Πρωτοσέλιδο Οικονομική:







Recognized text:
Τρέχουν να ρυθμίσουν το δάνειο πριν από τον πλειστηριασμό
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
S>> T
Οικονομικών και Επιχειρηματικών Ειδήσεων . Προμηθειών και Δημοπρασιών
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Email:[email protected]
ΑΘΗΝΑ. Email: [email protected]
ή Email: [email protected]
ΕΤΟΣ 220 . Τιμή Περ.:1.00E A.Φ. 5177 Τριτη 06.03.2018
[email protected]
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ . Εγνατία 64 : Τηλ. 2310-240652 Fax: 2310 242778
ΑΘΗΝΑ-Πλ.Ομονοίας (Γλάδστωνος 5) : τηλ :210-3304587 FAX :210-3304605
Φέσσας:
πληρώνουμε
λίστηκε η β
Η πολιτεία να ακούει τις ανάγκες των
επιχειρησεων
Διασφα
του ασφαλίστικου συστήματος
στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα ίναι «ειδική
περιπτωση» και στο μέλλον
ντιμετωποι χαι υε το
είναι, εκτός όλων τον άλλων,
λληνε
υμφωνα με τα τεηευταια
επίσημα στοιχεία της Ευροπιυχης Επιτο)πης, η χωρα
μας Εχει την υψηλότέρη τιμη
βενζίνης σε σχέση με τα υπόλοιπα 27 κράτη-μέλη της
EE. Κατά μέσο όρο διαμοοum
ΙΟΙΧονομικού Φόρουμ των Δελφών
λίτρο. Μόνο η Ολλανδία εχει
ακριβότέρη βενζίνη από τη
χώρα μας (1,554 ευρώ)
Πρόκειται για τιμοληψίες με
ημερομηνια οημοσιευσης στο
Παρατη2ητήριο της
Διεύθυνσης Ενέργειας της
ν την 26Y
Τη δυναμική της ελληνικής ναυΤον
σημαντικό
πλοίων σε χρίσιμες
ότι το 17% του παγκόσμιου στό- ιστορικές περιόδους για την
λου ανηκει σε Ελληνες, όπως Ε άδα και την Ευρωπη επι0mμανε ο managing director της
rranean
Οι Έλληνες καταναλωτές
αμόλχουσοπλι
αναφέρουν τα |
Το π αισιο μεταμνημονιακής επιτηρησης περιεγραφε ο επικεφαλής του ESM. Αν δοθεί επιπλέον ελάφρυνση χρέους η
ΝΕΑ, εξαιτίας της υψηλής
επισήμανε η
σύμβουλος και senior partner Eastern
φορολογι
επιτήρηση μπορεί να είναι πιο «σφιχτή». Δεν πρέπει να
υπάρξει υπαναχώρηση από μεταρρυθμίσεις που συμφονη
νήθηκαν. Κρίσιμο το πλεόνασμα 3,5%
Είναι καλό ότι η Ελλάδα λαβε σημειώνοντας ότι τα
«δοκιμάζει» τις αγορές πουν προβλήματα στη χώρα ήταν
το τέλος του προγράμματος, μεγαλύτερα από τις άλλες
ηθεί στο καύσιμο για την
επίτευξη των μνημονιακών
ων. Όπως προκύπτει
της Boston Consulting Group Maritime Limited, Θανάσης
(Ελλάδα), Καμίλα Έγκλοφ Μαρτίνος, ο οποίος ξεκίνησε
την ομιλία του με μια ιστορική
από την κοστολογικη αναλ
(Camilla Egloff , η οποία ανα4
έρθηκε και στη ραγδαία ανάπτυξη τουλιμένοςτου Πειραιά,
που τα τελευταία χρονια αύξησε
αναδρομή από τον 7ο αιάνα π.Χ
με τους Μεγαρείς, φτάνοντας
υση της τελικής τιμής
που πληρώνουν οι οδηγοί
μέχρι τις μέρες μας
τονισε μιων τας στο Φόρουμ χωρες που πέρασαν από
των Δελφόνο Κλάους Ρέγ- πρόγραμμα προσαρμογης.
κλινγκ και εδωσε εμφαση Εξαιτιας αυτου του ειδικου
στις αναβαθμίσεις από τους
οικους αξιολογησης, αλλα στον οικονομιχων συμφερανα /υτοο, πανω απο το 1
Στη δύναμη της ελληνικης ναντιλιας και στην τεράστια
σημασία της για την ελληνική
οικονομία αναφέρθηκε, σύμ4ουνα με το ΑΠΕ ο οόεδρος της
Dynagas LNG Partners LP,
Γεώργιος Προκοπίου, επισημαίνοντας ότι η παγκοσμιοποίηση είναι συνώνυμη της ναυτιλίας και εξήγησε πώς η ελληνική ναυτιλία γίνεται ο καλύτερος
ποεφευτης της χαοας μας σε
ευρώ κατευθύνεται σε 4000Όπως είπε ενώ ενέτει 2008 το
λιμανι του Πειραιά δεν συμπερλαμβανόταν καν στη λίστα με
τα 100 πρωτα σημερα κατεχει
την 38η θέση. «Οι ελληνικές
ναυτιλιακές πρέπει να κοιτάξουν στο μέλλον, στην ανάπτυξη
ψηφιχών λύσεων, έτσι θα
ανταπεξέλθουν στον παγκόσμιο
ανταγωνισμό και θα συνεχίσουν
να ανθουν» σημείωσε, μιλωντας
αΛΛα και των τερα
65,22% της αξίας διαμοοΨώνεται από τον Ειδιχό
ΦΠΑ 24%, την εισφορά του
Ειδικού Λογαριασμού Πετοελαιοειδών, το Ειδικό Τέλος
Δικαιωμάτων Εκτέλεσης
ογασιών χαι το Α
χαι στο οτι η χα
όνασμα, κάτι που συμβαίνει
για την Ευρώπη δεν πρέπει
ατανάλωσης.
να ειναι εοτ
δα θα παραμείνει «ειδική
περίπταση» και στο μέλλον
Η Ελλάδα ήταν πάντα μια
«ειδι χη περιπτωση», επανεπα
στικής Αρχής Ενέργειας.