοσέλιδο Δημοπρασιακή Αθηνών:







Recognized text:
ΔΗΜΟΠΡΑΣΑΚΗ Ε
Email:[email protected]
ΑΘΗΝΩΝ
ΑΘΗΝΑ: Σάββατο 12.05.2018
Α' ΕΚΔΟΣΗ
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
ΑΘΗΝΑ- Γλάδστωνος 5- (Πλατεία Ομονοίας): Τηλ.:210-3304596 FAX:210-3304613 -Τιμή Περ. 0,50 E- Ετος: 220-Αρ Φύλλου: 6033
Για την ανάπτυξη αι την απασχόληση
Συνάντηση Κουντουρά με την Επιτροπή Μεταφορών και Τουρισμού της Ευρωβουλής
Το γράφει η εφημερίδα «Die Zeit»
Η μεταφο )τωση εμποοευμάτων έχει υπερτριπλασιαστεί μετά την είσοδο των Κινέζων στον lleQαιά. Το 2017, υπή!χαν μόλις 3,7 εκατομμυρια
εμποΟευματοκιβώτια, ενώ μέχρι το επόμενο έτος, προσδοκάται να φτάσουν τα πέντε εκατομμύρια, καθιστώντας έτσι τον Πει αιά το μεγαλύτε00 λιμάνι της Μεσογείου. Ο Πειραιάς είναι το ταχύτεQα αναπτυσσόμενο
λιμάνι στον κόσμο, μόνο φέτος η διοίκηση επιδιώκει να αυ ήσει τη
διακίνηση εμπο!ευμάτων κατά 35%. Αν συνεχιστεί αυτός ο Qu0μός, δεν
θα περάσει πολύς καιρός πουν το Αμβουργο εκτοπιστεί από την τρίτη
θέση στην Ευρώπη», γράφει η εφημερίδα «Die Zeit»
Αυξημένες 24,2%
OL νεες
ταξινομήσεις
οχηματων
τον Απρίλιο
Με βάση τα που)τογενή
στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ αι
την επεξεργασία του ΣΕΑΑ,
Η γεομανική εφημερίδα στην ανταπόκοισή της από τον lleQαιά με
τίτλο «Ο νέος δρόμος του μεταξιού: Η άγκυρα της Κίνας στην
Ευρώπη» αναφέQει μεταξύ άλλων : «Φαίνεται σαν ε1Qωνεία της υποQ1ας. Έχουν περάσει σχεδόν 2.500 χρόνια από τότε που τα ελληνικά
no)πηλατιχά πλοία κατέστQεψαν έναν πολύ ανοτε0) lleQu240 στόλο
σε αυτό το στενό. Μετά τη νίκη στη Σαλαμίνα, η κλασική αΟΧαιότητα, η φιλοσοφία και η δημοοατία άνθισαν. Τέθηκαν οι βάσεις του
ευρωπαϊκού πολιτισμού. Αλλά τωQα η Ασία επιστQέφει και θέλει να
κατακτήσει ξανά την EuQώπη. Αυτή τη φορά όμως εισηνικά
Συνταγματική ομπρέλα για τ
μονομερη προσφυγή στη Διαιτησία
οι τα ινομησεις καινούργιων επιβατιχών το μήνα
Απρίλιο 2018 υπήρξαν
αυξημένες κατά +24,2% ως
προς το μηνα Απριλιο 2017
Συνολικά, στο τετράμηνο
Ιανουαρίου-Ατοιλίου 2018
οι ταξινομήσεις καινουργιων επιβατικών είναι
αυξημένες κατά +26,1%ως
μα του αντιστοιχο
ΤτΕ: Βουτιά €3,34 δισ. στη
XQηματοδότηση
από τον ELA
στημα του 2017.
Στο προσκηνιο τον οιαπραγματευσεων με υ υπουογείου Εργασίας και χοινωνικών εταίρων τίθεται σήμερα
εκ νέου το θέμα της μεσολάβησης και διαιτησίας. Η υπουργός Εργασίας Έφη Αχτσόγλου από την ΤΕρασμένη
Σημειωνεται ακομη πως η
αγορα αυτοΧΙνητου κατα το
τοαμηνο του 2018
οινήθηκε -62,6% χαμηλότε
συντάχθηχε από τον δι
οσώπους της ΓΣΕΕ, του ΣΕΒ, της ΕΣΕΕ, της ΙΣΕΒΕΕ
nal του ΣΕΤΕ, επισημαίνοντάς τους ότι μέχρι σήμερα,
χρηματοδότηση των ελληνικές τράπεζες βασίζον
ηρίσης (2000-2009)
μπτη, οφείλουν
σημάνσεις τους,ΣύμΨωνα με ασφαλείς πληροφορίες η
μελέτη στην οποία θα στηριχθεί η επαναξιολόγηση των
θεσμών της μεσολάβησης και της διαιτησίας στο πλαίσιο
των διαπραγματεύσεων με τους δανειστές, αναφέρει
ρητά και κατηγορηματικά πως το διχαίωμα για μονομερη
προσφυγή στη διαιτησία είναι ανελαστικό και καμία
υποχώρηση του νομοθετη από αυτό δεν επιτρέπεται
σύμφονα με το Σύντα γμα. Μάλιστα, ε
προσφυγή μπορεί να γίνει όχι μόνο για τους μισθούς
ελληνικών τραπεζών από τον
έκτακτο μηχανισμό ρευστότητας (ELA) υποχώρησε τον
Απ λλο στα 1
από 13,55 διο. ευρώ το Μάοται
τον ELA από τον Φεβρουαρ.
ιο του 2015
Από τον Ιούνιο του 201
εξάρτηση
σμό μειώνεται σταθε
μετά την ανάκτηση της προια
αναχοίνωσε η Τράπεζα
περ 1000 περυσι, ενω στα
ηαινού!για δίκυκλα (πλέον
ιωσαν α
ίναι πιο ακριβή από τον φθηνή χοηματοδότηση από
δανεισμό
για το συν
των όρων
απο την Ευρωπαι
KevToux