Πρωτοσέλιδα εφημερίδων και εξώφυλλα περιοδικών
Πρωτοσέλιδο Αλλαγή:







Recognized text:
Óá÷ôïýñç 10 ÐÜôñá
Ôçë. & fax 2610 333.387
e-mail: [email protected]

ÁËËÁÃÇ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α

ÁëëáãÞ - êáèçìåñéíÞ
ðïëéôéêÞ åöçìåñßäá

ÔÅÔÁÑÔÇ 18 ÏÊÔÙÂÑÉÏÕ 2017 - ÅÔÏÓ 43ï - ÁÑ. ÖÕËËÏÕ 10.404 - ÔÉÌÇ 1 EYÑÙ

Áýîçóç ôùí ñåõìáôïêëïðþí
ÐÜíù áðü 250 åêáô. åõñþ åôçóßùò êïóôßæïõí óôç ÄÅÇ êáé ôï Äçìüóéï êáé ðáñÜ ôïõò åëÝã÷ïõò, áëëÜ êáé
ôçí áðåéëÞ ôçò äéêáóôéêÞò êáôáäßêçò, åíôïýôïéò ôï öáéíüìåíï óõíå÷ßæåôáé áìåßùôï Ýùò êáé óÞìåñá
Σύµφωνα µε τα τελευταία διαθέσιµα στοιχεία του διαχειριστή
του δικτύου διανοµής ΔΕΔΔΗΕ, οι εντοπισµένες υποθέσεις ρευµατοκλοπών στους πρώτους έξι µήνες της φετινής χρονιάς ξεπερνούν τις 5 χιλιάδες, όταν το 2016 (σύνολο έτους) είχαν βρεθεί 11.500 υποθέσεις και το 2015, 8.600.
Και δεν είναι µόνο οι υποθέσεις που εντοπίζονται από τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ. Ακόµα και όσοι πιάνονται επ᾽ αυτοφόρω
να έχουν παρέµβει στους µετρητές ρεύµατος, δεν καταβάλουν
τα πρόστιµα και τις οφειλές τους, µε αποτέλεσµα να έχει αυξη-

θεί σηµαντικά ο αριθµός των υποθέσεων που καταλήγει στα δικαστήρια.
Συγκεκριµένα στο εννεάµηνο του 2017, έφτασαν στα δικαστήρια 2.971 υποθέσεις, όταν µόλις δύο χρόνια πριν το 2015 το
αντίστοιχο νούµερο ήταν 324.
Σε κάποιες υποθέσεις µάλιστα, καταγγελίες θέλουν υπάρχουν
κυκλώµατα στα οποία εικάζεται η συµµετοχή ακόµη και υπαλλήλων του ΔΕΔΔΗΕ ή συνεργαζόµενων συνεργείων.
Ενδεικτική σύµφωνα µε πληροφορίες είναι η υπόθεση πα-

ράνοµης επανασύνδεσης και εικαζόµενης ρευµατοκλοπής σε
µπαρ στο Κολωνάκι, υπόθεση στην οποία φέρεται να εµπλέκεται εκτός από τον ιδιοκτήτη και έναν ιδιώτη ηλεκτρολόγο, υπάλληλος του ΔΕΔΔΗΕ.
Ο δεκαπλασιασµός των υποθέσεων ρευµατοκλοπών που
φτάνει στα δικαστήρια, οφείλεται αφενός στη µεγαλύτερη κινητοποίηση για εντοπισµό τους και αφετέρου στην αδυναµία αρκετών καταναλωτών να πληρώσουν τους λογαριασµούς τους
λόγω κρίσης.

Ôóïõ÷ôåñÜ êáé
öÝôïò ôá ÔÝëç
Êõêëïöïñßáò...

