Ôóáìáäïý 41 ÐÜôñá Ôçë. & fax 2610 333.387 e-mail: [email protected] ÁËËÁÃÇ 4Ï2ÍÉÁ ×Ñ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α ÐÅÌÐÔÇ 27 ÁÐÑÉËÉÏÕ 2017 - ÅÔÏÓ 42ï - ÁÑ. ÖÕËËÏÕ 10.302 - ÔÉÌÇ 1 EYÑÙ «ÐïëéôéêÞ áðñÝðåéá ËïâÝñäïõ» Ê. Óðáñôéíüò: «Äåí ìðïñåß íá êáôáôÜóóåé ôïí ÓÕÑÉÆÁ ìáæß ìå ôçí ËåðÝí êáé ôïí Âßëíôåñò… Äåí Ý÷åé ÷ùíÝøåé áêüìá üôé ç êáôÜññåõóç ôçò ÅõñùðáúêÞò Óïóéáëäçìïêñáôßáò îåêßíçóå áðü ôçí ÅëëÜäá êáé ðÞñå ôïí üñï “ÐÁÓÏÊïðïßçóç” Δριµεία κριτική στον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της Δηµοκρατικής Συµπαράταξης, Ανδρέα Λοβέρδο, άσκησε χθες, από το βήµα της Βουλής, ο Αχαιός βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κώστας Σπαρτινός, µε αφορµή ότι ο πρώτος κατέταξε το ΣΥΡΙΖΑ µε την Λεπέν και τον Βίλντερς. Πρόκειται περί πολιτικής απρέπειας, τόνισε µε τη δέουσα έµφαση ο Κ. Σπαρτινός, συµπληρώνοντας πως «φαίνεται ότι ο κ. Λοβέρδος δεν έχει χωνέψει ακόµα ότι η κατάρρευση της Ευρωπαϊκής Σοσιαλδηµοκρατίας ξεκίνησε από την Ελλάδα και πήρε τον όρο “ΠΑΣΟΚοποίηση”. Προχθές στη Γαλλία το είπαν «pasokisation». Πριν από λίγες εβδοµάδες στην Ολλανδία χρησιµοποίησαν κάποια άλλη λέξη. Δεν ξέρω στα Ολλανδικά πώς ακριβώς είναι ο όρος, αλλά προφανώς αρχίζει από τη λέξη “ΠΑΣΟΚ”». Ο Κ. Σπαρτινός τοποθετήθηκε ως Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ στο νοµοσχέδιο σύστασης Ν.Π.Ι.Δ. µε επωνυµία «Εθνικό Σύστηµα Διαπίστευσης», ασκώντας επ’ αυτού δριµύτατη κριτική στις κυβερνήσεις Σαµαρά-Βενιζέλου. ÓÅË.2 ÓåéñÜ ðëÝïí Ý÷åé ï äñüìïò áðü ÐÜôñá óå Ðýñãï… Ðüôå áíáìÝíåôáé íá ïëïêëçñùèåß ï åí ëüãù Üîïíáò Χθες, η οδός Αράτου, στο ύψος της Ρήγα Φεραίου, ήταν κλειστή, καθώς ο ασφαλτοτάπητας στο σηµείο υποχώρησε και η τρύπα που άνοιξε ξαφνικά το απόγευµα της Τρίτης ήταν πολύ επικίνδυνη για πεζούς, δικυκλιστές, ακόµη και αυτοκινητιστές. Η εν λόγω, δε, τρύπα έγινε ένας “κρατήρας”, καθώς τα συνεργεία που επιστράτευσε ο δήµος αναζητούσαν µέχρι πού φτάνει το ασταθές υπόστρωµα κάτω από την άσφαλτο. Όπως τόνισε ο υπεύθυνος των εργασιών, κάποιο σηµείο του υποστρώµατος της ασφάλτου, υποχώρησε, ενδεχοµένως λόγω µέτριας τοπικής πυκνότητας, αλλά και των