Πρωτοσέλιδα εφημερίδων και εξώφυλλα περιοδικών
Πρωτοσέλιδο Γεγονότα της Αχαΐας:







Recognized text:
'¦“”·" κ °  :γ κτ 99.5 “-/“<
 το ευρω;
ΤΡ|ΤΗ Ζ ΦΕΒΡΟΥΑΡ|ΟΥ 20|ό
|ΑΡΥ|'|·|Σ Γ. ΣΠΑθΑΡΑ|(|·|Σ
ΕΤΟΣ 291 Ξ ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ 7097 ·Τ|ΜΗ |€
'Επεισαν τελικα
την. . . Τζέσικα
ΣΕΑ|ΑΑ 7
Τι κοινό έχουν οι
Αριστεροί με την ΧΑ;
ΣΕΑ|ΑΑ8
Πότε θα σταματήσει ο
κατήφορος της Πάτρας;
ΣΕΑ|ΑΑ ό
Από ασφυξία
ο θάνατος του 8χρονου
Από θερμαστρα ξεκίνησε
τι φωτια στο διαμέρισμα
των παππούδων του
ΣΕΑ|ΔΑ 3
Απεργούν αύριο
οι δημοσιογράφοι
και ακολουθεί
την Πέμπτη γενικό
Πανελλαδικό
συλλαλητήριο
ΣΕΑ|ΑΑ 4
'Με με. ότι
Η ία£εΒοοκ 
Βρείτε μας στο Ρετεαοοκ ως:
Γεγονότα Αχαϊας
Πατήστε «Που αρέσει» & τα ΓΕΓ0Ν0ΤΑ
θα φροντίσουν για την ενημέρωσή σας
Μέχρι 31
Μαρτίου του
2017 α
παραδοση της
Κορίνθου Πατρών
Η διαδρομή
Πατρα - Αθήνα,
σε λιγότερο
από δύο ώρες
Δεκατέσσερις μήνες μας χωρίζουν από
ταν παράδοσα του αυτοκινατοδρόμου
Κορίνθου - Πατρών, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα. Η πρώτα πλαρωμή του
2016 από το Υπουργείο Υποδομών όταν
Ολυμπία Οδό είναι γεγονός. Με απόφασα του ΥΠΟΜΕΔΙ με αμερομανία
Ζ5.1.ΖΟ1 6 δόθακε εντολή καταΒολής
8.203.191,46 ευρώ για ταν πλαρωμή του
14ου λογαριασμού τας 1 1ας τμαματικής
καταΒολής τας 3ας δόσας τας Χραματοδστικής ΣυμΒολής του Δαμοσίου.
Με αυτό τον τρόπο ξεκινά με τον καλύτερο τρόπο αχρονιά γιαταν κατασκευή α
οποία Βρίσκεται σε αρκετά προχωραμένο στάδιο. Ήδα από ταν προαγούμενα
εΒδομάδα δόθακετο έτοιμο τμήμα οδοστρώματος σταν περιοχή του Ζευγολατιού για να ετοιμαστεί ο Βόρειος (δεξιός)
κλάδος του νέου αυτοκινατοδρόμου σε
ένα χρονικό διάσταμα 3 μανών.
Τα σενάρια απόδοσας του τμήματος Κόρινθος-Κιάτο συνεχίζουν να υφίστανται
όμως οιτελικές αποφάσεις γιατα έτοιμα
τμήματα του αυτοκινατόδρομου θα λαφθούν ταν Άνοιξα - αποφάσεις που θα
καθορίσουν ποιες και πότε θα είναι αυτές. Σε κάθεπερίπτωσα αλαιματόμος τας
31 ας Μαρτίου 2017 υπάρχει και λειτουργεί πλέον ως αντίστροφα μέτρασα καθώς
από τότε μας χωρίζουν μόλις 14 μήνες.
Τα υπόλοιπα που θα μείνουν μετάταν λειτουργική απόδοσατουτμήματος Κόρινθος-Πάτρα θα είναι4-5 σαμεία που έχουν
επαφή με το σιδαρόδρομο και που θα
αποδοθούν μερικούς μήνες αργότερα,
χωρίς όμως να εμποδίζουν τα λειτουργίατου νέου αυτοκινατόδρομσυ. Το τμήμα Κόρινθος-Πάτρα μήκους 1ΖΟχλμ θα
έχει χαρακταριστικά κλειστού αυτοκινα
τόδρομου. Σε όλο το μήκος θα διαθέτει Ζ
λωρίδες + λωρίδα έκτακτας ανάγκας
(ΛΕΑ) ανά κατεύθυνσα, ενώ θα υπάρχει
διαχωριστικό ασφαλείας στο μέσον.
Σε όλο το μήκος θαυπάρχουν ανισόπεδοι
κόμΒοι γιαταν είσοδο-έξοδο από τον αυτοκινατόδρομο και σταθμοί εξυπαρέτασας αυτοκινατιστών (ΣΕΑ) . Μεταν ολοκλήρωσα και λειτουργίατου οδικού άξονα α χρονοαπόστασατων 1ΖΟχλμ μεταξύ
Πάτρας και Κορίνθου θα διανύεται σε 1
ώρα ενώ μεταξύ Πάτρας και Αθήνας σε
λιγότερο από Ζ ώρες.
Ο αυτοκινατόδρομος θα τελειώνει στον
κόμΒο Μιντιλογλίου, μετά ταν Περιμετρική Πάτρας, σαμείο από όπου θα ξεκινήσουν τα έργα κατασκευής του
αυτοκινατόδρομου Πάτρα-Πύργος, έργο
που δαμοπρατείται αυτή ταν εποχή με
πολλαπλές εργολαΒίες.
Στις θέσεις τους οι αγρότες
Σχεδιάζουν αποκλεισμό της γέφυρας
Οι αγρότες παραμένουν στα
θέσατους σε όλατα μπλόκα
τας Δυτικής Ελλάδας, δαλώνοντας αποφασισμένοι να
κλιμακώσουντον αγώνατους
κατάτου νέου ασφαλιστικού
που προωθεί α κυΒέρνασα.
Στο πλαίσιο αυτό εξετάζουν
μια σειρά δυναμικών κινατοποιήσεων για τις επόμενες
αμέρες, με κορύφωσα ταν
Πέμπτα όπου έχει προγραμματιστεί α πανελλαδική απεργία όλωντων φορέων.
ΣΕΑ|ΑΑ 3