ÓÏÊ ÓÔÇÍ ÎÅÑÏËÁÊÊÁ
Σοβαρός τραυµατισµός χθες εργαζόµενου στον Τοµέα Καθαριότητας του Δήµου Πατρέων, από έκρηξη αγνώστου αντικειµένου, το οποίο συµπεριλαµβάνονταν στην ποσότητα των άχρηστων υλικών του
Πρωτοδικείου Πάτρας. Σύµφωνα µε έτερο εργαζόµενο, αυτόπτη µάρτυρα, ο υπάλληλος τράβηξε ένα
από τα κουτιά που είχαν πάρει από τα Δικαστήρια, το οποίο µέσα είχε µια κοντόκανη καραµπίνα, όπλα,
κροτίδες, φυσίγγια κυνηγίου και αντιαρεπορικά βλήµατα και τότε έγινε η έκρηξη. Ο Δήµαρχος Πατρέων,
αµέσως µόλις ενηµερώθηκε για το τραγικό ατύχηµα, µετέβη στο Νοσοκοµείο και παρέµεινε για να παρακολουθήσει από κοντά την εξέλιξη της υγείας του τραυµατία εργάτη (σ.σ.: επίκειτο ο ακρωτηριασµός
του ενός χεριού από τον καρπό και προς τα κάτω) και να εκφράσει τη συµπαράστασή του σ’ αυτόν και
στην οικογένειά του. «Είναι δεδοµένο ότι ο Δήµος θα ζητήσει την απόδοση ευθυνών για τις αιτίες που
οδήγησαν στο σοβαρό τραυµατισµό του εργαζόµενού µας», τόνισε ο Κώστας Πελετίδης. (Στη φωτ. µερικά
από τα αντικείµενα που είχε η σακούλα που άνοιξε ο άτυχος εργαζόµενος).
ÓÅË.5

Πλησιάζει το νέο ραντεβού
εκατοµµυρίων ιδιοκτητών ΙΧ
µε την υπερφορολόγηση. Τα
ειδοποιητήρια των νέων τελών κυκλοφορίας βρίσκονται
στη διαδικασία σύνταξης, ενώ
φρούδες αποδεικνύονται και
οι ελπίδες των φορολογούµενων µε αυτοκίνητα υψηλού κυβισµού για τη µείωση
των τεκµηρίων και του φόρου πολυτελούς διαβίωσης
που υπολογίζονται µε βάση
αυτά. Σύµφωνα µε στελέχη
του υπουργείου Οικονοµικών
τα τέλη κυκλοφορίας που θα
καταβάλλουν φέτος οι φορολογούµενοι για το 2018 δεν θα
έχουν διαφορά σε σχέση µε
αυτά που πλήρωσαν πέρυσι.
Συγκεκριµένα, στο ύψος τους
παραµένουν και για φέτος τα
τεκµήρια διαβίωσης που αφορούν στα ΙΧ. Τα τεκµήρια αποτελούν τη βάση για τον υπολογισµό του φόρου πολυτελούς
διαβίωσης. Πιο συγκεκριµένα,

ο φόρος υπολογίζεται µε συντελεστή 5% επί του ετήσιου
τεκµηρίου για οχήµατα έως
2.500 κυβικών και µε συντελεστή 10% για οχήµατα άνω
των 2.500 κυβικών. Ο συνδυασµός τελών κυκλοφορίας και
φόρου πολυτελούς διαβίωσης
αποτελεί και έναν καθοριστικό παράγοντα για την απόφαση που παίρνουν πολλοί ιδιοκτήτες ΙΧ να καταθέσουν τις
πινακίδες των οχηµάτων τους.
Η χρήση ενός οχήµατος µεγάλου κυβισµού είναι ουσιαστικά απαγορευτική. Π.χ., ένας
φορολογούµενος που έχει
στην κατοχή του ένα ΙΧ 3.200
κυβικών, µοντέλο 2009 καλείται να καταβάλει Τέλη 1.150
ευρώ και φόρο πολυτελούς διαβίωσης 1.414. Συνολικά, δηλαδή, 2.564 ευρώ. Ποσό που
από µόνο του είναι ικανό να
οδηγήσει τον ιδιοκτήτη τους
στην απόφαση να καταθέσει
τις πινακίδες...

ÅÏÐÕÕ

Åðßó÷åóç
åñãáóßáò
ãéáôñþí…
ÓÅË.3

ÁÉÃÉÏ

ÓõëëÞøåéò
ãéá äéáêßíçóç
íáñêùôéêþí
ÓÅË.4

ÓôñïöõëéÜ: Äåýôåñç öùôéÜ,
÷èåò, ìÝóá óå Ýíá 24ùñï

ÓÅË.8

Óïâáñü ôñï÷áßï áôý÷çìá
óôçí Áíôéññßïõ-Éùáííßíùí
ÓÅË.2

Âåâáéþèçêáí ðåñßðïõ 300
ðáñáâÜóåéò óå ó÷ïëéêÜ…
ÓÅË.6

ÁõóôçñÝò ðïéíÝò ãéá áêñáßåò
ïäçãéêÝò óõìðåñéöïñÝò

ÓÅË.7

Áíäñáâßäá: Êëåßíåé ìåôÜ áðü
35 ÷ñüíéá ç Ìïßñá 339/117

ÓÅË.9