Πρωτοσέλιδα εφημερίδων και εξώφυλλα περιοδικών
Πρωτοσέλιδο Νέα Εγνατία:







Recognized text:
ÁÛáΕγνατία

ÆĹƸ

25.08.2015
Îôï÷ 18ï
°ò. ¼àììïù 4309
ºöäéëÞ÷: 2974

ÆéíÜ: € 1,00

º°£¸»¶Ä¹Á¸ ¶¼¸»¶Ä¹¢° Ƹª º°μ°¤°ª

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΔΗΜΗΤΡΗ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΔΗ ΜΕ «ΚΑΡΦΙΑ» ΣΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥ

«Το στρίβειν δια του αρραβώνος
και η εμμονή στην ιδεολογική
ορθοδοξία δεν αρμόζουν
στην Αριστερά»
▶ «Σε ένα κρίσιμο σημείο βλέπουμε μέσα από το καράβι σύντροφοι
αξιολογότατοι να εγκαταλείπουν το πλήρωμα» ▶ «Όπου μπαίνει η ιδεολογική
ορθοδοξία, εκεί χάνεται ο ρεαλισμός και ρεαλισμός δε σημαίνει συμβιβασμός με
την πραγματικότητα, αλλά επίγνωση της πραγματικότητας για να αλλάξουμε
τα χαρακτηριστικά της» ▶ «Αν μπαίναμε στη λογική του “γαία, πυρί μειχθήτω”,
τι θα δημιουργούνταν την επόμενη στιγμή μέσα από μία ρήξη;» Σελ. 10

„ ΠΑΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

„ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΔΡΑΚΟΝΑΚΗ

„ ΘΕΜΗΣ ΚΑΛΠΑΚΙΔΗΣ

«Είμαστε έτοιμοι να
υποδεχτούμε όλα τα
παιδιά - Προτεραιότητα στα παιδιά των εργαζομένων μητέρων
και του ΕΣΠΑ» Σελ. 6

«Οι αγρότες της
Καβάλας είναι αποφασισμένοι να
εκμεταλλευτούν την
προεκλογική περίοδο για τον TAP» Σελ. 7

„ ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ 16ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ Γ. Α. ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ
Με μια μουσική παράσταση αφιερωμένη στον Claude Debussy, τον Γάλλο
συνθέτη που άλλαξε την πορεία της Mουσικής πάνω σε μία ιδέα της Ναταλίας
Γεράκη που επιμελείται σκηνικά ο Γιώργος Νανούρης, ξεκινάει την Δευτέρα 31
Αυγούστου το 16ο Φεστιβάλ Γ.Α Παπαϊωάννου. Μία θεατρικοποιημένη μουσική ιστορία για τον ιμπρεσιονιστή συνθέτη στην Παλιά Μουσική. Σελ. 10

„ «Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ» vs ΔΗΜΗΤΡΑ ΤΣΑΝΑΚΑ

Συνέντευξη:
«Τα μέτρα θα τα πληρώσουν οι ίδιοι άνθρωποι
που πληρώνουν την
ανευθυνότητα της κυβέρνησης» Σελ. 8

«Οι μεγάλες διεκδικήσεις του δήμου Καβάλας βρίσκονται σε κίνδυνο εξαιτίας της ανεπάρκειας της Δημοτικής Αρχής» Σελ. 5
„ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

Προβλήματα με
τις σχολικές καθαρίστριες και τις
επισκευές Σελ. 6

„ ΑΟ ΚΑΒΑΛΑΣ
„ «ΗΛΕΚΤΡΑ» ΤΟΥ ΕΥΡΙΠΙΔΗ ΣΤΟ 58Ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΙΠΠΩΝ

Μια πιο πρωτότυπη κι όχι
τόσο «πολυσυζητημένη» απόδοση στο Αρχαίο Θέατρο Σελ. 9

Επιστροφή μετά
από 20 ημέρες
στο «Ανθή Καραγιάννη» Σελ. 17