βροχοπτώσεων, που έκαναν σαθρό το υπέδαφος κάτω από αυτό. ÅÊÐÔÙÓÅÉÓ ÌÜéï óôçí Á÷áÀá, ÓåðôÝìâñç óôçí Áéôùëïáêáñíáíßá ÓÅË.5 Με την ολοκλήρωση των αυτοκινητόδροµων στη Δυτική Ελλάδα, η Ηλεία παραµένει ο µοναδικός Νοµός όχι µόνο στην Περιφέρεια αλλά και στην Πελοπόννησο δίχως ένα χιλιόµετρα κλειστού αυτοκινητόδροµου. Αυτή την “αδικία” καλείται να καλύψει η κατασκευή του νέου άξονα µεταξύ Πάτρας και Πύργο µήκους 75χλµ. Σύµφωνα µε τις µέχρι σήµερα πληροφορίες, τα έργα θα ξεκινήσουν στην καλύτερη περίπτωση στις αρχές του 2018 και θα ολοκληρωθούν το 2022. Έργα που αντιστοιχούν περίπου στο 16% της συνολικής προόδου του έργου έχουν εκτελεστεί την περίοδο 2008-2011 όταν το τµήµα αυτό αποτελούσε µέρος της Ολυµπίας Οδού. Συνολικά και µε τις 8 εργολαβίες, το κόστος του έργου έχει εκτιµηθεί σε 475 εκατ.ευρώ µε την χρηµατοδότηση να αναµένεται να εξασφαλιστεί από το Νέο ΕΣΠΑ 2014-2020 µέσα από το Επιχειρησιακό Πρόγραµµα ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ. Φορέας Υλοποίησης του έργου είναι το Υπουργείο Υποδοµών. ÎåêáëÜêçò: Áíáîéüðéóôïò ï Èåüä. Ðáðáèåïäþñïõ ÓÅË.4 Ôï óôåñíü áíôßï ÷èåò óôïí 38÷ñïíï Êéì. Ðåôñüðïõëï ÓÅË.3 ÐÜôñá: Ï Éáôñéêüò Óýëëïãïò áðïññßðôåé ôï íÝï í/ó Õãåßáò ÓÅË.2 Óôï «óêáìíß» óÞìåñá ï ÄÞìáñ÷ïò ÐáôñÝùí Στο Τριµελές Πληµµελειοδικείο Πατρών δικάζεται σήµερα ο Κώστας Πελετίδης επειδή δεν έδωσε τα στοιχεία των δηµοτικών υπαλλήλων ΙΔΑΧ, κατόπιν σχετικού αιτήµατος από την προηγούµενη κυβέρνηση, στο πλαίσιο της αξιολόγησης. ÓÅË.3 Åðé÷åßñçóç «ñéöéöß» ÷èåò áðü… áôæáìÞäåò Χθες τα ξηµερώµατα, άγνωστοι, επιχείρησαν να εισέλθουν στο εσωτερικό υποκαταστήµατος της Eurobank, στην Ακράτα, από την πίσω πλευρά του κτιρίου. Η κίνηση τους αυτή στάθηκε µοιραία, για την εξέλιξη της δράσης τους, καθώς τέθηκε σε λειτουργία ο συναγερµός και ετράπησαν σε φυγή. Ìðëüêáñáí êáé ÷èåò ðéèáíÝò êáôáó÷Ýóåéò Γνωρίζοντας εκ προοιµίου ότι οι συµβολαιογράφοι θα διεξάγουν πλειστηριασµούς -και- σπιτιών, άνω του ποσού των 400.000 ευρώ, αλληλέγγυοι και φορείς βρέθηκαν και χθες έξω από τα Δικαστήρια της Πάτρας, για να αποτρέψουν µια τέτοια δυσχερή εξέλιξη. ÓÅË.2
Πρωτοσέλιδο Αλλαγή:
Recognized text: