Πρωτοσέλιδα εφημερίδων και εξώφυλλα περιοδικών
Πρωτοσέλιδο Οικονομική:







Recognized text:
Σημαντικό, διπλό χτύπημα στον παράνομο τζόγο με 42 συλλήψει
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
S> TE
Οικονομικών και Επιχειρηματικών Ειδήσεων . Προμηθειών και Δημοπρασιών
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Email:[email protected]
ή Email: [email protected]
ΑΘΗΝΑ. Email: [email protected]
ή Email: [email protected]
ΕΤΟΣ 21ο . Τ.Φ.:1.00E A.Φ. 5093 Πέμπτη 02.11.2017
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ . Εγνατία 64 : Τηλ. 2310-240652 Fax: 2310 242778
ΑΘΗΝΑ-Πλ.Ομονοίας (Γλάδστωνος 5) : Τηλ :210-3304587 FAX :210-3304605
εν βλέπει
εμπόδια στην
αξιολόγηση
>>> Τελ.
Εχταμιεύτηκε η δόση των €0,8 δισ. προς την
Ελλάδα
Ενδιάμεσες εκπτώσεις στη σχιά
της Black Friday
εικόνα της
ελληνικής ο.κονομίας, η δημοσιοΑθήνας
στην εχτίμηση ότι θα
οδηγε
ησης, επισημαίνει
Οτως αναφέρει ο οίκος, μετά και
εων, οι
εις της χιβέρνησης για τους
στόχους του 2017 και βλέπουν
που έφερε τη χώρασεχρίση
Όμως αυτό δεν αποτελεί εμπόδιο
ν ολοκλήρωση της
αξιολόγησης, καθώς η συζήτηση
μποοουσε να
ηθει και να
τεθεί εκ νέου στην τέταρτη
αξιολόγηση, σημειονει η Citi
-διαδρομές
Κομισιόν: Στόχος
Και με 1,4 ευρώ το
ηλεκτρονικό εισιτή010
παραμένει
λήδωση της αξιολογ
ησης εντος του 2017
Méxel σήμερα, το ηλεκτρονικό
εισιτήριο δεν διατίθεται μεμονωμένα,
του 1,4 ευρώ, χαθώς ο επιβάτης
χρειάζεται να καταβάλει, την
προση q00ά, είτε 4,5 ευρώ που
είναι το ημερησιο εισιτηριο, είτε
7 ευρώ) που αντιστοιχεί σε 5 διαδρομές. Και με 1,4 ευρω θα
διατίθεται το ηλεκτρονικό εισιτήριο στις αρχές Νοεμβρίου. Ο
ΟΑΣΑ απέστειλε επιστολή στον
ανάδοχο του «Αυτόματου
χατη να είναι δαρεάν
Μέχρι σήμερα, το ηλεχτρονικό
εισιτήριο δεν διατίθεται μεμονοομένα, δηλαδή με το αντίτιμο
του 1,4 ευρώ, καθώς ο επιβάτης
χρειάζεται να καταβάλει, την
προ τη φο ο είτε 4,5 ευρω που
είναι το ημερί σ ο εισιτη υο, είτε
7 ευρώ που αντιστοιχεί σε 5 διαδρομές.
Ωστόσο, το μεμονωμένο εισιτήρυ) του 1,4 ευρώ διατίθεται
ήδη, τόσο στην προσωποπουμε το αντ
«Καλές χαι εποικοδομητι
κές» χαρακτήρισε η εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επ
τροπής, αρμόδια για τα οικονομικά θέματα, Ανίκα
ΜποαιΤΧαρντ, τις συζητησεις
Προσπαθεια να νομοθετη σουμε επιστοο στο παρελθον θα
καταστοεψει ο τι εχει απομειν ει ορθιο υποστηρίζει ο Συνδε
σμος. Η χωρα προ κρισης αυξησε τις αμοιβες κατα 142%
ενώ την παραγωγικότητα εργασίας μόλις 29%. Το 2016 η
ανταγωνιστικοτητα ειχε αποχαταο
που διεξήχθηκαν την περαΣυλληής ΚομίοΤο- ημένη ηλεκτρονική χάρτα όσο Η ασκηση της πολιτικης τούργησε προστατε υτιχά
μισθών και το πλαίσιο προς το μέρος της οικοδιαμόρφωσης αυτών στα νομίας, το οποίο δεν εκτίθεΣυστήματος
σμένη εβδομάδα, στο
ου», στην οποία του ζητεί την
ίσιο της αποστολής τον
θεσμών στην Αθήνα.
κή κάρτα (η αποοοο τη κάρτα,
την πρώτη φορά, διατίθεται-κι
αυτή-με 7 ευρώ που αντιστοιχεί
σε 5 διαίρομές).
ενεργοποίηση της δυνατότητας
διάθεσης του ηλεκτρονικού
χρόνια πριν την εκδήλωση ται στον διεθνή ανταγω
ευρώ,
ίδια, οι | εισιτηρίου έναντι
της κρίσης συνέβαλε ουσια- σμό και δεν παράγει διε
δηλαδή με το αντίτιμο του σημερινού χάρτινου ενιαίου εισιτ. Η σημαντική διαq00ά του νέου στικά στη διάβρωση της θνώς εμπορεύσιμα αγαθά
εργασίες σε τεχνικό επίπεδο
οσχονται σε εξε/υξη και
στόχος παραμένει η ολοκκαι υπηρεσίες, φέρνοντας
εισιτήριο χώρας, τονίζει ο ΣΕΒ σε τους κλάδους που προσπαθσυστήματος είναι τι τόσο το
ηλεκτρονικό
ATHENA I cket), όσο και η
ηλεκτρονική κάρτα (ATI LENA
ανταγωνιστικότητας
ειδικη μελετη που συνέταξε
Μάλιστα, ο ΟΑΣΑ ετεξεργάζεται κίνη τρα οστεο επιβάτης να
τέλος
ούσαν να παραμεινουν διετου 2017
εισιως ανταγωνιστικοι σε
Τέλος, σημείασε ου οι επιχ8
φαλής της αποστολής των
θεσμών θα επιστρέψουν στην
για το
ματοουν να επαναφορτ|
υποστηρίζει,
λεισυγκριτικά δυσμενή θέση
ATH.ENA Ticket), αλλά να το
επανα4oottel, όπιος π.χ. στις
δεκα επαναφορτίσεις, η ενδε.
στούν, κάτι το οποίο σημαίνει.
ότι ο επιβάτης μπορεί να μην τα
πετά αλλά να τα επαναχρησιμοότας π.χ.
εβδο. |
Αθήνα Νοεμβρ
την τε