ÁËËÁÃÇ ÍÝá öïõñíéÜ ðáñá÷ùñÞóåùí Ôóáìáäïý 41 ÐÜôñá Ôçë. & fax 2610 333.387 e-mail: [email protected] ÊáèçìåñéíÞ ðïëéôéêÞ åöçìåñßäá ÐÅÌÐÔÇ 22 ÄÅÊÅÌÂÑÉÏÕ 2016 - ÅÔÏÓ 42ï - ÁÑ. ÖÕËËÏÕ 10.226 - ÔÉÌÇ 1 EYÑÙ Óýìöùíá ìå íÝá Ýêèåóç ôïõ ÔÁÉÐÅÄ, âáßíïõí ðñïò áðïêñáôéêïðïßçóç ôï áåñïäñüìéï ôïõ ÁñÜîïõ êáé ôï ëéìÜíé ôçò ÐÜôñáò, óôéò áñ÷Ýò ôçò åðüìåíçò ÷ñïíéÜò Στις πρώτες µεγάλες αποκρατικοποιήσεις της νέας χρονιάς, συγκαταλέγονται 11 αεροδρόµια και 10 λιµάνια της χώρας, καθώς, σύµφωνα µε έκθεση του ΤΑΙΠΕΔ, λογίζονται ως περιουσιακά στοιχεία που δύνανται να προσελκύσουν άµεσα επενδυτικό ενδιαφέρον, αποφέροντας αξιοσηµείωτα έσοδα. Κυρίαρχο σενάριο, σε ό,τι αφορά τα αεροδρόµια, είναι αυτό που κάνει λόγο για παραχώρηση 40 ετών επτά κερδοφόρων αεροδροµίων. Πρόκειται για της Πάρου, της Χίου, της Καλαµάτας, της Νάξου, του Αράξου, της Καρπάθου και της Ικαρίας. Το ίδιο σκεπτικό ισχύει και µε τα δέκα µεγάλα λιµάνια της χώρας, σε Πάτρα, Ηγουµενίτσα, Αλεξανδρούπο- λη, Λαύριο, Ελευσίνα, Ραφήνα, Καβάλα, Κέρκυρα, Ηράκλειο και Βόλο. Εν προκειµένω, όµως, δεν θα γίνουν παραχωρήσεις όπως στα αεροδρόµια, αλλά για πωλητήρια των Οργανισµών Λιµένων, όπως ακριβώς συνέβη µε τον ΟΛΠ και προσεχώς µε τον ΟΛΘ, µε τους διαγωνισµούς να προκηρύσσονται µεµονωµένα και όχι σε οµάδες. ÓÅË.5 ÅêëïãÝò ôï 2019, áíïçóßåò ôá ðåñß ðñïåêëïãéêÞò ðåñéüäïõ… Áõôü äÞëùóå áðü ôçí ÊñÞôç ï ðñùèõðïõñãüò ÁëÝîçò Ôóßðñáò «Ανοησίες» χαρακτήρισε τα περί προεκλογικής περιοδείας του στην Κρήτη ο πρωθυπουργός, κατά την επίσκεψή του στο νησί. Παράλληλα, πρόσθεσε πως οι εκλογές θα γίνουν τον Σεπτέµβριο του 2019. «Μέχρι τότε πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η έξοδος από τα προγράµµατα επιτροπείας που θα γίνει στη µέση της θητεί- «Φωτιές» έχει πάρει η ηλεκτρονική πλατφόρµα του TAXIS για το επίδοµα πετρελαίου θέρµανσης. Ως χθες το µεσηµέρι, έχοντας συµπληρωθεί περίπου ένα 24ωρο από το άνοιγµα της εφαρµογής, είχαν καταγραφεί 170.000 επισκέψεις φορολογούµενων, προκειµένου να ενηµερωθούν για τη διαδικασία. Από αυτούς υπέβαλαν αίτηση επιδόµατος θέρµανσης περίπου 130.000, αλλά έγιναν δεκτές οι 110.000, αφού οι υπόλοιπες απορρίφθηκαν λόγω εισοδηµατικών και περιουσιακών κριτηρίων. ας µας και το όραµα της παραγωγικής ανασυγκρότησης της χώρας» πρόσθεσε. O κ. Τσίπρας συµπλήρωσε πως πρέπει να κλείσει η δεύτερη αξιολόγηση χωρίς παράλογες απαιτήσεις και σηµείωσε ότι η ελληνική κυβέρνηση είναι κυρίαρχη και µπορεί να αποδίδει τα πλεονάζοντα χρήµατα εκεί που υπάρχει η µεγαλύτερη ανάγκη. Óôï Ñßï íá óôáìáôÞóåé ôï ôñÝíï Γιατί δεν πρέπει η νέα σιδηροδροµική γραµµή να κόψει την Πάτρα στη µέση, εξηγεί, µε άρθρο του, ο Ανδρέας Χριστόπουλος, αναλύοντας τις επιπτώσεις της υφιστάµενης µελέτης, που ήταν στο… γόνατο. ÓÅË.3 ÓêëçñÞ êüíôñá ãéá ôç ÄÅÕÁÐ Èëßøç ãéá ôçí 39÷ñïíç êáèçãÞôñéá ÓÜóá ÓêáëéÜðá Για πολιτική παραπλάνηση κάνει λόγο ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΠ, αναφερόµενος στην κριτική που άσκησε η παράταξη ΡΑΠ, η οποία µίλησε για ανεπάρκεια και µιζέρια, σε ό,τι αφορά τον Προϋπολογισµό της εν λόγω Επιχείρησης. ÓÅË.2 ÓÅË.7 Óôç öõëáêÞ ï áíÞëéêïò ðïõ Ýêëåâå óðßôéá óôçí ðåñéï÷Þ Óôïí ôåëéêü ðñïêñßèçêå ç Ðáíá÷áúêÞ ÓÅË.6 ÓÅË.12
Πρωτοσέλιδο Αλλαγή:
Recognized text: