, 7, “Μ ` Ἡ ^ ϊ χχχ Ἡ ή· ·_ - Ν χοτ _ ¦ “Έ _ τι· Μ!ς~τ ~.-¦-- η: με. .ο : - . 'κ _ #7· Λ γ .ζ :λεω τα' Κωδ η _ . χ! κ ,._ ¦.. . .ΜΨ“: Ύ '-,.1Μ_| υ .Ι - “ ·“ τ _`:“. @τιπῇΠπτωγ νησιών· @π ·' τ· μ: ο-ω· · `Χ" ΕκΛοΓΕΣ Στο ίδιο έργο στα; Στο φουλ τα επιτελείο· για Γιά άλλπ μιά χρονιά το σχολικό κουδούνι Βρίσκει άνέτοιμο Ι Ι το εκπάιδευτικό σύστημά νο κάλυψε· τις θάσικέςτου άνάγκες. τ Π κ Π α Κενά στις θέσεις των κάθιιγπτών κάι των δάσκάλων, κάθοστεράσεις στις προσλήψεις των ωρομίσθιων κάι τω άνάπλπρωτών, πολλες φορες ελλείψεις στο σχολικά Βιθλίά εινάι κάποιο | Σ Η Σ άπό τά φάινόμενά που άντιμετωπί:ει ο εκάστοτε υπουργός Πάιδείάς. Ζπτιίμάτσ μεί2ονος σπμσσίάς που άπάιτοόν άμεσες λό- έ _ = σεις στο μέσον τος κειρότερπς Ξ Π “ Τ' Δ^Ε-|^ΔΗΣ οικονομικός κρίσπς που θιώνει ' __σ μετάπολεμικά π χώρο. Τά προθλιίμάτά είνάι πόντο τά γ · · Π ίδιο. Η έλλειφπ οικονομικών _ 4 . ϊ ι πόρων κά· το κάρο άποχωριίσε- · ' 3 7 · Δ ` ~ θ ων κάι συνιά€ιοδοτιίσεων εντεί τ".Μ¦¦Δ· , 5 . ¦ ρδντειχει φ νει το πρόδλπμά ωστόσο οι Ι Δ ι υπεύθυνοι θά μποροὐσον νά κ άνά2πτούν λύσεις έγκάκρά κάι ι 7“"έκ όχι στο πάράπέντε. Η πάιδείά είνάι το μονάδικό εργολείο που έχουμε γιά νά ξεφύγουμε άπό . · τπν κρίσπ. Κάι εινάι άυτό στο ἶ Π Δ.. οποίο θά πρέπει π κάθε κυΒέρ- 4 Μ Μ νπσπ νο ρίχνει το Βάρος. Αντ”άυ- Μ Μ του όμως γινόμάστε κάθε χρόνο Ι θεάτές στο ίδιο έργο. ·· Μ Ν Ο λογικός Σελ. 5
Πρωτοσέλιδο Ο Λόγος:
Recognized text: